To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-13
Ogłoszenie nr 510081535-N-2020 z dnia 13-05-2020 r.
Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk: Zakup materiałów drogowych wraz z
dostawą na miejsce wbudowania.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523615-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk, Krajowy numer identyfikacyjny 52596100000000,
ul. ul. Karola Wojtyły
29,
08-500
Ryki, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 865 71 10, e-mail
adrian.bienczak@ryki.pl, faks
081 865 71 11.
Adres strony internetowej (url): https://umryki.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą na miejsce wbudowania.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WIR.271.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą na miejsce wbudowania. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup następujących materiałów drogowych wraz z dostawą na miejsce wbudowania z przeznaczeniem do wykonania remontu i utrzymania dróg gminnych oraz prac bieżących w 2020 roku na terenie Gminy Ryki: 2.1. Część 1 zamówienia - piasek w ilości - ok. 1500 ton. 2.2. Część 2 zamówienia - pospółka żwirowo-piaskowa w ilości - ok. 700 ton. 2.3. Część 3 zamówienia - cement w ilości - ok. 10 ton. 2.6. Część 4 zamówienia - beton towarowy w ilości: - beton B-7,5 - ok. 200 m3 - beton B-10 - ok. 80 m³ - beton B-15 - ok. 250 m³ - beton B-25 - ok. 60 m³ 2.7. Oferowane materiały powinny posiadać certyfikaty, deklaracje zgodności bądź atesty zgodne z obowiązującymi normami. 2.8. Podane ilości materiałów drogowych są wielkością szacunkową, dlatego też zastrzega się możliwość zmiany ilości zamawianego materiału w trakcje realizacji zamówienia w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia w poszczególnych częściach. W przypadku nie niezrealizowania całości zamówienia w poszczególnych częściach przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 2.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie w Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb - po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia wskazanego powyżej. 2.9. Prawo opcji realizowane będzie pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego zabezpieczenia środków finansowych. 2.10. Prawo opcji obejmuje prawo do zwiększenia liczby ton/m3 wskazanych powyżej do maksymalnie 40%. 2.11. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia - jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę faksem lub mailem. 2.12. Wykonawca przyjmuje na siebie pełna odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. 2.13. Wykonawca zapewnieni bezpieczeństwo i ochronę zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności w czasie realizacji dostaw oraz będzie utrzymywał miejsce prowadzonych dostaw w stanie bezpiecznym dla osób postronnych. 2.14. Strony uzgadniają, że dostawy realizowane będą sukcesywnie, w oparciu o telefoniczne (potwierdzone następnie emailem lub faxem) lub pisemne zapotrzebowanie Zamawiającego, przesłane Wykonawcy w sposób określony w § 3 ust. 3 oraz §4 wzoru umowy, określające miejsce dostawy, rozładunku materiałów (dostawa na określone drogi na terenie Gminy Ryki), 2.15. Dostawy będą realizowane w dni od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:30 do 15:30.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 14210000-6
Dodatkowe kody CPV: 44111200-3, 44114000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Piasek w ilości ok. 1500 ton. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18750.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Sprzętowo Transportowo Handlowe TRANSYP Łukasz Omilianowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23062.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pospółka żwirowo-piaskowa w ilości ok. 700 ton. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Usługowo Handlowe S.C. Robert Jeżo, Jacek Jeżo
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17220.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Cement w ilości ok. 10 ton. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej jako: Pzp), zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie natomiast z art. 146 ust. 6 Pzp Prezes Urzędu może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Zgodnie z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający w zakresie części 3 zamówienia oczekiwał dostawy 10 ton cementu. Jednocześnie Zamawiający omyłkowo podał nieprawidłowe ilości materiału dla części 3 w Formularzu ofertowym. Tym samym, Wykonawcy dokonując wyceny realizacji zamówienia w zakresie części 3, przyjęli nieprawidłowe ilości zamawianego materiału, co w konsekwencji wiązać się może z nieprawidłowym oszacowaniem nie tylko kosztu wykonania umowy ale samej możliwości jej wykonania. Wskazany błąd skutkować mógł również brakiem pewności Wykonawców co do rzeczywistych zamiarów Zamawiającego, a co za tym idzie rezygnacją z udziału w postępowaniu. Powyższe uchybienie stanowiło czynność zamawiającego sprzeczną z ustawą m.in. w zakresie art. 29 ust. 1 Pzp poprzez niejednoznaczne opisanie przedmiotu zamówienia oraz art. 7 ust. 1 Pzp, poprzez bark przejrzystości zamówienia w części 3, uprawniającą Prezesa UZP do wystąpienia o unieważnienie umowy. W związku z tym uznać należy, że postępowanie dotknięte jest wadą, której nie można usunąć na obecnym etapie postępowania, a wada ta uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Beton towarowy w ilości: - beton B-7,5 - ok. 200 m3 - beton B-10 - ok. 80 m³ - beton B-15 - ok. 250 m³ - beton B-25 - ok. 60 m³. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
101700.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CEMAR RYKI Paweł Ostrzyżek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
125091.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RYKI
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem na drogach będących własnością Gminy Sokółka
- Dostawa mat. bud. na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, część 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce
- Dostawa kruszywa dla PUK sp. z o.o. w Radzyniu Podlaskim
- DOSTAWA, ROZSYPANIE, WBUDOWANIE, WYRÓWNANIE I UWAŁOWANIE ŻWIRU, TŁUCZNIA,DESTRUKTU I KRUSZYWA BETONOWEGO DLA GMINY STANISŁAWÓW W 2024 ROKU
- Dostawa i rozplantowanie pospółki do naprawy dróg leśnych /2024 rok/
- DOSTAWA MATERIAŁÓW I USŁUG DLA POTRZEB BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA PRZEJEZDNOŚCI DRÓG O NAWIERZCHNI NIEULEPSZONEJ W 2024/2025 ROKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.