eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grybów › Świadczenie usług sprzętem mechanicznym w celu bieżącego utrzymania dróg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-11

Ogłoszenie nr 510079907-N-2020 z dnia 11-05-2020 r.

Gmina Grybów: Świadczenie usług sprzętem mechanicznym w celu bieżącego utrzymania dróg

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525779-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Grybów, Krajowy numer identyfikacyjny 49000749400000, ul. ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 450 204, e-mail ug@gminagrybow.pl, faks 184 450 204.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminagrybow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług sprzętem mechanicznym w celu bieżącego utrzymania dróg

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPI.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem mechanicznym w celu bieżącego utrzymania dróg gminnych w 16 sołectwach na terenie Gminy Grybów w 2020 roku z podziałem na 5 części: Część 1 - miejscowości: Krużlowa Wyżna, Ptaszkowa, Stara Wieś Część 2 - miejscowości: Cieniawa, Krużlowa Niżna, Siołkowa Część 3 - miejscowości: Chodorowa, Stróże, Wyskitna Część 4 - miejscowości: Biała Niżna, Polna, Gródek Część 5 - miejscowości: Florynka, Wawrzka, Kąclowa, Binczarowa 2)Zakres zamówienia obejmuje usługi transportowe i sprzętowe przy robotach bieżącego utrzymania dróg gminnych polegających w szczególności na: a)doraźnym transporcie materiałów budowlanych takich jak (piasek, żwir, kamień łamany itp.), b)wywozie ziemi oraz innych materiałów (osady z udrażnianych lub czyszczonych rowów, usuwanie zarośli i wiatrołomów) przy pracach remontowych nawierzchni i pracach porządkowych, c)kopaniu i renowacji rowów przydrożnych, d)innych robotach wymagających pracy koparko-ładowarką, e)profilowaniu dróg gruntowych. 3)Wykonawca przystąpi do rozpoczęcia usługi po otrzymaniu powiadomienia od zamawiającego w terminie określonym przez siebie w ofercie (patrz. kryterium oceny ofert pkt. 19 SIWZ). 4) Powiadomienie ze strony Zmawiającego o konieczności przystąpienia do realizacji usługi odbywać się będzie telefonicznie lub mailowo na wskazany przez wykonawcę numer lub adres e-mail. 5) Za czas świadczenia usługi uznaje się okres od zgłoszenia się sprawnego sprzętu mechanicznego wraz z kierowcą w wyznaczonym miejscu, do chwili zakończenia prac. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się czasu dojazdu oraz powrotu wezwanego sprzętu mechanicznego do bazy Wykonawcy. 6) Zakres rzeczowy oraz szczegółową lokalizację usług określa każdorazowo Zamawiający w oddzielnym zamówieniu. Zamawiający nie zapewnia ciągłości w świadczeniu usług ani pełnego wymiaru czasu pracy, np. 8 godzin w dni robocze w okresie obowiązywania umowy. 7) W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom musi wykazać to w treści oferty. 8) Czas oraz zakres usług wykonywanych prac przez Wykonawcę uzależniony będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego. 9) Zamawiający nie dopuszcza wykonywania usług w sposób odmienny niż określony w specyfikacji. 10)W celu wykonania zamówienia Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował następującym sprzętem mechanicznym oraz osobami wykonującymi zamówienie dla każdej z 5 części zamówienia oddzielnie: a) zestawem 2x koparko-ładowarka wraz z operatorem o napędzie 4x4 i mocy co najmniej 60 kW, b) 1x samochód ciężarowy samowyładowczy dwu lub trzy osiowy, z możliwością rozładunku trójstronnego wraz z kierowcą, (dopuszcza się świadczenie usługi ciągnikiem rolniczym + przyczepa). 11)Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a)Wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością, bez wad, zgodnie z przepisami prawa w tym w szczególności rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych, b)Wykonywanie przedmiotu umowy w całości z użyciem własnego sprzętu mechanicznego lub sprzętu, dla którego Wykonawca posiada prawo do dysponowania w czasie trwania umowy, c)Organizacja świadczonych usług w tym pokrycie wszelkich kosztów z tym związanych, d)Przestrzeganie zasad BHP oraz przepisów Kodeksu Pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację usługi, e)Ubezpieczenie z tytułu szkód losowych oraz odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności, f)Sporządzanie szczegółowych Kart pracy/Kart drogowych prac objętych niniejszą umową, zgodnych ze zleceniem Zamawiajacego, g)Bieżące informowanie Zamawiającego o wszystkich okolicznościach dotyczących prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy, h)Stosowanie się do wszelkich poleceń i wskazówek Zamawiającego mających związek z przedmiotem umowy, i)Pokrycie na rzecz osób trzecich wszelkich szkód powstałych przy wykonywaniu usług, j)Oznaczenia, oświetlenia maszyn i urządzeń wykorzystanych do wykonania usługi zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020r. poz. 110 ze zm.). k)Zapewnienie minimum jednej osoby, posiadającej do realizacji zamówienia odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa § 23 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Nr 118, poz. 1263) oraz art. 38 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 r. poz. 1990 ze zm.). l)Zapewnienie minimum jednej osoby posiadającej prawo jazdy odpowiedniej kategorii do kierowania samochodem ciężarowym zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2019 r. poz. 341 ze zm).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45520000-8


