eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Utrzymanie czystości, porządku i zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-06

Ogłoszenie nr 510060207-N-2020 z dnia 06-04-2020 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie: Utrzymanie czystości, porządku i zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523119-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, Krajowy numer identyfikacyjny 51085456900000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki , 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 485 468, e-mail pzd@powiat-ilawski.pl, faks 89 644 80 66.
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiat-ilawski.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości, porządku i zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DT4B.260.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania porządku, czystości i zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego w poniższym zakresie: ZADANIE NR 1 - Bieżące utrzymanie pasa drogowego dróg/ulic powiatowych na terenie miasta Iława w następującym zakresie: Utrzymanie trawników wraz z uprzątnięciem chodników i jezdni Wykaszanie pasów drogowych wraz z ich uprzątnięciem, 1) Formowanie koron drzew 2) Utrzymanie drzew młodych 3) Utrzymanie krzewów starszych 4) Utrzymanie krzewów młodszych 5) Utrzymanie żywopłotów 6) Utrzymanie kwietników obsadzonych trawami i bylinami 7) Utrzymanie zieleni wokół budynku ul. Kościuszki 33 A 8) Jesienne grabienie trawników 9) Jesienne grabienie pasów drogowych 10) Podlewanie roślin wodą 11) Ściółkowanie krzewów i kwietników 12) Usunięcie suchych konarów i gałęzi drzew starych 13) Przycięcie gałęzi drzew średnich i dostosowanie ich pokroju do skrajni drogowej 14) Jednorazowe pozimowe oczyszczanie ulic, chodników, parkingów itp. 15) Zamiatanie ulic 16) Zamiatanie opasek bezpieczeństwa przy ulicach 17) Zamiatanie chodników i ścieżek rowerowych 18) Opróżnianie koszy ulicznych 19) Zamiatanie terenu wokół budynku ul. Kościuszki 33A 20) Zamiatanie ulic wzdłuż budynku ul. Kościuszki 33A 21) Czyszczenie wiaty przystankowej przy ul. Andersa 22) Interwencyjne sprzątanie pasa drogowego z zanieczyszczeń Szczegółowy wykaz obowiązków ciążących na Wykonawcy zawiera załącznik nr 1 do wzoru / projektu umowy dla zadania nr 1. Wykaz terenów zieleni i ciągów komunikacyjnych objętych zamówieniem zawiera załącznik nr 2 do wzoru / projektu umowy dla zadania nr 1. Obszar objęty zamówieniem i lokalizację terenów zieleni oraz ciągów komunikacyjnych przedstawiono w załączniku nr 4 do wzoru/projektu umowy dla zadania nr 1. Wszystkie odpady pozyskane należy zagospodarować zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2019.701 z późn zm.) i ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2019.2010 z późn. Zm.) ZADANIE NR 2 - Bieżące utrzymanie pasa drogowego dróg/ulic powiatowych na terenie miasta Lubawa w następującym zakresie: 1) Utrzymanie trawników wraz z uprzątnięciem chodników i jezdni 2) Wykaszanie pasów drogowych wraz z ich uprzątnięciem, 3) Utrzymanie żywopłotów 4) Jesienne grabienie trawników 5) Jesienne grabienie pasów drogowych 6) Jednorazowe pozimowe oczyszczanie ulic, chodników, parkingów itp. 7) Zamiatanie ulic 8) Zamiatanie chodników i ścieżek rowerowych 9) Opróżnianie koszy ulicznych 10) Interwencyjne sprzątanie pasa drogowego z zanieczyszczeń Szczegółowy wykaz obowiązków ciążących na Wykonawcy zawiera załącznik nr 1 do wzoru/projektu umowy dla zadania nr 2. Wykaz terenów zieleni i ciągów komunikacyjnych objętych zamówieniem zawiera załącznik nr 2 do wzoru/projektu umowy dla zadania nr 2. Obszar objęty zamówieniem i lokalizację terenów zieleni oraz ciągów komunikacyjnych przedstawiono w załączniku nr 4 do wzoru/projektu umowy dla zadania nr 2. Wszystkie odpady pozyskane należy zagospodarować zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2019.701 z późn zm.) i ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2019.2010 z późn. Zm.). 2. Wykonawca jest zobowiązany, na żądanie Zamawiającego, udostępnić środek transportu wraz z kierowcą, z co najmniej dwoma miejscami do siedzenia dla przedstawicieli Zamawiającego w celu kontroli jakości wykonywanego przedmiotu zamówienia, odbioru zleconych na dany okres prac. Koszty transportu obciążają Wykonawcę. Nie zapewnienie przez Wykonawcę środka transportu wraz z kierowcą, w celu przeprowadzenia odbioru prac, skutkuje uznaniem przez Zamawiającego, że określony rodzaj prac w danym okresie został niewykonany, co spowoduje naliczenie kary zgodnie z zapisami wzoru/projektu umowy stanowiącej załącznik nr 6.1 i 6.2 do SIWZ. 3. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie. Oferta na każde z zadań musi zawierać komplet dokumentów wymaganych w SIWZ. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu usług, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.). 5. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć dowody poświadczające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tj. stosowne oświadczenia bądź też przedstawienie zanonimizowanych kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami, wykonującymi czynności określone w ust. 5. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu wykaz pracowników, o których mowa w ust. 5

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Bieżące utrzymanie pasa drogowego dróg/ulic powiatowych na terenie miasta Iława

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 190052.05
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wielobranżowy Zakład Usługowo-Produkcyjny i Handlowy "SPOMER" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Biskupska 7
Kod pocztowy: 14-200
Miejscowość: Iława
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 190512.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 166628.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 166628.98
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Bieżące utrzymanie pasa drogowego dróg/ulic powiatowych na terenie miasta Lubawa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42828.70
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Lubawska Spółka Komunalna Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kopernika 65
Kod pocztowy: 14-260
Miejscowość: Lubawa
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67475.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67475.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67475.05
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.