eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dragacz › Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Dragacz o łącznej długości 2077 m z podziałem na 2 częściCzęść I:"Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 0537015 Dragacz - Michale", Część II"Przebudowa drogi gminnej nr 0537004 Dragacz - Michale - I etap"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-26

Ogłoszenie nr 510082010-N-2019 z dnia 26-04-2019 r.

Wójt Gminy Dragacz: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Dragacz o łącznej długości 2077 m z podziałem na 2 części: Część I:"Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 0537015 Dragacz - Michale", Część II: "Przebudowa drogi gminnej nr 0537004 Dragacz - Michale - I etap"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dla Części I przedmiotu zamówienia projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz ze środków budżetu Gminy Dragacz

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523669-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Dragacz, Krajowy numer identyfikacyjny 53437400000000, ul. Dragacz , 86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 332 49 69, e-mail krystian@dragacz.pl, faks 52 332 49 74.
Adres strony internetowej (url): https://gm-dragacz.rbip.mojregion.info/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Dragacz o łącznej długości 2077 m z podziałem na 2 części: Część I:"Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 0537015 Dragacz - Michale", Część II: "Przebudowa drogi gminnej nr 0537004 Dragacz - Michale - I etap"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGiFE-I.271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia: "Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Dragacz o łącznej długości 2077 m z podziałem na 2 części": Część I: "Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 0537015 Dragacz - Michale". 1) Zakres zamówienia obejmuje m.in.: a) roboty przygotowawcze i pomiarowe, w tym wycinka drzew, b) roboty ziemne i rozbiórkowe, w tym rozbiórka ogrodzeń, c) regulację pionową studzienek (włazy kanalizacyjne, zasuwy wodociągowe, hydranty) do poziomu nawierzchni projektowanej drogi około 50 szt., d) wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża, e) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0-31,5 mm, f) ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm, g) ustawienie krawężnika betonowego wtopionego o wym. 22x15 cm na ławie betonowej z oporem, h) ustawienie krawężnika betonowego o wym. 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, i) wykonanie ścieku trójkątnego prefabrykowanego, j) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych, k) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego składającej się z: l) warstwy wiążącej z beton asfaltowy AC 16w o gr. 4 cm po zagęszczeniu (jezdnia), ł) warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11s o gr. 4 cm po zagęszczeniu (jezdnia), m) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm kolor czerwony (zjazdy do posesji mieszkalnych), n) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm kolor szary (chodniki), o) nawierzchnia z kruszywa łamanego KŁSM 0-31,5 mm (zjazdy do pól), p) profilowanie i obsianie skarp oraz odtworzenie rowów, r) montaż znaków pionowych, s) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. t) wykonanie ogrodzenia z siatki i słupków stalowych na podmurówce. 2) Podstawowe parametry odcinka drogi: a) klasa techniczna drogi: D, b) szerokość jezdni: 4,50 m, c) szerokość pobocza: 2 x 0,75 m, d) szerokość chodnika: 1,75 m. e) długość odcinka: około 1,300 km. 3) Zamawiający nie wymaga wykonania odcinka próbnego oraz dopuszcza wykonanie skosów zamiast luków przy zjazdach. Cześć II: "Przebudowa drogi gminnej nr 0537004 Dragacz - Michale - I etap". 1) Zakres zamówienia obejmuje m.in.: a) roboty przygotowawcze i pomiarowe, w tym wycinka drzew, b) roboty ziemne i rozbiórkowe, c) regulację pionową studzienek (włazy kanalizacyjne, zasuwy wodociągowe, hydranty) do poziomu nawierzchni projektowanej drogi, d) wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża, e) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0-31,5 mm i 0-63 mm, f) ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm, g) ustawienie krawężnika betonowego wtopionego o wym. 22x15 cm na ławie betonowej z oporem (w miejsce korytek betonowych), h) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych, i) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego składającej się z: j) warstwy wiążącej z beton asfaltowy AC 11w o gr. 4 cm po zagęszczeniu (jezdnia), k) warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11w o gr. 4 cm po zagęszczeniu (jezdnia), l) warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 s o gr. 4 cm po zagęszczeniu (zjazdy do drogi), ł) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm kolor czerwony (zjazdy do posesji mieszkalnych), m) nawierzchnia z kruszywa łamanego KŁSM 0-31,5 mm (zjazdy do pól), n) profilowanie skarp i odtworzenie rowów, o) montaż znaków pionowych, oraz wykonanie progu zwalniającego, p) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. 2) Podstawowe parametry odcinka drogi: a) klasa techniczna drogi: D, b) szerokość jezdni: 4,50 m, c) szerokość pobocza: 2 x 0,75 m, d) długość odcinka: około 0,779 km (km 0+000 - km 0+705 plus połączenie długość 74 m). Zamawiający nie wymaga wykonania odcinka próbnego oraz dopuszcza wykonanie skosów zamiast luków przy zjazdach. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. 1) Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów czy urządzeń zaproponowanych w całej dokumentacji projektowej wraz z STWiORB. 2) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów, wyposażenia czy urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (certyfikaty, aprobaty techniczne lub deklaracje właściwości użytkowych). 3) Dopuszcza się równoważne urządzenia i materiały pod warunkiem, że : a) zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymii eksploatacyjnymi zawartymi w całej dokumentacji projektowej wraz z STWiORB, b) zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w całej dokumentacji projektowej wraz z STWiORB. 4) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia i materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń i materiałów potwierdzające ich równoważność w stosunku do zaproponowanych w projekcie. 5) W przypadku zamontowania przez Wykonawcę urządzeń i zastosowania materiałów, które nie będą spełniać w/w wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem lub rozbiórką, na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. Wykonawca lub Podwykonawca ma obowiązek zatrudnienia na umowę o prace, na zasadach określonych w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks Pracy (t.j. Dz. U z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących czynności związane z bezpośrednią realizacją przedmiotu zamówienia np.: pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu i maszyn. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób kierujących budową, obsługi geodezyjnej i dostawców materiałów. 1) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z bezpośrednią realizacją przedmiotu zamówienia, o których mowa powyżej. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Niezłożenie przez Wykonawcę w/w oświadczenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji robót na podstawie umowy o pracę. 2) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z bezpośrednią realizacją przedmiotu zamówienia, o których mowa powyżej, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia zostały określone w: Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa(z przedmiarem robót załączonym pomocniczo, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektem budowlanym osobno dla każdej z dwóch części).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45112730-1, 45233000-9, 45233200-1, 45233290-8, 71300000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 0537015 Dragacz - Michale"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 858504.61
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "DROBUD" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@drobud.pl
Adres pocztowy: ul.1 Maja 61
Kod pocztowy: 87-200
Miejscowość: Wąbrzeźno
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1285663.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1285663.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1329016.82
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Przebudowa drogi gminnej nr 0537004 Dragacz - Michale - I etap"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 638699.99
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Robót Drogowych "DROBUD" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@drobud.pl
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 61
Kod pocztowy: 87-200
Miejscowość: Wąbrzeżno
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 790871.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 790871.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 960768.46
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.