eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłów › Wykonanie zagospodarowania terenu i wyposażenia uzupełniającego oczyszczalni ścieków w msc. Łomno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-02

Ogłoszenie nr 510063978-N-2019 z dnia 02-04-2019 r.

Gmina Pawłów: Wykonanie zagospodarowania terenu i wyposażenia uzupełniającego oczyszczalni ścieków w msc. Łomno

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511698-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pawłów, Krajowy numer identyfikacyjny 29101058200000, ul. Pawłów 56a , 27-225 Pawłów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 721 670, e-mail sekretarz@gmina-pawlow.pl, faks 412 721 679.
Adres strony internetowej (url): https://pawlow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie zagospodarowania terenu i wyposażenia uzupełniającego oczyszczalni ścieków w msc. Łomno

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGKiP.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu i wyposażenia uzupełniającego realizowanej oczyszczalni ścieków w msc. Łomno (gmina Pawłów, powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie) w zakresie: 1. wykonania nasypów, 2. utwardzenia terenu z nawierzchni kostki brukowej, 3. wykonania drogi dojazdowej z nawierzchni bitumicznej z warstwy wiążącej i ścieralnej o długości 217m i szerokości 4m, 4. wykonania ogrodzenia terenu oczyszczalni ścieków, 5. wykonania linii kablowej oświetlenia zewnętrznego oraz montażu słupów oświetleniowych, 6. dostawy doposażenia oczyszczalni ścieków, w tym: - agregatu prądotwórczego (wraz z montażem, rozruchem oraz wykonaniem wszelkich niezbędnych rurociągów technologicznych), - płuczki pisaku (wraz z montażem, rozruchem oraz wykonaniem wszelkich niezbędnych rurociągów technologicznych), - układu do nitryfikacji/denitryfikacji w czasie rzeczywistym wraz z systemem do strącania fosforu: sonda fotometryczna do pomiaru stężenia azotu amonowego i amoniaku, 2-kanałowy analizator ortofosforanów, urządzenie do poboru próbek do analizatora, wielokanałowy przetwornik pomiarowy (wraz z montażem, rozruchem ze sterowaniem oraz wykonaniem wszelkich niezbędnych rurociągów technologicznych) - prasy śrubowej, pompy polimeru, stacji dozowania polielektrolitu, transportera ślimakowego osadu odwodnionego, urządzenia do higienizacji (wraz z montażem, rozruchem oraz doposażeniem we wszelkie niezbędne rurociągi technologiczne w hali odwadniania osadu), - automatyki i sterowania układem nitryfikacji/denitryfikacji w czasie rzeczywistym wraz z systemem do strącania fosforu, - filtru węglowego (wraz z montażem, rozruchem oraz wykonaniem wszelkich niezbędnych rurociągów technologicznych), - sprzętu pierwszej pomocy - pierwsze wyposażenie oczyszczalni ścieków. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót. Stanowią one integralną część niniejszej SIWZ. Zaleca się by wykonawca zapoznał się z lokalizacją inwestycji w terenie. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją techniczną, warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Przy prowadzeniu prac ziemnych należy zwrócić szczególną uwagę na granice działki inwestora. Wszystkie zaplanowane prace muszą być prowadzone w nieprzekraczalnych granicach działki inwestora. Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej. Uwaga! Zamawiający wymaga gwarancji i rękojmi min. 3 lata (36 miesięcy). Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert w tym kryterium zawarto w pkt 13.4. SIWZ. Uwaga! Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych przy realizacji niniejszego zamówienia. Wymagania określone w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp zawiera pkt 19.9 SIWZ. Uwaga! Niniejsze postępowanie nie obejmuje budowy: - oczyszczalni ścieków w Łomnie o przepustowości Qśr=308 m3/dobę (RLM = 2054) wraz z infrastrukturą techniczną, - wodociągu w drodze publicznej na działkach ewid. nr 905, 940 w Łomnie. - wylotu ścieków oczyszczonych z ubezpieczeniem brzegu cieku wodnego na działce ewid. nr 879/1 w Łomnie. - przyłącza kablowego nN dla oczyszczalni ścieków w Łomnie na działkach nr: 690/2, 689/2, 684/2 wskazanych w dokumentacji projektowej. Roboty te są realizowane według odrębnego postępowania. Uwaga! Wykonawca ujmie także w kosztach ogólnych: 1. Kompleksową obsługę geodezyjną, 2 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym 1 egz. na nośniku elektronicznym). Format i zawartość plików w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub DXF. 2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Skompletowanie dokumentów w celu złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie. Ważne! W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych - wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą "lub równoważne" o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45252127-4


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45111200-0, 45112000-5, 45113000-2, 45233120-6, 45111291-4, 45342000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1354282.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SCHWANDER POLSKA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: biuro@schwander.pl
Adres pocztowy: Stadła 234
Kod pocztowy: 33-386
Miejscowość: Podegrodzie
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2316772.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2316772.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2316772.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Wartość obejmująca roboty elektryczne.

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.