eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korfantów › Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych oraz sanitarnych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie - 4/WMH/2019

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-05

Ogłoszenie nr 510066930-N-2019 z dnia 05-04-2019 r.

Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych oraz sanitarnych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie - 4/WMH/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516900-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 00100817900000, ul. Rynek 4, 48-317 Korfantów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4343859, e-mail zgkim@poczta.fm, faks 77 4343860.
Adres strony internetowej (url): zgkimkorfantow.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: gminna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - zakład budżetowy Gminy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych oraz sanitarnych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie - 4/WMH/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

4/WMH/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych oraz sanitarnych na potrzeby zadań realizowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie w 2019 r. 2. Zakres rzeczowy oraz ilość zamówienia określone są w Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 1, 2 i 3 do niniejszej SIWZ tj: - Formularz ofertowy na dostawę materiałów budowlanych - załącznik nr 1 do SIWZ; - Formularz ofertowy na dostawę materiałów elektrycznych - załącznik nr 2 do SIWZ; - Formularz ofertowy na dostawę materiałów hydraulicznych i sanitarnych - załącznik nr 3 do SIWZ 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, musi posiadać deklarację zgodności, aprobaty techniczne, atesty higieniczne na wyroby mające bezpośredni kontakt z wodą pitną oraz certyfikaty pozwalające na ich stosowanie w budynkach mieszkalnych i użyteczności publicznej. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku sprzedaży Zamawiającemu materiałów budowlanych złej jakości. 4. Dostawy realizowane będą własnym transportem Wykonawcy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Korfantów, określonych w poszczególnych zamówieniach złożonych telefonicznie lub drogą elektroniczną, zawierających ilości poszczególnych materiałów, miejsca dostawy. 5. Załadunek oraz rozładunek materiałów we wskazanych miejscach należy do obowiązków Wykonawcy. 6. Dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego realizowane będą w wyznaczone dni robocze w godzinach od 730 do 1400. 7. Dostawa musi nastąpić w terminie określnym w ofercie, licząc od terminu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Do ustalenia terminu dostawy liczy się dni robocze bez świąt i dni wolnych od pracy, przy założeniu, że zamówienie zostanie złożone do godz. 15 00. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru materiałów we własnym zakresie z punktu odbioru wskazanego przez Wykonawcę. 9. Zamawiający może zamówić mniejszą ilość materiałów niż określone w załącznikach. Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą Zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż 50 % całości asortymentu określonego w formularzach cenowych. 10. Dostarczone materiały budowlane muszą spełniać wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 11. Zakup materiałów będzie odbywał się bezgotówkowo. 12. Płatność za zakupione materiały dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury VAT, wystawionej za dostawę w terminie nie krótszym niż 14 dni i nie dłuższym niż 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w materiałów w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości każdego rodzaju zamówionego materiału budowlanego o nie więcej niż 25 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego w realizacji przedmiotowego zadania. 14. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwiać Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości materiałów na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. 17. Zamawiający zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy Pzp ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215) może powierzyć realizację zamówienia innemu Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert w przypadku uchylenia się od zawarcia umowy przez wykonawcę najkorzystniejszego, wybranego w drodze niniejszego postepowania. 18. Dopuszcza się zawarcie umowy drogą korespondencyjną

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 44100000-1


Dodatkowe kody CPV: 31682000-0, 44160000-9, 44190000-8, 44410000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Materiały budowlane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 36279.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: METALZBYT - HURT Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko - Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31046.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31046.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31046.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Materiały elektryczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5193.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo el12 Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Św. Anny 5
Kod pocztowy: 45-177
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4046.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4046.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4257.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Materiały hydrauliczne i sanitarne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215) " Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3". Do terminu składania ofert tj. 04.03.2019 r. do godz. 10:00 nie wpłynąła żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.