eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa wyposażenia pracowni przyrodniczych i pracowni językowej dla szkół podlegających pod Gminę Wólka w ramach projektu "Akademia kluczowych kompetencji"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-16

Ogłoszenie nr 510065452-N-2020 z dnia 16-04-2020 r.

Gmina Wólka: Dostawa wyposażenia pracowni przyrodniczych i pracowni językowej dla szkół podlegających pod Gminę Wólka w ramach projektu "Akademia kluczowych kompetencji"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dostawa wyposażenia pracowni przyrodniczych i pracowni językowej dla szkół podlegających pod Gminę Wólka w ramach projektu "Akademia kluczowych kompetencji" współfinansowana jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.2. "Kształcenie Ogólne", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519515-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wólka, Krajowy numer identyfikacyjny 43102015000000, ul. Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200, e-mail gmina@wolka.pl, tomasz.misiura@wolka.pl, faks +48(81) 7465001.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wolka.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia pracowni przyrodniczych i pracowni językowej dla szkół podlegających pod Gminę Wólka w ramach projektu "Akademia kluczowych kompetencji"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem i uruchomieniem wyposażenia dla szkół obejmujących: podłogi interaktywne, zestawy nagłośnienia, systemy do prowadzenia testów i pracownię językową. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części, zgodnie z art. 36aa ustawy. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części zamówienia, na które będzie udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Ilość części, na które będą podpisane umowy zależy przede wszystkim od zaoferowanych cen i posiadanych przez zamawiającego środków. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości: 1. Część pierwsza zamówienia - dostawa oraz montaż 3 sztuk interaktywnej podłogi dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym (klasa 1-3), które stanowić będzie wyposażenie szkolnej pracowni przyrodniczej dla 3 szkół podstawowych na terenie gminy Wólka. Podłoga interaktywna działa w oparciu o projektor zawieszony pod sufitem rzucający obraz na podłogę i detektor ruchu sterowane komputerem z odpowiednim oprogramowaniem. Szczegółowe parametry sprzętu i warunki dostawy opisano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiącymi załączniki do SIWZ. 2. Część druga zamówienia - dostawa oraz montaż 2 kompletów nagłośnienia, które stanowić będzie wyposażenie szkolnych pracowni przyrodniczych 2 szkół podstawowych na terenie gminy Wólka obejmujących łącznie następujące elementy: statyw mikrofonowy - 4 szt., odbiornik wieloczęstotliwościowy bezprzewodowy - 2 szt., statywy do kolumn - 2 zestawy, zestaw/system głośnikowy wieloczęściowy - 2 zestawy, mikser audio - 2 szt., mikrofon bezprzewodowy - 8 szt., mikrofon nagłowny - 4 komplety, torba do przenoszenia sprzętu - 4 szt., kabel mikrofonowy - 8 szt., kabel jack - 2 szt., baterie AA. Szczegółowe parametry sprzętu i warunki dostawy opisano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiącymi załączniki do SIWZ. 3. Część trzecia zamówienia - dostawa 3 kompletów systemów do testów. System do testów działa w oparciu o zestaw 32 pilotów dla uczniów i pilot dla nauczyciela prowadzącego komunikujących się w technologii radiowej. Szczegółowe parametry sprzętu i warunki dostawy opisano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiącymi załączniki do SIWZ. 4. Część czwarta zamówienia - dostawa pracowni językowej dla Szkoły Podstawowej im. Róży Kołaczkowskiej w Pliszczynie. Pracownia obejmuje 28 stanowisk dla uczniów i jednego nauczyciela. Na pracownię składa się jednostka sterująca z ekranem dotykowym dla nauczyciela, oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy, słuchawki z mikrofonami, pulpity uczniowskie, nagłośnienie, biurko, stoliki uczniowskie, krzesła dla uczniów i nauczyciela. Szczegółowe parametry sprzętu i warunki dostawy opisano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiącymi załączniki do SIWZ. 5. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi dla wszystkich części zamówienia (na urządzenia, montaż i działanie całego systemu) wynosi 24 miesiące (kryterium oceny ofert).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32322000-6


Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 38652100-1, 48190000-6, 32332300-2, 32342100-3, 31324400-6, 30230000-0, 30231320-6, 39160000-1, 51600000-8, 31710000-6, 32340000-8, 32342400-6, 32342300-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa oraz montaż 3 sztuk interaktywnej podłogi dla dzieci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22698.18
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MOJE BAMBINO Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: przetargi@mojebambino.pl
Adres pocztowy: ul. Graniczna 46
Kod pocztowy: 93-428
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23914.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23914.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38283.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa oraz montaż 2 kompletów nagłośnienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27317.06
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AV Multimedia Małysz i Spółka Sp.J.
Email wykonawcy: biuro@avmultimedia.pl
Adres pocztowy: ul. Głowackiego 7/7
Kod pocztowy: 25-368
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30036.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30036.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39369.84
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa pracowni językowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28723.39
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AV Multimedia Małysz i Spółka Sp.J.
Email wykonawcy: biuro@avmultimedia.pl
Adres pocztowy: ul. Głowackiego 7/7
Kod pocztowy: 25-368
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54888.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54888.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54888.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.