eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Przeprowadzenie kursów grupowych dla uczestników projektu "Mam zawód-mam pracę. Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Skierniewicach".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-06

Ogłoszenie nr 510067708-N-2019 z dnia 06-04-2019 r.

Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. chor. Józefa Paczkowskiego: Przeprowadzenie kursów grupowych dla uczestników projektu "Mam zawód-mam pracę. Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Skierniewicach".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Programu Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020. Oś priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności Działanie XI.3 Kształcenie zawodowe Poddziałanie XI.3.1 Kształcenie zawodowe

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507675-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. chor. Józefa Paczkowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 00018977600000, ul. Pomologiczna 15, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 46 833 32 67, e-mail sekretariat@zsz2skc.pl, faks 46 833 23 11.
Adres strony internetowej (url): www.zsz2skc.pl
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie kursów grupowych dla uczestników projektu "Mam zawód-mam pracę. Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Skierniewicach".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSZ2.220.2019/UE/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów grupowych dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Skierniewicach - uczestników projektu "Mam zawód-mam pracę. Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Skierniewicach" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Programu Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020. Oś priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności Działanie XI.3 Kształcenie zawodowe Poddziałanie XI.3.1 Kształcenie zawodowe, nr projektu: RPLD.11.03.01-10-0032/18). Celem projektu jest poprawa jakości procesu kształcenia w ZSZ nr 2 w Skierniewicach prowadząca do zwiększenia szans uczniów na zatrudnienie, w szczególności poprzez rozwój kompetencji kluczowych i zawodowych dzięki wzbogaceniu zaplecza dydaktycznego i wdrożeniu innowacyjnych form kształcenia zawodowego opartych na nowoczesnych technologiach ICT jak również dostosowaniu kierunków kształcenia i szkolenia zawodowego do regionalnego rynku pracy. Szkolenia grupowe (kursy zawodowe) przeprowadzone w ramach niniejszego zamówienia mają przyczynić się do podniesienia jakości kształcenia nauki zawodu, zwiększenia kompetencji zawodowych i uzyskania wyższych kwalifikacji w danym zawodzie. Zamówienie będzie udzielone w podziale na części: 1). Część I Zorganizowanie i przeprowadzenie kwalifikacji wstępnej oraz zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prawa jazdy Kat. C a) Zorganizowanie i przeprowadzenie kwalifikacji wstępnej dla uczestników projektu wraz z zapewnieniem pokrycia wszelkich opłat, kosztów dojazdu uczestników, kosztów badań lekarskich i psychotestów (jeżeli kandydat nie ukończy pozytywnie psychotestów wyznacza się kolejną osobę do uzyskania wymaganej wielkości grupy) - dla 25 osób. W 2019r dla 15 osób oraz w 2020r. dla 10 osób. Wymagany minimalny czas trwania kursu: 280h (260 h teoria+20h praktyka). Zamówienie obejmuje koszt opłaty egzaminacyjnej za pierwszy egzamin (teoretyczny i praktyczny) oraz koszty egzaminu poprawkowego. Zamawiający dopuszcza metodę e-learningową dla części teoretycznej kursu (Wykonawca jest zobowiązany do wskazania metody nauki w ofercie). b) Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prawa jazdy Kat. C dla uczestników projektu wraz z zapewnieniem pokrycia wszelkich opłat, kosztów dojazdu uczestników, kosztów badań lekarskich i psychotestów (jeżeli kandydat nie ukończy pozytywnie psychotestów wyznacza się kolejną osobę do uzyskania wymaganej wielkości grupy) - dla 25 osób. W 2019r dla 15 osób oraz w 2020r. dla 10 osób. Wymagany minimalny czas trwania kursu: (20h teoria+30h praktyka). Zamówienie obejmuje koszt opłaty egzaminacyjnej za pierwszy egzamin (teoretyczny i praktyczny) oraz koszty egzaminu poprawkowego. Zamawiający dopuszcza metodę e-learningową dla części teoretycznej kursu (Wykonawca jest zobowiązany do wskazania metody nauki w ofercie). Zamówienie w części a) i b) dotyczy tej samej grupy uczestników. 2). Część II Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prawa jazdy Kat. B Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prawa jazdy Kat. B dla uczestników projektu wraz z zapewnieniem pokrycia wszelkich opłat, kosztów dojazdu i kosztów badań lekarskich - dla 15 osób (10 osób w 2019r oraz 5 osób w 2020r). Czas trwania: 60h (30 h teoria+30 h praktyka. Zamówienie obejmuje koszt opłaty egzaminacyjnej za pierwszy egzamin (teoretyczny i praktyczny) oraz koszty egzaminu poprawkowego. 3). Część III Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kelnerskiego Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kelnerskiego dla 5 osób z grupy zawodowej kucharz/cukiernik Wymagany minimalny czas trwania kursu: 90 h (w tym minimum: 18h teoria i 72 h praktyka) +2 h egzamin. Wymagany termin przeprowadzenia: I półrocze 2019r. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich opłat i kosztów dojazdu dla uczestników kursu 4). Część IV Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wizażu Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wizażu dla 10 osób grupy zawodowej fryzjer. Wymagany minimalny czas trwania kursu: 120h (w tym minimum: 36h teoria i 84 h praktyka) +2 h egzamin. Wymagany termin przeprowadzenia: I półrocze 2019r. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich opłat i kosztów dojazdu dla uczestników kursu 5). Część V Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora obrabiarek/tokarek CNC. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora obrabiarek/tokarek CNC dla 15 osób. Wymagany minimalny czas trwania kursu: 82h (w tym minimum: 80 h kursu i 2 h egzamin). Wymagany termin przeprowadzenia: 10 osób w 2019r. i 5 osób w 2020r. