eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2020 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-23

Ogłoszenie nr 510069602-N-2020 z dnia 23-04-2020 r.

Nadleśnictwo Połczyn: Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2020 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520997-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. ust. 1. pkt. 6) PZP w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ewentualne zamówienia przewiduje się dla wszystkich pozycji ujętych w kosztorysie.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Połczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 33004428100000, ul. Szczecinecka 12, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 662 230, e-mail polczyn@szczecinek.lasy.gov.pl, faks 943 662 230.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna Lasów Państwowych nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2020 roku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2020 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych mających na celu jest utrzymanie drogowej infrastruktury leśnej na terenie Nadleśnictwa w 2020 roku poprzez: bieżące naprawy i konserwację dróg leśnych oraz dojazdów pożarowych. Przybliżona, orientacyjna długość dróg leśnych, na których planowane jest wykonanie robót polegających naprawie bądź konserwacji w 2020 r. wynosi 2.500,00 mb. Zamawiający zastrzega, że ilości prac wskazanych w przedmiarze robót oraz ślepym kosztorysie ofertowym są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych w kosztorysie ofertowym. Ilości wykonanych robót w trakcie obowiązywania umowy mogą, dla poszczególnych pozycji, różnić się ilościowo od wartości podanych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z zapisami pkt. 3.3.11 SIWZ. Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz w oparciu o dokumentację projektową oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawca obowiązany jest wykonać wszystkie prace zgodnie ze STWiORB, stanowiącą załączniki do SIWZ, opisem przedmiotu, a także zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz normami. Podstawą wyceny jest STWiORB oraz opis przedmiotu zamówienia z przedmiarem robót oraz ślepym kosztorysem ofertowym. W przypadku wątpliwości, Wykonawca obowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego celem dokładnego sprecyzowania danej pracy lub użytego materiału. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10. ustawy z 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.). Naprawy będą każdorazowo zlecane oddzielnym zleceniem i rozliczane w oparciu o kalkulację sporządzoną na podstawie stawek cen jednostkowych podanych w ofercie. Zakres robót będzie wynikał z określonych dla każdej naprawy potrzeb i będzie określony w zleceniu wg stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji wariantów prowadzenia robót (schematy przekrojów poprzecznych dróg) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3.3.16. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach stanowiących załącznik nr 1 do SWIZ: przedmiar robót, ślepy kosztorys ofertowy, rysunki wykonawcze - 9 szt., Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zakres prac obejmuje naprawy/prace konserwacyjne w głównej mierze będą polegały w szczególności na: o karczowaniu pni, o likwidacji kolein i nieprzejezdnych dziur - profilowanie i zagęszczanie nawierzchni gruntowej, o naprawie warstwy odsączającej grubości 10cm po zagęszczeniu wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem nawierzchni, o naprawie podbudowy z tłucznia budowlanego 0-63mm warstwą gr. 8cm po zagęszczeniu, o naprawie podbudowy z tłucznia budowlanego 0-63mm warstwą gr. 15cm po zagęszczeniu, o naprawie warstwy wierzchniej z tłucznia kamiennego warstwą gr. 7cm po zagęszczeniu o doziarnienieniu nawierzchni mieszanką kruszyw 0-31,5mm, gr. do 10cm po zagęszczeniu, o uzupełnieniu pobocza gruntem rodzimym, o naprawie przepustów wraz z wymianą zniszczonych elementów (kręgów, przyczółków), o udrożnieniu odpływu (rowu) lub oczyszczenie dołów chłonnych, o wymianie uszkodzonych płyt IOMB.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233226-9


Dodatkowe kody CPV: 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 24 miesiące. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący roboty analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: "Opcja"). Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub niektóre z robót opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej w umowie. Zamawiający zastrzega możliwość niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. W takim przypadku prace mogą zostać zlecone na wartość 50% wartości przedmiotu zamówienia określonej w umowie. Realizacja prawa opcji może zostać zastosowana w szczególności w razie zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu robót określonego w SIWZ zgodnie nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Skorzystanie przez Zamawiającego z zastrzeżonego w pkt 3.3.11 SIWZ prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale jest realizacją umowy zawartej w zakresie ustalonym przez nią warunków. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w zakresie określonym w rysunkach wykonawczych, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz każdorazowo wystawianych zleceniach - zgodnie z przyjętą ofertą oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia dla zamówienia publicznego. Realizacja powyższego zakresu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy. Wykonawca prowadzić będzie roboty z użyciem własnych materiałów i narzędzi. Materiały i sprzęt, które zostaną użyte podczas wykonania niniejszego zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w tym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (oraz ustawie z dnia 16 kwietna 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 266 ze zm.), a także wymaganiom określonym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami technicznymi. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane w postaci zarządu. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość powierzenia zamówienia podwykonawcom na zasadach określonych w załączniku nr 12 do SIWZ - wzór umowy, z zastrzeżeniem obowiązku samodzielnej realizacji części zamówienia. We wszystkich miejscach SIWZ i dokumentacji projektowej, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1. pkt. 2. i ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP i art. 30 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SIWZ i dokumentacji projektowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równoważny" lub "lub równoważne" (m.in. zastosowanie urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Tam gdzie przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający zobowiązuje oferentów do wskazania elementów urządzeń i materiałów równoważnych do zastosowania w stosunku do projektu i specyfikacji. W myśl art. 30 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone w projekcie budowlanym. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w projekcie i SIWZ. Rozpoczęcie realizacji zamówienia każdorazowo nastąpi najpóźniej w terminie 14 dni od daty przekazania Wykonawcy zlecenia i protokolarnego przekazania terenu budowy na podstawie przygotowanego przez Zamawiającego protokołu przekazania terenu budowy w dniu podpisania zlecenia. Zakończenie robót i zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru robót nastąpi każdorazowo nie później niż w terminie określonym w zleceniu. Zamówienie będzie zrealizowane w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2020 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 414000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KRAMPE REDŁO Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Redło 97
Kod pocztowy: 78-325
Miejscowość: Redło
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 129915.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129915.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 258966.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.