eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Przetarg nieograniczony na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Kwidzyńskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-08

Ogłoszenie nr 510079558-N-2020 z dnia 08-05-2020 r.

Starostwo Powiatowe w Kwidzynie: Przetarg nieograniczony na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Kwidzyńskiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej tylko w zakresie części III zamówienia- Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dla stażystów/praktykantów zawodowych ze szkół ponadpodstawowych Powiatu Kwidzyńskiego w ramach projektu "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w Powiecie Kwidzyńskim - większa zatrudnialność uczniów". Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520437-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540048745-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, ul. Kościuszki 29B, 82-500 Kwidzyn- jako zamawiający upoważniony do przygotowania i przeprowadzenia postępowania.
2. Centrum Domów dla Dzieci, ul. Grudziądzka 8, 82-500 Kwidzyn.
3. Dom Pomocy Społecznej w Kwidzynie, ul. Malborska 18, 82-500 Kwidzyn.
4. Dom Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" w Ryjewie, ul. Słoneczna 14, 82-420 Ryjewo.
5. Międzyszkolny Ośrodek Sportowy w Kwidzynie, ul. Mickiewicza 56B, 82-500 Kwidzyn.
6. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn.
7. Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn.
8. Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn.
9. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Barcicach, Barcice 66, 82-420 Ryjewo.
10. Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy w Kwidzynie, ul. Ogrodowa 2, 82-500 Kwidzyn.
11. Zespół Szkół Ogólnokształcących 1 w Kwidzynie, ul. Konarskiego 12, 82-500 Kwidzyn.
12. Zespół Szkół Ogólnokształcących 2 w Kwidzynie, ul. Słoneczna 2, 82-500 Kwidzyn.
13. Zespół Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Kwidzynie, ul. Słowiańska 17, 82-500 Kwidzyn.
14. Zespół Szkół nr 2 w Kwidzynie, ul. Katedralna 5, 82-500 Kwidzyn.
15. Zespół Szkół w Prabutach, ul. Szkolna 4, 82-550 Prabuty.
16. Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny, ul. Grudziądzka 8, 82-500 Kwidzyn.
17. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Grudziądzka 8, 82-500 Kwidzyn.
18. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Staszica 25, 82-500 Kwidzyn.


Informacje dodatkowe:
Doprecyzowując wyżej wskazany punkt dotyczący zamawiających objętych zamówieniem wspólnym zamawiający upoważniony informuje, iż na mocy zawartego porozumienia pomiędzy wskazanymi wyżej jednostkami, zgodnie z przepisem art. 16 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, strony wyznaczyły Starostwo Powiatowe w Kwidzynie jako zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 17081802000000, ul. Kościuszki 29 B, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 556465000, e-mail zamowienia@powiatkwidzynski.pl, faks 556465002.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatkwidzynski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający upoważniony informuje, iż na mocy zawartego porozumienia pomiędzy wskazanymi wyżej jednostkami, zgodnie z przepisem art. 16 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, strony wyznaczyły Starostwo Powiatowe w Kwidzynie jako zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. Tym samym Starostwo Powiatowe w Kwidzynie jako zamawiający upoważniony zawarł umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Kwidzyńskiego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ORIV.272.04.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Kwidzyńskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części zamówienia: Część I Zamówienia: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, Ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk, Część II Zamówienia: Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenia autocasco, Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, Ubezpieczenia Assistance Część III Zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dla stażystów/praktykantów zawodowych ze szkół ponadpodstawowych Powiatu Kwidzyńskiego w ramach projektu "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w Powiecie Kwidzyńskim - większa zatrudnialność uczniów". Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 - Program Ubezpieczenia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (Ubezpieczający/Ubezpieczony) nie był zobowiązany do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 381 z późn. zm). 2.Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. 3.Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najwyżej oceniona, imienia i nazwiska wraz z danymi kontaktowymi: - osoby/osób wyznaczonej/ych przez Wykonawcę do współpracy z Zamawiającym w okresie realizacji Zamówienia w zakresie czynności administracyjnych związanych z bieżącą obsługą (np. wystawianie dokumentów ubezpieczenia, wyjaśnianie płatności składek, przygotowywanie zaświadczeń), - osoby/osób wyznaczonej/ych przez Wykonawcę do współpracy z Zamawiającym w okresie realizacji Zamówienia w zakresie nadzoru procesu obsługi i likwidacji szkód, przy czym osoby te należy wskazać w umowie o udzielenie zamówienia publicznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8


Dodatkowe kody CPV: 66515000-3, 66516000-0, 66512100-3, 66514110-0, 66516100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 283600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW Oddział w Elblągu
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Królewiecka 108
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 231600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 231600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 281673.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 115100.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Balcia Insurance SE z siedzibą w Rydze, Ul. K. Valdemara 63, Ryga, LV-1142 Łotwa Balcia Insurance SE Spółka Europejska Oddział w Polsce
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 136
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: LV

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79320.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79320.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157737.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dla stażystów/praktykantów zawodowych ze szkół ponadpodstawowych Powiatu Kwidzyńskiego w ramach projektu "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w Powiecie Kwidzyńskim - większa zatrudnialność uczniów".

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.