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich opłat, kosztów dojazdu, badań lekarskich i psychotestów dla uczestników kursu (jeżeli kandydat nie ukończy pozytywnie psychotestów wyznacza się kolejną osobę do uzyskania wymaganej wielkości grupy). 6). Część VI Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z AUTOCAD i Adobe Photoshop a) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia AUTOCAD dla 15 osób w zawodach: mechanik pojazdów samochodowych, technik elektryk, technik mechanik, technik informatyk, technik pojazdów samochodowych. Wymagany minimalny czas trwania kursu: 20 h + 2 h egzamin. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich opłat i kosztów dojazdu dla uczestników kursu. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dla każdego uczestnika kursu odrębnego stanowiska komputerowego. b). Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z Adobe Photoshop dla 10 osób w zawodach: mechanik pojazdów samochodowych, technik elektryk, technik mechanik, technik informatyk, technik pojazdów samochodowych. Wymagany minimalny czas trwania kursu: 24 h + 2 h egzamin. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich opłat i kosztów dojazdu dla uczestników kursu. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dla każdego uczestnika kursu odrębnego stanowiska komputerowego 7). Część VII Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawacza TIG, MAG, MMA, MIG. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawacza TIG, MAG, MMA, MIG dla 10 osób w zawodach: mechanik pojazdów samochodowych, technik elektryk, technik mechanik, technik informatyk, technik pojazdów samochodowych. Wymagany minimalny czas trwania kursu: 519 h + 2 h egzamin (przeprowadzony przez Instytut Spawalnictwa). Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich opłat, kosztów dojazdu oraz koszty badan lekarskich dla uczestników kursu. 8) Część VIII Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora wózków widłowych. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora wózków widłowych I WJO (rozszerzony) dla 15 osób w zawodach: mechanik pojazdów samochodowych, technik elektryk, technik mechanik, technik informatyk, technik pojazdów samochodowych. Wymagany minimalny czas trwania kursu: 92 h + 2 h egzamin (przeprowadzony przez UDT). Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów niezbędnych do ukończenia kursu przez osoby zakwalifikowane do uczestnictwa, w tym opłat oraz kosztów dojazdu. 2. W ramach zamówienia Zamawiający oczekuje w szczególności: a) teoretycznego i praktycznego, profesjonalnego przygotowania uczestników kursu w zakresie objętym tematyką kursu, b) dysponowania odpowiednią bazą lokalową i wyposażeniem do przeprowadzenia zajęć, których ilość i rozmiary są adekwatne do liczby uczestników szkolenia (preferowana będzie lokalizacja miejsca szkolenia na terenie miasta Skierniewice), Zamawiający nie dopuszcza aby miejsce przeprowadzenia szkolenia było oddalone więcej niż 40 km od siedziby Zamawiającego (odległość mierzona na podstawie odległości najkrótszego dojazdu ustalonej z wykorzystaniem Google maps) c) przeprowadzenia kursów zgodnie z obowiązującymi przepisami odnoszącymi się do szkoleń i kursów zawodowych, w sposób umożliwiający uzyskanie oczekiwanych uprawnień przez uczestników kursów, d) przeprowadzenie egzaminów wewnętrznych oraz wydania zaświadczeń o ich ukończeniu, e) zapewnienia uczestnikom podczas szkolenia nieodpłatnie kawy, herbaty, wody mineralnej oraz dla każdego uczestnika pączka lub drożdżówki. f) zapewnienie osobom skierowanym na szkolenie ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, g) zapewnienia materiałów szkoleniowych, skryptów, notatników, art. piśmienniczych. - wszystkie materiały w miarę możliwości powinny być oznaczone zgodnie z zasadami promocji RPO WŁ 2014-2020, h) Zamawiajacy zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczestników kursu, w zależności od faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego - w takiej sytuacji do rozliczenia umowy z wybranym Wykonawcą zostanie przyjęta iloraz ceny jednostkowej (osobogodziny) wskazana przez wykonawcę w ofercie i faktycznej ilości uczestników kursu. i) Wybrany w postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do przedłożenia Harmonogramu kursu/kursów, gdzie zostanie wskazana w szczególności: dokładna data rozpoczęcia i zakończenia kursów, godzina i miejsce spotkania uczestników w dniu rozpoczęcia zajęć oraz osobę prowadzącą - zgodnie z treścią złożonej oferty. j) Harmonogram kursu powinien uwzględniać prowadzenie szkolenia w czasie wolnym dla uczestników (uczniów) tj. po zajęciach lekcyjnych i w weekendy, w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin dziennie (godzina zegarowa obejmuje minimum 45 minut zajęć edukacyjnych oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerwy może zostać ustalona w sposób elastyczny), chyba, że odrębne przepisy stanowią inaczej. k) Zamawiający zastrzega wykonanie usługi szkoleniowej tylko dla Zamawiającego, tj. uczestnikami kursów będą tylko osoby skierowane przez Zamawiającego. l) W odniesieniu do Części I i II zamówienia: i. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do egzaminu na prawo jazdy kat. B i/lub C, ii. Program szkolenia musi spełniać minimum ustalone dla prawa jazdy kat. B w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 ze zm.) m) Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników kursu. n) Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić na swój koszt badania lekarskie uczestników kursu o ile jest to warunkiem przystąpienia do kursu. Koszt badania należy ująć w koszcie kursu. o) Wykonawca w ofercie w odniesieniu do każdego kursu o przeprowadzenie którego się ubiega (części zamówienia) wymieni wyposażenie techniczne i dydaktyczne, jakie zapewnia do realizacji kursu oraz szczegółowo opisze warunki lokalowe do zajęć teoretycznych i praktycznych. p) Zasady zwrotu kosztów dojazdu dla uczestników szkolenia zostały przedstawione w Załączniku nr 8 do SIWZ ,,Regulamin udzielania zwrotu kosztów dojazdu". Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8