Dodatkowe kody CPV: 60181000-0, 60180000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą od ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy. Ubezpieczenie (polisa OC) musi być ważne na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie w/w ubezpieczenia OC. W przypadku, gdy polisa wygasa w trakcie trwania umowy na realizację zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia polisy lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą od ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy i przedłożenia Zamawiającemu kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Tym samym wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą od ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego przedłużenie polisy OC lub zawarcie nowej umowy ubezpieczenia, Zamawiający może rozwiązać umowę na realizację zamówienia. 2)Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp określa wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności, gdyż wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy /tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm./: a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę osoby wykonujące czynności: - roboty ziemne za pomocą koparko-ładowarki tj. wykonanie wykopów, załadunek i transport mas ziemnych, modelowanie terenu. - kierowanie pojazdem ciężarowym, przewożenie różnego rodzaju ładunków. b) Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy dostarczy zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały opisane powyżej czynności na podstawie umowy o pracę. Wykaz osób musi zawierać informacje jednoznacznie wskazujące osobę pracownika oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. Zatrudnienie powinno trwać minimalnie przez okres wykonywania odpowiednich czynności, o których mowa powyżej. c) zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedłożenie aktualnego wykazu osób wykonujących opisane powyżej czynności na podstawie umowy o pracę, natomiast wykonawca ma obowiązek przedłożyć ten wykaz zamawiającemu niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni od pisemnego wezwania, d)w przypadku niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/-ych wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 200,00 zł za każdy dzień niespełnienia tego wymogu, e)naruszenie obowiązku udokumentowania zatrudnienia osób wykonujących wymienione powyżej czynności, opisanego w lit. c) traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/-ych wskazane powyżej czynności, w takiej sytuacji wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 200 zł brutto za każdy dzień zwłoki w dostarczeniu w/w wykazu. Jeżeli zwłoka przekroczy 10 dni zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z winy wykonawcy i prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 20% ceny oferty wykonawcy, f)w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w zakresie realizacji przez wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt V SIWZ.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usług sprzętem mechanicznym w celu bieżącego utrzymania dróg w miejscowości: Krużlowa Wyżna, Ptaszkowa, Stara Wieś

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47560.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Działalność Usługowo-Handlowa Transport, Usługi Świadczone Koparką - Robert Chronowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Krużlowa Wyżna 133
Kod pocztowy: 33-330
Miejscowość: Grybów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 58500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie usług sprzętem mechanicznym w celu bieżącego utrzymania dróg w miejscowości: Cieniawa, Krużlowa Niżna, Siołkowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28861.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Sprzętowe Andrzej Obrzut
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Mogilno 93
Kod pocztowy: 33-326
Miejscowość: Mogilno
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Świadczenie usług sprzętem mechanicznym w celu bieżącego utrzymania dróg w miejscowości: Chodorowa, Stróże, Wyskitna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42682.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe i Komunalne Marek Szpila
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wilczyska 64
Kod pocztowy: 38-350
Miejscowość: Bobowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Świadczenie usług sprzętem mechanicznym w celu bieżącego utrzymania dróg w miejscowości: Biała Niżna, Polna, Gródek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34300.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Transportowa "KOP-TRANS" Stanisław Gruca
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kąclowa 61
Kod pocztowy: 33-330
Miejscowość: Grybów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42189.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42189.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Świadczenie usług sprzętem mechanicznym w celu bieżącego utrzymania dróg w miejscowości: Florynka, Wawrzka, Kąclowa, Binczarowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roboty Ziemne "TOMI" Tomasz Kmak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Binczarowa 251
Kod pocztowy: 33-332
Miejscowość: Florynka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38130.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38130.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43080.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.