To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-24
Ogłoszenie nr 510080655-N-2019 z dnia 24-04-2019 r.
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, środków kontrastowych, immunoglobulin, środków oftalmologicznych, różnych produktów leczniczych, kortykosterydów, środków przeciwbólowych, środków antybakteryjnych do użytku ogólnoustrojowego,
produktu farmaceutycznego oraz aplikatorów do podawania lidocainy w podziale na 24 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512228-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540029552-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 67670800000000,
ul. ul. Terebelska
57-65,
21-500
Biała Podlaska, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
834 147 296, e-mail
zam.publ@szpitalbp.pl, faks
834 147 297.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalbp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, środków kontrastowych, immunoglobulin, środków oftalmologicznych, różnych produktów leczniczych, kortykosterydów, środków przeciwbólowych, środków antybakteryjnych do użytku ogólnoustrojowego, produktu farmaceutycznego oraz aplikatorów do podawania lidocainy w podziale na 24 części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.3520/77/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, środków kontrastowych, immunoglobulin, środków oftalmologicznych, różnych produktów leczniczych, kortykosterydów, środków przeciwbólowych, środków antybakteryjnych do użytku ogólnoustrojowego, produktu farmaceutycznego oraz aplikatorów do podawania lidocainy w podziale na 24 części
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33631600-8
Dodatkowe kody CPV: 33141110-4, 33141121-4, 33696000-5, 33651520-9, 33662100-9, 33690000-3, 33651630-3, 33642200-4, 33661200-3, 33600000-6, 33651100-9, 33190000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42000
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alpinus Chemia Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45360
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16000
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alpinus Chemia Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17280
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Środki antyspetyczne i dezynfekcyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
616.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tuttomed Farmacja Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
665.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5800
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ProjectMed Tomasz Surowiec
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6264.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Opatrunek hemostatyczny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie w zakresie części 5 zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (nie wpłynęła żadna oferta). |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Opatrunki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie w zakresie części 6 zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (nie wpłynęła żadna oferta). |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Opatrunki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie części nr 7 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie podjął decyzji o zwiększeniu kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Środki kontrastowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2056.90
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Asclepios S. A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2221.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Immunoglobuliny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie w zakresie części 9 zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (nie wpłynęła żadna oferta). |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Środki oftalmologiczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie w zakresie części 10 zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (nie wpłynęła żadna oferta). |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Różne produkty lecznicze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 zawiadamiam, że postępowanie w zakresie części nr 11 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie podjął decyzji o zwiększeniu kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Immunoglobuliny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie w zakresie części 12 zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (nie wpłynęła żadna oferta). |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Immunoglobuliny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie w zakresie części 13 zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (nie wpłynęła żadna oferta). |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Immunoglobuliny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie w zakresie części 14 zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (nie wpłynęła żadna oferta). |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Kortykosterydy do użytku ogólnoustrojowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie w zakresie części 16 zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (nie wpłynęła żadna oferta). |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Kortykosterydy do użytku ogólnoustrojowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie w zakresie części 17 zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (nie wpłynęła żadna oferta). |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Różne produkty lecznicze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie w zakresie części 18 zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Różne produkty lecznicze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie w zakresie części 19 zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Środki przeciwbólowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie w zakresie części 20 zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Produkt farmaceutyczny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie w zakresie części 21 zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (nie wpłynęła żadna oferta). |
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
146.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Salus International Sp. z o.o. ul. Pułaskiego 9 40-273 Katowice
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
158.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Immunoglobuliny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
69576.30
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrala Farmaceutyczna CEFARM S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75142.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Różne urządzenia i produkty medyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 zawiadamiam, że postępowanie w zakresie części nr 24 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie podjął decyzji o zwiększeniu kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Biała Podlaska wraz z niezbędnymi opracowaniami
- Wykonanie dokumentacji projektowej 22 wiat rowerowych wraz ze stojakami
- Remont nawierzchni dróg powiatowych
- Wykonanie dokumentacji projektowej 22 wiat rowerowych wraz ze stojakami
- Wykonanie robót remontowych w budynku Rektoratu oraz infrastruktury zewnętrznej przy budynkach: Rektoratu, Hali sportowej, Domu Studenta nr 1
- Remont budynku głównego oraz garaży w Filii SPR SPZOZ w Radzyniu Podlaskim a także budynku biurowego, szatni i budynku garażowego w siedzibie Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych, płynów i roztworów do infuzji
- Zakup i dostawa produktów farmaceutycznych (programy lekowe, substancje czynne w chemioterapii, pozostałe leki)
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Na sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- "DOSTAWA LEKÓW"
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.