eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Usunięcie nieprawidłowości nieodpowiedniego stanu technicznego budynku gminnego przy ul. H. Sienkiewicza 39 w Miechowie, stanowiącego własność Gminy Miechów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-14

Ogłoszenie nr 510082346-N-2020 z dnia 14-05-2020 r.

Urząd Gminy i Miasta w Miechowie: Usunięcie nieprawidłowości nieodpowiedniego stanu technicznego budynku gminnego przy ul. H. Sienkiewicza 39 w Miechowie, stanowiącego własność Gminy Miechów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525169-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy i Miasta w Miechowie, Krajowy numer identyfikacyjny 52394000000000, ul. ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 041 3830040 w. 19, e-mail gminamiechow@interia.eu, faks 413 832 378.
Adres strony internetowej (url): www.miechow.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usunięcie nieprawidłowości nieodpowiedniego stanu technicznego budynku gminnego przy ul. H. Sienkiewicza 39 w Miechowie, stanowiącego własność Gminy Miechów.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: Roboty rozbiórkowe i wymiana elementów konstrukcyjnych dachu wraz z utylizacją azbestu. Wykonanie nowej więźby dachowej, Roboty pokrywcze, Roboty murarskie, Remont schodów, Remont balkonu od strony północnej, Naprawa i renowacja tynku, Remont stolarki okiennej, Wykonanie opaski betonowej, Dodatkowe wzmocnie konstrukcji balkonu, Podbitka dachowa -deski, Odgromówka, Rusztowanie, Wywóz gruzu i utylizacja azbestu, Zajęcie pasa drogowego oraz wykonanie projektu organizacji ruchu. II Ponadto: 1. Zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie. 2. Po wykonaniu całości prac Wykonawca opracuje komplet pomiarów instalacji uziemiającej i odgromowej. Przeprowadzi wymagane próby i badania przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem kompletnych dokumentów. 3. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem robót przedstawić do akceptacji Inspektorowi nadzoru inwestorskiego karty techniczne, katalogowe i certyfikaty urządzeń i materiałów proponowanych do wbudowania odpowiadające wymaganiom załączonego przedmiaru robót. 4. Budynek położony przy ul. H. Sienkiewicza 39 wpisany jest w gminną ewidencję zabytków Miechowa (w załączeniu karta adresowa zabytku nieruchomego oraz pismo od Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie - uzgadniające realizację robót). 5. Zakres robót obejmuje opracowanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji prac. 6. Realizacja robót odbywać się będzie w czynnym obiekcie (budynku mieszkalnym) w związku z czym konieczne jest jego funkcjonowanie w trakcie prowadzonych prac. 7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac związanych z usunięciem pokrycia dachowego zawierającego azbest w oparciu o przepisy zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 21.04.2004 r. - w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 31.10.2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów. 8. Jeżeli przedmiar robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, którym charakteryzują się produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Ponadto, zgodnie z art. 30 ust 4 ustawy PZP, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to zamawiający dopuszcza rozwiązania "równoważne" zgodnie z w/w art. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia w trakcie realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności dot. robót dekarskich. 10. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do akceptacji inspektorowi nadzoru opis zabezpieczenia obiektu i miejsce wykonania prac przed zanieczyszczeniem otoczenia azbestem. 11. Po wykonaniu prac wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument z utylizacji azbestu wystawiony przez właściwe składowiska odpadów niebezpiecznych. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w przedmiarze robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45261210-9


Dodatkowe kody CPV: 45443000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usunięcie nieprawidłowości nieodpowiedniego stanu technicznego budynku gminnego przy ul. H. Sienkiewicza 39 w Miechowie, stanowiącego własność Gminy Miechów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 143351.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U. Marcin Jakubas
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wężerów 13
Kod pocztowy: 32-090
Miejscowość: Słomniki
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 158206.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 158206.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 302609.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.