To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-24
Ogłoszenie nr 510070467-N-2020 z dnia 24-04-2020 r.
Miasto Ełk: PROJEKT WYKONAWCZY(ZAMIENNY) INSTALACJI SANITARNYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 9 W EŁKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526969-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. M. J. Piłsudskiego
4,
19-300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
087 73 26 200, e-mail
zium@um.elk.pl, faks
087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PROJEKT WYKONAWCZY(ZAMIENNY) INSTALACJI SANITARNYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 9 W EŁKU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O-ZP.271.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektuwykonawczego (zamiennego) instalacji sanitarnych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Ełku.Zamówienie obejmuje wykonanie projektów zamiennych: a) instalacji centralnego ogrzewania b)instalacji c.w.u c) wentylacji mechanicznej kuchni i stołówki d) instalacji ciepła technologicznego e)węzła cieplnego o mocy ~ 750 kW Projekt podstawowy (załącznik Nr 1 do SIWZ) opracowany zostałw 2014 roku i wymaga wprowadzenia korekt opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Przed przystąpieniem do prac projektowych wykonawca zobowiązany będzie dokonać wizji lokalnej iinwentaryzacji zmian w stosunku do inwentaryzacji z projektu podstawowego w szczególnościpomieszczeń kuchennych z lokalizacją dodatkowych urządzeń. Zamawiający nie przewidujekonieczności wykonania obliczeń strat ciepła. Wykonawca dokona przeliczenia mocy grzejnikówuwzględniając konieczność zastosowania ich obudowy. Projektant zobowiązany będzie uzyskaćaktualne warunki od dostawcy ciepła (Spółdzielni Mieszkaniowej "ŚWIT" w Ełku). Na wykonaniewęzła cieplnego i wykonać projekt węzła zgodnie z otrzymanymi warunkami. W projekcie iprzedmiarach należy ująć konieczność wykonania prac budowlanych związanych z odtworzeniemelementów po przeprowadzonych pracach instalacyjnych. Projekt węzła należy uzgodnić z dostawcąciepła. Projekty należy opracować w 5 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. orazwersję elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf). W związku z tym, iżdokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nawykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie zwymogami, o których mowa w art. 29 i 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieńpublicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (wpełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającegoprzez instytucje współfinansujące. 1.1 Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnieniapracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.1.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia napodstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazaneponiżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych, (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane zwykonywaniem prac biurowo- administracyjnych.. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osóbkierujących pracami projektowymi, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.1.2 W trakcie realizacjizamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobecwykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia napodstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.1.1 czynności. Zamawiającyuprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzeniaspełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości wzakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscuwykonywania świadczenia. 1.1.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającegow wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżejdowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przezwykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.1.1. czynności w trakcierealizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego.Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającegooświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonująosoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion inazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej dozłożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność zoryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osóbwykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczeniewykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli zostałsporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronędanych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych(RODO) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika niepodlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiaretatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy.Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowapowinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem odpowiednich przepisów ustawy oochronie danych osobowych) 1.1.4 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcęwymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.1.1.czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę karyumownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) wsprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przezzamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnieniaprzez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowanebędzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawieumowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.1.1. czynności. 1.1.5 W przypadkuuzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę,zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2.GWARANCJA - 24 miesiące od daty odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIPROJEKT Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43665.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Boisko dla Siedlec przy VIII LO im. Komisji Edukacji Narodowej" Budżet Obywatelski 2024
- Budowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wodociągów i kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Krakowskiej na terenie Miasta i Gminy Połaniec
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Stopnica w trybie zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.