eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Utrzymanie czystości w budynkach przy ulicy Sadowej 16, 20, 54, 56, 58, 60, 62, 64, 11 Listopada 3, Zagrodowej 31 na osiedlu Stare Stawy w Oświęcimiu, utrzymania czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich (parkingi, chodniki, tereny zielone) oraz utrzymania zieleni i terenów przyległych przy budynkach OTBS na ulicach Tysiąclecia 53 i Więźniów Oświęcimia 10 oraz Nojego 1-3 w Oświęcimiu w okresie od 01.02.2019r.do 31.12.2019r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-29

Ogłoszenie nr 510061121-N-2019 z dnia 29-03-2019 r.

Oświęcimskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: Utrzymanie czystości w budynkach przy ulicy Sadowej 16, 20, 54, 56, 58, 60, 62, 64, 11 Listopada 3, Zagrodowej 31 na osiedlu Stare Stawy w Oświęcimiu, utrzymania czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich (parkingi, chodniki, tereny zielone) oraz utrzymania zieleni i terenów przyległych przy budynkach OTBS na ulicach Tysiąclecia 53 i Więźniów Oświęcimia 10 oraz Nojego 1-3 w Oświęcimiu w okresie od 01.02.2019r.do 31.12.2019r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501408-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540004418-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Oświęcimskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 35711865300000, ul. ul. 11 Listopada , 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 444 064, e-mail tbsoswiecim@poczta.onet.pl, faks 338 444 064.
Adres strony internetowej (url): www.otbs.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości w budynkach przy ulicy Sadowej 16, 20, 54, 56, 58, 60, 62, 64, 11 Listopada 3, Zagrodowej 31 na osiedlu Stare Stawy w Oświęcimiu, utrzymania czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich (parkingi, chodniki, tereny zielone) oraz utrzymania zieleni i terenów przyległych przy budynkach OTBS na ulicach Tysiąclecia 53 i Więźniów Oświęcimia 10 oraz Nojego 1-3 w Oświęcimiu w okresie od 01.02.2019r.do 31.12.2019r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OTBS-ZP-1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Czystość wewnątrz budynków: 2.1.1. zamiatanie klatek schodowych 2 razy w tygodniu (wtorek, piątek) oraz utrzymanie w należytej czystości balustrad, parapetów, tablic ogłoszeniowych, skrzynek elektrycznych, usuwanie pajęczyn oraz omiatanie ścian z kurzu, 2.1.2. utrzymanie w należytej czystości korytarzy piwnicznych (sprzątanie 4 razy w roku), 2.1.3. mycie klatek schodowych dwa razy w miesiącu z zastosowaniem środków dezynfekujących (po zakończeniu pracy Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wykonanej usługi przez co najmniej jednego mieszkańca z klatki budynku, który składa czytelny podpis i wpisuje nr mieszkania), 2.1.4. wykonywanie czynności związanych z deratyzacją - dwa razy w roku przeprowadzenie akcji odszczurzania zgodnie z uchwałą RM Oświęcim, którą dostarczy Zamawiający - po zakończeniu akcji Wykonawca dostarczy potwierdzenie wykonania deratyzacji, 2.1.5. bezzwłoczne powiadomienie OTBS-u o dostrzeżonych uszkodzeniach w budynku oraz urządzeń lub ich wadliwym działaniu, 2.1.6. wywieszanie i zdejmowanie ogłoszeń z tablic informacyjnych oraz roznoszenie zawiadomień o zmianach opłat dla mieszkańców i innej korespondencji w terminie do 3-ch dni od daty przekazania przez OTBS do doręczenia, 2.1.7. mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych 1 raz w miesiącu przy myciu klatek schodowych, 2.1.8. mycie lamperii i stolarki okiennej na klatkach schodowych i w pomieszczeniach wspólnych 3 razy w roku, 2.1.9. zawiadomienie OTBS-u o stwierdzonych faktach nie wykonania obowiązków w zakresie wywozu nieczystości, 2.2. czystość na zewnątrz budynku: 2.2.1. codzienne usuwanie nieczystości - zamiatanie powierzchni chodników, placów, prześwitów, 2.2.2. codzienne zamiatanie terenów wokół piaskownic, miejsc do trzepania dywanów, altanki placyków śmietnikowych łącznie z terenami do nich przyległymi (poza okresem zimowym), 2.2.3. w okresie zimowym usuwanie śniegu i zwalczanie gołoledzi przez użycie materiałów szorstkich z chodników, dojść, ulic wewnątrz osiedlowych i parkingów jak również oczyszczanie kratek ściekowych ze śniegu i lodu do godziny 7.00 rano przez wszystkie dni miesiąca, gdy zachodzi taka potrzeba (Wykonawca pokrywa koszty zakupu piasku i soli do zwalczania gołoledzi), 2.2.4. ustawianie znaków ostrzegawczych "Uwaga sople" i zgłaszanie do OTBS o konieczności ich usunięcia - znaki dostarczy Zamawiający, 2.2.5. czyszczenie na bieżąco wycieraczek przed wejściami do klatek schodowych, 2.2.6. bieżące opróżnianie ze śmieci koszy ulicznych, 2.3. tereny zielone: 2.3.1. codzienne usuwanie nieczystości z terenów zielonych łącznie z chodnikami w okresie poza zimowym, 2.3.2. wygrabianie i wywóz liści w okresie jesiennym - koszt wywozu i składowania pokrywa Wykonawca, 2.3.3. obcięcie brzegów trawnika i czyszczenie krawężników w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie wiosennym - raz w roku, 2.3.4. koszenie, zgrabienie i wywiezienie trawy przez Wykonawcę 6 razy w roku (koszt wywozu i składowania pokrywa Wykonawca) - przy koszeniu należy stosować kosiarki kołowe. Wykaszarki można stosować tylko w miejscach trudno dostępnych tj. wokół drzew i krzewów, 2.3.5. okopywanie, pielenie i przycinanie żywopłotów 2 razy w roku, 2.3.6. pielenie gazonów - raz w roku

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8


Dodatkowe kody CPV: 90610000-6, 90620000-9, 90914000-7, 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REPRODEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wróblewskiego 36
Kod pocztowy: 32-600
Miejscowość: Oświęcim
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 164463.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 164463.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 165837.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.