To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-07
Ogłoszenie nr 510060572-N-2020 z dnia 07-04-2020 r.
Gmina Piła: "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn. Termomodernizacja starej sali gimnastycznej wraz z łącznikiem w Szkole Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516190-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Piła, Krajowy numer identyfikacyjny 57079116400000,
ul. Pl. Staszica
10,
64-920
Piła, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 126 210, e-mail
bzp@um.pila.pl, faks
672 123 566.
Adres strony internetowej (url): www.pila.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn. Termomodernizacja starej sali gimnastycznej wraz z łącznikiem w Szkole Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP 271.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji przedsięwzięcia wykonywanego na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj pn. "Termomodernizacja starej sali gimnastycznej wraz z łącznikiem w Szkole Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile". 2. Pełna dokumentacja przetargowa dotycząca robót budowlanych podlegających nadzorowi, tj.: specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami i Program Funkcjonalno-Użytkowy znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.bip.pila.pl w zakładce Zamówienia publiczne/zamówienia udzielane w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych/ numer postępowania BZP 271.5.2020. 3. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją przetargową oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia, która obejmować musi wykonanie całości robót wynikających z PFU, jak również uwzględnić wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać zamówienia. 4. W zakres obowiązków i czynności Wykonawcy wchodzi m.in.: 1) zapoznanie się z PFU oraz wszystkimi dokumentami dotyczącymi zamówienia; 2) opiniowanie, sprawdzanie dokumentacji technicznej inwestycji (zgodności z PFU) wykonanej przez Wykonawcę robót budowlanych przed złożeniem jej we właściwym organie administracji państwowej wydającym pozwolenie na budowę lub przyjmującym zgłoszenia robót budowlanych, dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę; wniesienie uwag do otrzymanej dokumentacji w terminie 4 dni od daty przekazania jej przez Zamawiającego; 3) zapewnienie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym i obowiązkami nałożonymi w uzyskanych dla przedmiotowej inwestycji decyzjach; 4) zaopiniowanie przekazanego przez Wykonawcę robót budowlanych harmonogramu rzeczowo-finansowego, który będzie stanowił podstawę wykonania i rozliczania wykonanych robót; 5) analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane w trakcie lub po wykonaniu prac budowlanych; 6) reprezentowanie interesów Zamawiającego w miejscu prowadzenia robót w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, Prawa budowlanego, umowy na realizację inwestycji z wykonawcą robót oraz prawidłowego rozliczania robót budowlanych; 7) czynne wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia; 8) monitorowanie postępu prac; 9) zapewnienie codziennej dyspozycyjności osób nadzoru na placu robót; 10) współpraca z nadzorem autorskim; 11) zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót; 12) nadzór i akceptacja przeprowadzonych badań i sprawdzeń, testów technologicznych oraz rozruchów; 13) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania; 14) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych; 15) zachowanie poufności informacji; 16) utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji; 17) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska; 18) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności zobowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną; 19) zatwierdzanie proponowanych metod i technologii wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę robót; 20) kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót; 21) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych urządzeń i materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonymi w Prawie budowlanym oraz innych przepisach; 22) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych, zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę robót; 23) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót; 24) negocjowanie z wykonawcą robót i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu; 25) weryfikacja, sprawdzenie i rekomendowanie Zamawiającemu protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie; 26) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; 27) organizowanie minimum raz w miesiącu (lub jeśli zaistnieje potrzeba częściej) rad budowy dotyczących postępu robót z ewentualnym udziałem przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy robót oraz sporządzanie protokołów dla zainteresowanych stron; 28) weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót; 29) organizacja oraz przeprowadzanie odbiorów częściowych, końcowych i gwarancyjnych, tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, a dla odbiorów gwarancyjnych również w porozumieniu z Użytkownikiem; 30) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, odbiorowych oraz innych, mogących powstać w okresie udzielonej przez wykonawcę robót rękojmi i gwarancji, sporządzanie i dystrybucję protokołów z tych przeglądów dla zainteresowanych stron; 31) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych wykonawcy robót, okresowej inspekcji wad usuwanych przez wykonawcę robót; 32) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane w okresie gwarancyjnym; 33) wydawanie wykonawcy, kierownikowi budowy/robót poleceń, potwierdzonych wpisami w dzienniku budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 34) przeprowadzenie inspekcji końcowej i sporządzenie ewentualnej listy usterek lub dokumentów stanowiących ich odpowiedniki, związanych z warunkami umów na roboty budowlane z Wykonawcą robót; 35) wykonywanie innych czynności koniecznych do prawidłowego przebiegu procesu budowlanego, realizacji umów na roboty budowlane, zgodnie z obowiązującym prawem; 36) weryfikacja kompletnej dokumentacji powykonawczej. 5. Wszelkie decyzje Inżyniera Kontraktu, dotyczące zmiany przedmiotu umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą robót budowlanych a Zamawiającym, zawieszenia wykonania robót, wymagają zatwierdzenia Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71248000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn. Termomodernizacja starej sali gimnastycznej wraz z łącznikiem w Szkole Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14520.13
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Leszek Konieczny
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Dostawa polielektrolitu w formie proszku do odwadniania osadów ściekowych na wirówce dekantacyjnej dla oczyszczalni ścieków GWDA sp. z o.o. w Pile, ul. Na Leszkowie 4 w ilości 25 ton.
- ZAKUP STERYLIZATORA PAROWEGO
- Świadczenie usług psychologa w celu przeprowadzenia pogłębionej diagnozy u dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej w ramach projektu
- Koszenie terenów zieleni gminnej w 2024 r. (zadanie 1 i 2)
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA OSIEDLU KOSZYCE K1-K2 W PILE - Etap IV -
- Zakup i montaż platformy przyschodowej wewnętrznej i zewnętrznej
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali magazynowej w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Opr. proj. ,,Przebudowa części pomieszczeń OSP na potrzeby oddziału przedszkolnego wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów sanitarnych i p.poż. w Mikołowie - Paniowach przy ul. Mokierskiej 1"
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa skrzyżowania w ciągu DK5 koło miejscowości Mielęcin"
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 6 w Mielcu
- Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, z podziałem na 3 części - IV postępowanie
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem metalowym o konstrukcji samonośnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzycach Wielkich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.