Dodatkowe kody CPV: 80411200-0, 80533200-1, 80423320-4, 85121000-3, 85121100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kwalifikacji wstępnej oraz zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prawa jazdy Kat. C

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla Części I - Zorganizowanie i przeprowadzenie kwalifikacji wstępnej oraz zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prawa jazdy Kat. C wpłynęły dwie oferty: 1) Szkoła Nauki Jazdy AREK, z siedzibą ul. Rataja 6, 96-100 Skierniewice 2) Szkoła Nauki Jazdy AUTO Partner Grażyna Szczechowicz, ul. Konstytucji 3 Maja 2, 96-100 Skierniewice. Zamawiający unieważnił postępowanie dla Części I. Uzasadnienie faktyczne: W związku z prowadzoną procedurą oceny ofert Zamawiający wystąpił do Wykonawców o wyjaśnienie treści złożonych ofert. Wyjaśnienia złożone przez Wykonawców wykazały, iż Zamawiający poprzez nie uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia i kryteriach oceny ofert (odnoszących się do miejsca organizacji szkolenia) faktycznych możliwości przeprowadzenia kwalifikacji wstępnej dla kursów prawa jazdy Kat. C (w części praktycznej, dla zakresu dotyczącego jazdy w warunkach specjalnych) przyczynił się niewystarczająco precyzyjnego opisu przedmiotu zamówienia i przez to braku porównywalności złożonych ofert. Uzasadnienie prawne: Przedmiotowe postępowania zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 r., poz.1986) ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prawa jazdy Kat. B

