eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › Budowa ronda na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 4130W ul. 3 Maja z drogą powiatową nr 4128W ul. Sienkiewicza wraz z budową systemu odwodnienia w m. Izabelin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-17

Ogłoszenie nr 510075673-N-2019 z dnia 17-04-2019 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim: Budowa ronda na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 4130W ul. 3 Maja z drogą powiatową nr 4128W ul. Sienkiewicza wraz z budową systemu odwodnienia w m. Izabelin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519171-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 14900974000000, ul. ul. Poznańska 300, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 221 380, e-mail sekretariat@zdp.pwz.pl, faks 227 221 380.
Adres strony internetowej (url): www.zdp.pwz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ronda na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 4130W ul. 3 Maja z drogą powiatową nr 4128W ul. Sienkiewicza wraz z budową systemu odwodnienia w m. Izabelin

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-2/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. "Budowa ronda na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 4130W ul. 3 Maja z drogą powiatową nr 4128W ul. Sienkiewicza wraz z budową systemu odwodnienia w m. Izabelin" 1) Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, wycinka drzew, karczowanie pni, krzaków, roboty rozbiórkowe ogrodzeń, rozbiórka nawierzchni chodników i zjazdów z kostki betonowej, utylizacja materiałów z rozbiórki). 2) Roboty rozbiórkowe: - mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej w ilości ok.2530 m2 - rozbiórka krawężników i obrzeży bet. w ilości ok. 1170 m - rozbiórka ścieku przykrawężnikowego w ilości. ok. 22 m - frezowanie nawierzchni bitumicznej o pow. ok. 2005 m2 3) Roboty ziemne: - odhumusowanie, korytowanie w ilości ok. 492 m3 - nasyp w ilości ok. 260 m3 4) Podbudowy: - warstwa stabilizacji Rm=2,5MPa gr. 15 cm - w ilości 2912 m2 - warstwa kruszywa łamanego gr. 15 cm - 2472 m2 - warstwa odsączająca pospółka gr. 10 cm - 887 m2 - warstwa stabilizacji Rm=2,5MPa gr. 10 cm - w ilości 744 m2 - warstwa stabilizacji Rm=14MPa gr. 5 cm - w ilości 390 m2 - warstwa betonowa C20/25 gr. 12 cm - w ilości 390 m2 5) Nawierzchnia bitumiczna: - podbudowa AC 22P gr.8 cm o pow. ok. 2472 m2 - wiążąca AC 16 W gr. 6 cm o pow. ok.2837 m2 - siatka z włókna szklanego o pow. ok. 366 m2 - ścieralna SMA gr. 4 cm o pow. ok. 2837 m2 - wiążąca AC16 W gr. 4 cm o pow. ok. 50 m2 - ścieralna AC 11 S gr. 4 cm o pow. ok. 336 m2 6) Nawierzchnia chodników z kostki bet. bezfazowej gr. 6 cm o pow. ok. 1225 m2 7) Nawierzchnia zjazdów indywidualnych z kostki bet. gr. 8 cm o pow. ok. 419 m2 8) Nawierzchnia z kostki granitowej gr. 15/17 cm o pow. ok. 390 m2 9) Krawężniki betonowe drogowe, wtopione i najazdowe na ławie betonowej o łącznej dł. ok. 896,4 m 10) Krawężniki granitowe 15x30 cm o łącznej dł. ok. 314 m 11) Opornik betonowy 15x30 cm i 12x25 cm o łącznej dł. ok. 227 m 12) Obrzeża betonowe 8x30 cm o dł. ok. 863 m 13) Oznakowanie pionowe i poziome (ustawienie słupów znaków - 40 szt. montaż znaków - 36 szt. ustawienie słupków U-5a - 8 szt. malowanie oznakowania poziomego grubowarstwowego - ok. 265 m2) 14) Regulacja pionowa studzienek zaworów wodociągowych i gazowych, studzienek teletechnicznych, włazów kanałowych o łącznej ilości 48 szt. 15) Rekultywacja terenu i odtworzenie ogrodzenia w ilości ok. 98 m 16) Ustawienie wiat przystankowych w ilości 3 szt. 17) Budowa drenokolektora DK2: - wykopy w ilości ok. 590 m3 - kanały z rur PP DN 110 o łącznej dł. ok. 36 m - kanały z rur PP DN 200 o łącznej dł. ok. 52,5 m - kanały z rur PP DN 250 o łącznej dł. ok. 24 m - kanały z rur PP DN 300 o łącznej dł. ok. 335 m - studnie rewizyjne PP z kinetą śr. 425 mm w ilości 2 szt. - studnie rewizyjne PP z kinetą śr. 600 mm w ilości 6 szt. - studnie rewizyjne żelbetowe śr. 1000 mm w ilości 2 szt. - studnie rewizyjne żelbetowe śr. 1200 mm w ilości 8 szt. - studzienki ściekowe uliczne o śr. 500 mm w ilości 14 szt. - inspekcja kanałów kamerą wizyjną - 447,5 m - próba szczelności kanałów rurowych - złoże filtracyjne na geowłókninie filtracyjnej 110 g/m2 - w ilości ok. 92 m3 - prefabrykowana ścianka betonowa wylotu rurociągu DN 300 - 1 szt. - odwodnienie wykopu dł. ok. 448 m 18) Wykonanie niecki chłonnej: - wykop + odwóz materiału w ilości ok. 70 m3 - umocnienie skarp i dna płytami bet. EKO 40x60x10 cm w ilości ok. 65 m2 - ogrodzenie z siatki wys. 2m na słupkach stalowych + furtka i schody prefabrykowane betonowe z montażem - 1 komplet - rozbiórka nawierzchni z kostki bet. i bitumicznej o łącznej pow. ok. 220 m2 - odtworzenie nawierzchni jezdni o pow. ok. 190 m2 19) Przebudowa sieci gazowej z rur PE DN 100 o dł. ok. 165 m 20) Przebudowa sieci napowietrznych nN 0,4 kV oraz sieci oświetlenia ulicznego 21) Budowa zasilenia sygnalizacji świetlnej 22) Przebudowa sieci SN 15 kV 23) Przebudowa sieci telekomunikacyjnej Orange i sieci światłowodowej TELCO 24) Obsługa geodezyjna w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45232452-5, 45233222-1, 45232210-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3323978.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Benevento Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marszałkowska 84/92 lok. 117
Kod pocztowy: 00-514
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4049254.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4049254.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5238371.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.