To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-17
Ogłoszenie nr 510076416-N-2019 z dnia 17-04-2019 r.
Gmina Bieżuń: Usługa równania równiarką dróg gminnych na terenie miasta i gminy Bieżuń
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524713-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bieżuń, Krajowy numer identyfikacyjny 13037791300000,
ul. ul. Warszawska
2,
09-320
Bieżuń, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
23 6578056, e-mail
umig@biezun.pl, faks
23 6578039.
Adres strony internetowej (url): www.bip.biezun.nv.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa równania równiarką dróg gminnych na terenie miasta i gminy Bieżuń
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PRZPiFP.271.1.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa równania równiarką dróg gminnych na terenie miasta i gminy Bieżuń wskazanych przez Zamawiającego. Szacunkowy czas pracy równiarki - łącznie 120 godzin. W zakres usługi wchodzi: a) sukcesywna usługa równania dróg gminnych nawożonych mieszanką kruszywa łamanego o frakcji 0 ÷ 31,5 mm w ilości około 2000 ton b) sukcesywna usługa równania dróg gminnych nawożonych żwirem frakcjonowanym o frakcji 16 ÷ 31,5 mm w ilości 400 ton, c) równanie dróg gminnych wskazanych przez Zamawiającego. Ilości godzin pracy równiaki jest podstawą do oceny złożonych ofert - jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje pracę równiarki na drogach gminnych na których będzie odbywała się dostawa kruszywa i żwiru które są przedmiotem innego zamówienia. Równiarka wykonująca usługę równania powinna być sprawna technicznie. Równiarka będzie obsługiwana przez operatora Wykonawcy posiadającego odpowiednie uprawnienia do obsługi równiarki. Czas pracy równiarki nie obejmuje dojazdu do miejsca realizacji usługi i czasu powrotu do bazy. 3.3 Zakres rzeczowy t.j. wykonanie sukcesywnych usług uzależnione będzie od wyników bieżącej eksploatacji dróg oraz postępującej degradacji stanu technicznego nawierzchni dróg gminnych. Szczegółowy zakres rzeczowy (miejsc usług) zostanie ustalony na podstawie potrzeb jakie ujawnią się w trakcie eksploatacji dróg w okresie od dnia podpisania umowy do 31.10.2019 r. w oparciu o przeprowadzony przegląd dróg pod kątem występowania ich uszkodzeń. 3.4 Zakres usług będzie przekazywany mailem w formie zlecenia. Odbiór poszczególnych usług potwierdzony zostanie na piśmie poprzez podpisanie karty drogowej lub innego dokumentu stwierdzającego ilość efektywnie przepracowanych godzin równiarki, potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego co będzie podstawą do wystawienia faktury częściowej. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługa operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 3.6 Za bezpieczeństwo w ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywana będzie usługa równania równiarką od chwili rozpoczęcia usługi aż do zakończenia realizacji odpowiedzialny będzie Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność (w tym finansową) za wszelkie uszkodzenia spowodowane podczas wykonywania usługi, również wykonywania usługi niezgodnie z obowiązującym prawem, uszkodzenia sieci, znaków geodezyjnych znajdujących się w obrębie odcinka usługi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45500000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16097.56
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PLANTAGO SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17712
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa skateparku i elementu pumptrack z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Wierzchowo"
- "Ćwicz serce na dachu, nasz Pacjencie - brachu!" - budowa Sali gimnastycznej dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej" w ramach Budżetu Obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2023 rok
- Realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Budowa ul. Zaleśnej -nowej drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych Sandomierza".
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Budowa boiska sportowego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 6 ul. Przestrzenna 68/70, 42-280 Częstochowa" - II postępowanie.
- Odtworzenie stawów retencyjnych na terenie gminy Szulborze Wielkie
- Rozbudowa terenów rekreacyjnych w m. Syców - budowa toru pumptrack oraz parku rekreacyjnego agility dla psów w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.