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla Części II - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prawa jazdy Kat. B wpłynęły dwie oferty: 1) Szkoła Nauki Jazdy AREK, z siedzibą ul. Rataja 6, 96-100 Skierniewice. Cena ofertowa 26.550,00 zł brutto 2) Szkoła Nauki Jazdy AUTO Partner Grażyna Szczechowicz, ul. Konstytucji 3 Maja 2, 96-100 Skierniewice. Cena ofertowa 31.354,95 zł brutto Zamawiający odrzucił w ramach postępowania dla Części II ofertę złożoną przez Szkołę Nauki Jazdy AREK, z siedzibą ul. Rataja 6, 96-100 Skierniewice na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 r., poz.1986) ponieważ treść oferty Wykonawcy nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP. Treść oferty to jednostronne zobowiązanie wykonawcy do wykonania oznaczonego świadczenia, które zostanie zrealizowane na rzecz Zamawiającego. Świadczenie Wykonawcy ma odpowiadać opisanym w SIWZ potrzebom zamawiającego. Ich porównanie (opisu przedmiotu do zobowiązania wykonawcy) przesądza o tym, czy treść oferty odpowiada treści SIWZ. O niezgodności ofert z treścią SIWZ można mówić w sytuacji, gdy Zamawiający nie jest w stanie ustalić czy oferta odpowiada w pełni przedmiotowi zamówienia i zapewnia jego realizację w całości. Niezgodność z zapisami SIWZ wynika z faktu, iż Wykonawca dołączył do swojej oferty zmodyfikowany, a przez to niezgodny z SIWZ - Formularz ofertowy. Niezgodność treści oferty z treścią SIWZ ma charakter zasadniczy i nieusuwalny. Brak pewnego zakresu świadczenia, zaoferowanie odmiennego zakresu lub braku jego dookreślenia uniemożliwiają Zamawiającemu dokonanie poprawnej oceny oferty - wyrok KIO z dnia 30 października 2012 r., 2241/12. Nadto Zamawiający nie mógł uznać błędnego formularza cenowego za oczywistą omyłkę, ponieważ poprawienie omyłki polegającej na niezgodności z SIWZ spowodowałoby istotną zmianę treści oferty- wyrok KIO z 24.01.2012r.KIO 77/12. Zamawiający nie wykluczył z postępowania dla Części II żadnego wykonawcy. Zamawiający unieważnił postępowanie dla Części II. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu dla Części II cena ważnej oferty która nie podlegała odrzuceniu, złożonej przez Szkołę Nauki Jazdy AUTO Partner Grażyna Szczechowicz, z siedzibą ul. Konstytucji 3 Maja 2, 96-100 Skierniewice wynosi 31.354,95 zł brutto, podczas gdy Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie Części II zamówienia kwotę 24.750,00 zł brutto. Uzasadnienie prawne: Zamawiający, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 r., poz.1986), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kelnerskiego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie dla Części III. Uzasadnienie faktyczne: W związku z prowadzonym postępowaniem dla Części III nie wpłynęła żadna oferta. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie dla Części III na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 r., poz.1986), gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wizażu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie dla Części IV. Uzasadnienie faktyczne: W związku z prowadzonym postępowaniem dla Części IV nie wpłynęła żadna oferta. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie dla Części IV na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 r., poz.1986), gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora obrabiarek/tokarek CNC

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie dla Części V. Uzasadnienie faktyczne: W związku z prowadzonym postępowaniem dla Części V nie wpłynęła żadna oferta. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie dla Części V na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 r., poz.1986), gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z AUTOCAD i Adobe Photoshop

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22750.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kompugraf Salon Grafiki Komputerowej s.c. Krzysztof Orlof, Małgorzata Orlof
Email wykonawcy: kompugraf@kompugraf.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kraszewskiego 36
Kod pocztowy: 30-111
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16126.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12210.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16126.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawacza TIG, MAG, MMA, MIG

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla Części VII - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawacza TIG, MAG, MMA, MIG wpłynęła jedna oferta: 1) Zakład Doskonalenia Zawodowego w Łodzi - Ośrodek Kształcenia Zawodowego nr 11 w Skierniewicach, adres: ul. Łąkowa 4, 90-563 Łódź, Oddział: ul. Rynek 13, 96-100 Skierniewice. Cena oferty: 65.960,00 zł brutto. Zamawiający unieważnił postępowanie dla Części VII. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu dla Części VII cena ważnej oferty która nie podlegała odrzuceniu, złożonej przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Łodzi - Ośrodek Kształcenia Zawodowego nr 11 w Skierniewicach, adres: ul. Łąkowa 4, 90-563 Łódź, Oddział: ul. Rynek 13, 96-100 Skierniewice wynosi: 65.960,00 zł brutto, podczas gdy Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie Części VII zamówienia kwotę 26.000,00 zł brutto. Uzasadnienie prawne: Zamawiający, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 r., poz.1986), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora wózków widłowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRO-EDU Sp.J..D.Karmazyn R.Krokocki
Email wykonawcy: przetargi@pro-edu.pl
Adres pocztowy: ul. Mszczonowska 33/35
Kod pocztowy: 96-100
Miejscowość: Skierniewice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12875.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12875.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12875.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.