eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu dla Gminy Kętrzyn

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-21

Ogłoszenie nr 510067851-N-2020 z dnia 21-04-2020 r.

Gmina Kętrzyn: Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu dla Gminy Kętrzyn

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Podniesienie jakości e-usług i cyfrowej dostępności informacji sektora publicznego dla klientów Urzędu Gminy Kętrzyn

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508888-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kętrzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 51074287600000, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 7512474 w. 17, e-mail sekretariat@gminaketrzyn.pl, faks 897 512 746.
Adres strony internetowej (url): https://bip.gminaketrzyn.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu dla Gminy Kętrzyn

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGG.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie systemu teleinformatycznego z wdrożeniem i uruchomieniem e-usług dla mieszkańców Gminy Kętrzyn, wraz z zakupem niezbędnego sprzętu komputerowego i biurowego,szkoleniami pracowników Zamawiającego, którzy pracować będą na wdrożonych systemie oraz testami bezpieczeństwa. Najważniejsze elementy przedmiotowego zamówienia to: I. BUDOWA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU TELEINFORMATYCZNEGO 1. Budowa e-usług 2. Budowa systemu Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD) 3. Zakup i wdrożenie systemów dziedzinowych 4. Integracja systemów dziedzinowych 5. Szyna usług integrująca e-PUAP, EZD i systemy dziedzinowe 6. Broker integracyjny (publikacja rejestrów w BIP z poziomu EZD) 7. Budowa GIS (wypis/wyrys) i jego integracja z systemami dziedzinowymi i EZD oraz digitalizacja zbiorów 8.Budowa portalu informacyjnego zgodnego z WCAG 2.0. Integracja portalu z aplikacją mobilną. 9.Budowa modułu obsługi interesanta wraz z formularzami elektronicznymi 10. Moduł przestrzennej lokalizacji pism i spraw 11. Budowa zintegrowanego systemu płatności elektronicznych (e-płatności)12. Budowa platformy usług publicznych udostępniającej dane z systemów dziedzinowych 13.Budowa Aplikacji mobilnej 14. Budowa archiwum elektronicznego II. SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW URZĘDU GMINY W KĘTRZYNIE (W TYM GOPS) 1. Szkolenie po wdrożeniu EZD 2. Szkolenie po wdrożeniu i integracji systemów dziedzinowych 3. Szkolenie po wdrożeniu GIS III. ZAKUP SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA 1. Serwer wirtualizacyjny dla Urzędu Gminy - 1 szt.2. Zasilacz awaryjny UPS do serwera - 1 szt. 3. Serwer archiwizacji backupu dla Urzędu Gminy - 1szt. 4. Serwer dla GOPS - 1 szt. 5. Zestaw komputerowy All in One dla Urzędu Gminy - 19 szt. 6.Zestaw komputerowy All in One dla GOPS - 8 szt. 7. Komputer przenośny da Urzędu Gminy - 2 szt.8. Komputer przenośny dla GOPS - 2 szt. 9. Skaner A4 dla Urzędu Gminy - 1 szt. 10.Oprogramowanie biurowe do komputerów dla Urzędu Gminy i GOPS - 27 szt. 11. Urządzenie wielofunkcyjne dla Urzędu Gminy - 2 szt. 12. Urządzenie wielofunkcyjne dla GOPS - 2 szt. 13.Rzutnik z ekranem do sali sesyjnej - 1 szt. 14. Urządzenie wraz z oprogramowaniem do kopii zapasowych - 1 szt. 15. Długopis elektroniczny - 4 szt. IV. PRZEPROWADZENIE TESTÓW BEZPIECZEŃSTWA

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8


Dodatkowe kody CPV: 48820000-2, 30213000-5, 30213100-6, 30216110-0, 72268000-1, 72263000-6, 80533100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 752912.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZETO PROJEKT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pieniężnego 15
Kod pocztowy: 10-003
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 767460.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 767460.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 767460.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.