eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubochnia Dworska › Dostawa kruszyw drogowych mineralnych przeznaczonych na remonty i naprawy dróg na terenie Gminy Lubochnia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-29

Ogłoszenie nr 510073319-N-2020 z dnia 29-04-2020 r.

Zakład Usług Komunalnych w Lubochni: Dostawa kruszyw drogowych mineralnych przeznaczonych na remonty i naprawy dróg na terenie Gminy Lubochnia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516331-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Usług Komunalnych w Lubochni, Krajowy numer identyfikacyjny 59225145600000, ul. ul. Tomaszowska 9, 97-217 Lubochnia Dworska, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 710 34 22, e-mail p.sputowski@wp.pl, faks 44 710 34 22.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zuklubochnia.wikom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa kruszyw drogowych mineralnych przeznaczonych na remonty i naprawy dróg na terenie Gminy Lubochnia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZUK.1.Pzp.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa kruszyw drogowych mineralnych przeznaczonych na remonty i naprawy dróg na terenie Gminy Lubochnia 2. Przewidywany asortyment kruszywa i orientacyjny zakres rzeczowy zamówienia: 1) Kruszywo sortowane dolomitowe o frakcji 0-31,5 mm (tolerancja dla większej frakcji +/-4mm) - ok. 2600 Mg 2) Kruszywo sortowane dolomitowe o frakcji 4-31,5 mm (tolerancja dla większej frakcji +/-4mm) - ok. 1000 Mg 3. Określenie powyższej ilości kruszywa są szacunkowe. Zamawiający będzie każdorazowo określał wielkości danej partii materiału kamiennego. Zamawiający ma prawo zmienić wielkości poszczególnych ilości asortymentów kruszyw w stosunku do ilości określonych w postępowaniu. Faktyczna ilość zakupionego kruszywa będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 4. Dostawa materiału kamiennego z Kopalni będzie następowała na koszt oraz transportem własnym Wykonawcy. 5. Miejscem dostawy będą drogi gminne na terenie gminy Lubochnia lub inne wskazane przez Zamawiającego miejsce składowania na terenie gminy Lubochnia. 6. Przedmiotowe kruszywo winno spełniać wymagania określone przez normę PN-EN 13242:2004 i WT4 2010 Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych. Zamawiający nie dopuszcza kruszywa wapiennego. Szczegółowe właściwości użytkowe zostały określone w zał. nr 7 do SIWZ 7. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust 1 dostarczany będzie na bieżąco przez Dostawcę w trakcie trwania umowy, w ilościach i asortymencie określanym każdorazowo przez zamawiającego w drodze telefonicznej, faksem lub mailem. 8. W przypadku dostawy kruszyw w ilości lub jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia opisanemu w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający może odmówić odbioru dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kruszywa, zgodnego z zamówieniem w terminie następnych 48 godzin. 9. Kruszywo z partii zakwestionowanej poddane zostanie badaniu kontrolnemu w laboratorium materiałów budowlanych wskazanym przez Zamawiającego , w przypadku nie spełnienia wymogów stawianych dla danego kruszywa , kosztami badania obciążony zostanie Wykonawca. 10. Dostarczane kruszywo nie może być mokre, zawierać gwoździ, metalowych drutów, szkła ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych zanieczyszczeń (plastik, guma, humus) oraz nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.) 11. Dostawa kruszywa drogowego będzie możliwa we wszystkie dni robocze. 12. Odbiory dostaw kruszywa będą następować na podstawie podpisanego przez Zamawiającego dokumentu potwierdzającego dostarczenie surowca (dokumentu obrotu wystawionego i podpisanego przez Dostawcę) po każdorazowym dostarczeniu zamówionej części przedmiotu umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 14212200-2


Dodatkowe kody CPV: 60122130-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 176000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRANSPORT - HANDEL Robert Czapnik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jasień 23C,
Kod pocztowy: 97-217
Miejscowość: Lubochnia
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 198522.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 198522.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 314880.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.