eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z terenów miejskich i administrowanych przez Zakład Gospodarczy Zieleni i Rekreacji w okresie od 1 kwietnia 2019r. do 31 grudnia 2019r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-01

Ogłoszenie nr 510063008-N-2019 z dnia 01-04-2019 r.

Zakład Gospodarczy Zieleni i Rekreacji: Przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z terenów miejskich i administrowanych przez Zakład Gospodarczy Zieleni i Rekreacji w okresie od 1 kwietnia 2019r. do 31 grudnia 2019r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525117-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarczy Zieleni i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 49001223600000, ul. ul. Parkowa 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-18 26 40 811, e-mail zgzir@nowytarg.pl, faks 0-18 26 40 814.
Adres strony internetowej (url): www.zgzir.nowytarg.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z terenów miejskich i administrowanych przez Zakład Gospodarczy Zieleni i Rekreacji w okresie od 1 kwietnia 2019r. do 31 grudnia 2019r.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z terenów miejskich i administrowanych przez Zakład Gospodarczy Zieleni i Rekreacji. 1.1. Przyjęcie odpadów z podziałem na: 1) w sposób selektywny z mini punktów: 1. Opakowania z papieru i tektury - kod odpadu 15 01 01 - zawierające selektywnie zbierane odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury. Pochodzące z mini punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 2. Opakowania z tworzyw sztucznych - kod odpadu 15 01 02 - zawierające selektywnie zbierane odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe. Pochodzące z mini punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 3. Opakowania z metali - kod odpadu 15 01 04 - zawierające selektywnie zbierane odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali. Pochodzące z mini punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 4. Opakowania ze szkła - kod odpadu 15 01 07 - zawierające selektywnie zbierane odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła. Pochodzące z mini punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 2) w sposób nieselektywny: 1. Zmieszane odpady opakowaniowe - kod odpadu 15 01 06 - odpady komunalne z koszy ulicznych z terenu miasta. 2. Zużyte opony - kod odpadu 16 01 03 - odpady pochodzące z samochodów i pojazdów będących na stanie i eksploatowanych przez ZGZiR. 3. Odpady ulegające biodegradacji - kod odpadu 20 02 01 - odpady pochodzące z terenów zielonych, skwerów, parków itd. administrowanych ZGZiR. 4. Inne odpady nieulegające biodegradacji - kod odpadu 20 02 03 - odpady pochodzące z terenów Cmentarzy Komunalnych ul. Skotnica 8 i ul. Lotników. 5. Odpady z czyszczenia ulic i placów - kod odpadu 20 03 03 - odpady z czyszczenie ulic i chodników miejskich, sprzątanych i administrowanych przez ZGZiR. 6. Odpady wielkogabarytowe - kod odpadu 20 03 07 - odpady pochodzące z działalności ZGZiR. 1.2 Przekazanie odpadów 1.Punkt przyjęcia odpadów do segregacji i utylizacji winien znajdować się na terenie miasta Nowy Targ. 2. Za dostarczanie odpadów do punktu przyjęcia odpadów, odpowiedzialny jest Zamawiający. 3. Przekazanie odpadów odbywać będzie się od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8:00 do 15:00 (dopuszcza się wykonanie usługi w innych dniach i godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z Wykonawcą tj.: Jarmark Podhalański sierpień 2019, obsługa cmentarza Odpust Św. Anny 27 - 28 lipiec i Dzień Wszystkich Świętych 31.10 - 1.11.2019r. przyjęcie odpadów w godzinach: 16:00, 18:00, 20:00, 22:00, 23:00). Szacowana ilość odpadów komunalnych do odbioru w podziale na poszczególne frakcje i rodzaje w okresie 9 miesięcy, służąca do złożenia oferty cenowej przez oferentów. Tabela Nr 2 Opakowania z papieru i tektury - 0,79 t Opakowania z tworzyw sztucznych - 73,83 t Opakowania z metali - 0,00 Opakowania ze szkła - 73,46 t Zmieszane odpady opakowaniowe - 112,82 t Zużyte opony - 0,07 t Odpady ulegające biodegradacji - 25,72 t Inne odpady nieulegające biodegradacji - 158,49 t Odpady z czyszczenia ulic i placów - 11,66 t Odpady wielkogabarytowe - 4,64 t S U M A: 461,48 t Powyższa szacowana ilość odpadów w okresie 9 miesięcy obowiązywania umowy, w oparciu o powstające frakcje odpadów komunalnych wytworzonych w okresie od 1 kwietnia 2018r. do 31 grudnia 2018r. na terenie Miasta Nowy Targ zwiększonych o 10%. 1) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania zebranych selektywnie odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, zaś w przypadku zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, wynikającej z Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. 2) Przekazanie odpadów przez Zamawiającego z terenu miasta Nowy Targ odbywać się będzie w godzinach 8:00-15:00.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90533000-2


Dodatkowe kody CPV: 90500000-2, 90514000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 134105.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FCC Podhale Sp. z o.o.
Email wykonawcy: pawel.nowak@fcc-group.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 115
Kod pocztowy: 34-400
Miejscowość: Nowy Targ
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 144834.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 144834.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 144834.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.