eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą na miejsce wbudowania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-13

Ogłoszenie nr 510081535-N-2020 z dnia 13-05-2020 r.

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk: Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą na miejsce wbudowania.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523615-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk, Krajowy numer identyfikacyjny 52596100000000, ul. ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 865 71 10, e-mail adrian.bienczak@ryki.pl, faks 081 865 71 11.
Adres strony internetowej (url): https://umryki.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą na miejsce wbudowania.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIR.271.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą na miejsce wbudowania. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup następujących materiałów drogowych wraz z dostawą na miejsce wbudowania z przeznaczeniem do wykonania remontu i utrzymania dróg gminnych oraz prac bieżących w 2020 roku na terenie Gminy Ryki: 2.1. Część 1 zamówienia - piasek w ilości - ok. 1500 ton. 2.2. Część 2 zamówienia - pospółka żwirowo-piaskowa w ilości - ok. 700 ton. 2.3. Część 3 zamówienia - cement w ilości - ok. 10 ton. 2.6. Część 4 zamówienia - beton towarowy w ilości: - beton B-7,5 - ok. 200 m3 - beton B-10 - ok. 80 m³ - beton B-15 - ok. 250 m³ - beton B-25 - ok. 60 m³ 2.7. Oferowane materiały powinny posiadać certyfikaty, deklaracje zgodności bądź atesty zgodne z obowiązującymi normami. 2.8. Podane ilości materiałów drogowych są wielkością szacunkową, dlatego też zastrzega się możliwość zmiany ilości zamawianego materiału w trakcje realizacji zamówienia w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia w poszczególnych częściach. W przypadku nie niezrealizowania całości zamówienia w poszczególnych częściach przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 2.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie w Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb - po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia wskazanego powyżej. 2.9. Prawo opcji realizowane będzie pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego zabezpieczenia środków finansowych. 2.10. Prawo opcji obejmuje prawo do zwiększenia liczby ton/m3 wskazanych powyżej do maksymalnie 40%. 2.11. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia - jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę faksem lub mailem. 2.12. Wykonawca przyjmuje na siebie pełna odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. 2.13. Wykonawca zapewnieni bezpieczeństwo i ochronę zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności w czasie realizacji dostaw oraz będzie utrzymywał miejsce prowadzonych dostaw w stanie bezpiecznym dla osób postronnych. 2.14. Strony uzgadniają, że dostawy realizowane będą sukcesywnie, w oparciu o telefoniczne (potwierdzone następnie emailem lub faxem) lub pisemne zapotrzebowanie Zamawiającego, przesłane Wykonawcy w sposób określony w § 3 ust. 3 oraz §4 wzoru umowy, określające miejsce dostawy, rozładunku materiałów (dostawa na określone drogi na terenie Gminy Ryki), 2.15. Dostawy będą realizowane w dni od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:30 do 15:30.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 14210000-6


Dodatkowe kody CPV: 44111200-3, 44114000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Piasek w ilości ok. 1500 ton.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18750.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Sprzętowo Transportowo Handlowe TRANSYP Łukasz Omilianowicz
Email wykonawcy: info@trans-syp.pl
Adres pocztowy: Gołąb, ul. Polna 12B, 24-100 Puławy
Kod pocztowy: 24-100
Miejscowość: Puławy
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23062.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23062.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27675.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pospółka żwirowo-piaskowa w ilości ok. 700 ton.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Usługowo Handlowe S.C. Robert Jeżo, Jacek Jeżo
Email wykonawcy: rjjezo@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Żytnia 117, 08-500 Ryki
Kod pocztowy: 08-500
Miejscowość: Ryki
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17220.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25830.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25830.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Cement w ilości ok. 10 ton.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej jako: Pzp), zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie natomiast z art. 146 ust. 6 Pzp Prezes Urzędu może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Zgodnie z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający w zakresie części 3 zamówienia oczekiwał dostawy 10 ton cementu. Jednocześnie Zamawiający omyłkowo podał nieprawidłowe ilości materiału dla części 3 w Formularzu ofertowym. Tym samym, Wykonawcy dokonując wyceny realizacji zamówienia w zakresie części 3, przyjęli nieprawidłowe ilości zamawianego materiału, co w konsekwencji wiązać się może z nieprawidłowym oszacowaniem nie tylko kosztu wykonania umowy ale samej możliwości jej wykonania. Wskazany błąd skutkować mógł również brakiem pewności Wykonawców co do rzeczywistych zamiarów Zamawiającego, a co za tym idzie rezygnacją z udziału w postępowaniu. Powyższe uchybienie stanowiło czynność zamawiającego sprzeczną z ustawą m.in. w zakresie art. 29 ust. 1 Pzp poprzez niejednoznaczne opisanie przedmiotu zamówienia oraz art. 7 ust. 1 Pzp, poprzez bark przejrzystości zamówienia w części 3, uprawniającą Prezesa UZP do wystąpienia o unieważnienie umowy. W związku z tym uznać należy, że postępowanie dotknięte jest wadą, której nie można usunąć na obecnym etapie postępowania, a wada ta uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Beton towarowy w ilości: - beton B-7,5 - ok. 200 m3 - beton B-10 - ok. 80 m³ - beton B-15 - ok. 250 m³ - beton B-25 - ok. 60 m³.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 101700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CEMAR RYKI Paweł Ostrzyżek
Email wykonawcy: biuro@betoncemar.pl
Adres pocztowy: Kazimierzyn 2, 08-500 Ryki
Kod pocztowy: 08-500
Miejscowość: Ryki
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 125091.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 125091.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125091.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.