eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i montaż specjalistycznej aparatury i sprzętu medycznego oraz mebli - 5 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-25

Ogłoszenie nr 510081493-N-2019 z dnia 25-04-2019 r.

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego: Zakup i montaż specjalistycznej aparatury i sprzętu medycznego oraz mebli - 5 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie Inwestycyjne Unii Europejskiej nr POIS.09.02.00-00-0029/16 pod nazwą "Poprawa dostępności i jakości procedur z zakresu elektroterapii i elektrofizjologii w leczeniu inwazyjnym niewydolności serca, migotania przedsionków i zaburzeń rytmu w SP CSK w Warszawie"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526251-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540057399-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Krajowy numer identyfikacyjny 00028897500000, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48225991701, e-mail zp@spcsk.pl, faks +48225991714.
Adres strony internetowej (url): https://dzp.spcsk.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i montaż specjalistycznej aparatury i sprzętu medycznego oraz mebli - 5 części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.262.09.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup i montaż specjalistycznej aparatury i sprzętu medycznego oraz mebli - 5 części

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wyposażenie sal chorych - stoliki przyłóżkowe, wyposażenie meblowe - komplet mebli wbudowanych, regały biurowe, biurka, szafy wbudowane

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważnienia dokonano na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r poz. 1986 z późn.zm.)zwanej dalej ustawą, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Jedyna oferta złożona w postępowaniu została odrzucona na podstawie art.89 ust 1 pkt 2 ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty zgodnej z SIWZ. Wykonawca nie określił terminu realizacji zamówienia, przez co zamawiający nie mógł ocenić wykonawcy w zakresie jednego z kryteriów jakim było skrócenie terminu realizacji.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wyposażenie meblowe - szafki ubraniowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust.1 pkt1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wyposażenie meblowe - fotele, krzesła, kozetki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust.1 pkt1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Meble medyczne - stoliki zabiegowe, szafy, wyposażenie meblowe - regały magazynowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust.1 pkt1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Wyposażenie sal chorych - wózki, meble medyczne - wózki reanimacyjne, fotele do pobrań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28750.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Prestige - Med
Email wykonawcy: PRZETARGI@PRESTIGE-MED.COM
Adres pocztowy: ul.Sądowa 18A
Kod pocztowy: 86-100
Miejscowość: Świecie
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31050.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27999.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31050.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.