eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOSCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 13 IM. TRYBUNALU KORONNEGOW PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM w 2019 r. Numer referencyjnyZP 2/03/2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-25

Ogłoszenie nr 510080968-N-2019 z dnia 25-04-2019 r.

Szkoła Podstawowa Nr 13 im. Trybunału Koronnego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOSCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 13 IM. TRYBUNALU KORONNEGOW PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM w 2019 r. Numer referencyjny: ZP 2/03/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526828-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa Nr 13 im. Trybunału Koronnego, Krajowy numer identyfikacyjny 81529700000000, ul. ul. Dmowskiego 11, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 472 188, e-mail szkola_piotrkow13@poczta.onet.pl, faks 446 472 188.
Adres strony internetowej (url): http://www.sp13.piotrkow.pl, bip www.bip.sp13piotrkow.wikom.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.sp13.piotrkow.pl, bip www.bip.sp13piotrkow.wikom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOSCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 13 IM. TRYBUNALU KORONNEGOW PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM w 2019 r. Numer referencyjny: ZP 2/03/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP2/03/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: III OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych dla szkoły Podstawowej nr 13 im. Trybunału Koronnego w Piotrkowie Trybunalskim w 2019 r. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 - Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo- cenowych przez cały okres trwania Umowy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na poszczególne części zamówienia)Jeden wykonawca może złożyć ofertę na kilka części max. 3 wg . części określonych w zał. nr 2 - formularzu asortymentowo- cenowym. Część NR 1 NABIAL Część NR 2 MROZONKI Część NR 3 RYBY MROZONE Wspólny Słownik Zamówień CPV 15800000-6 CPV 15500000-3 CPV15220000-6 CPV03311000-2 CPV 15234000-7 CPV 15331170-9 CPV 15300000-1 CPV3220000-9 CPV 15310000-4 CPV03200000-3 CPV 03142500-3 Różne produkty spożywcze. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Produkty mleczarskie Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Ryby Ryby wędzone Warzywa mrożone Owoce, warzywa i podobne produkty Warzywa, owoce, orzechy Ziemniaki i produkty z ziemniaków Zboża, ziemniaki ,warzywa, owoce i orzechy 3. Zamawiający informuje ,że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji a tzn., że podane ilości są wartościami max. które należy wycenić w ofercie cenowej. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb a gwarantowana ilość artykułów to 70% artykułów wymienionych w załączniku nr 2 Formularzu Asortymentowo- cenowym. Pozostałą część zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. 4. Wymagania dotyczące przedmiotu umowy: 1) Towar świeży, I gatunku, najwyższej jakości dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie. Towar musi zostać dostarczony DOGODZ. 8.00 Towar dowozimy bezpośrednio do Kuchni i tam go składamy. Ilości muszą się zgadzać z zamówieniem. Towar zamawiamy dzień wcześniej (mięso, nabiał, ryby, owoce) pozostały asortyment możemy zamówić z kilkudniowym wyprzedzeniem( 3 - 5 wcześniej) tj. garmażerka, art. spoż. : WSZYSTKIE PRODUKTY NAJWYŻSZEJ JAKOSCI Część NR 1 NABIAL świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty Część NR 2 MROZONKI Warzywa owoce świeże bez uszkodzeń, odpowiednio mrożone Część NR 3 RYBY MROZONE świeże, mrożone odpowiednio całe , zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się , bez glazury SHP. II.5) Główny kod CPV: 15800000-6 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 15500000-3 15221000-3 15331100-8 15331170-9

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6


Dodatkowe kody CPV: 15500000-3, 15221000-3, 15331100-8, 15331100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: NABIAŁ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13478.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarską w Radomsku
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jagiellońska 4, 97-500 Radomsko
Kod pocztowy: 97-500
Miejscowość: Radomsko
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14424.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14424.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14424.41
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Mrozonki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4443.23
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WIP Piotr Ściegliński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bugajska 9 , 97-300 Piotrków Trybunalski
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrkó Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5187.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5187.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5187.18
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: RYBY MROZONE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5697.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WIP Piotr Ściegliński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bugajska 9 , 97-300 Piotrków Trybunalski
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6305.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6305.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6305.70
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.