eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawno › Remont Urzędu Miejskiego w Drawnie w ramach projektu pn. "Poprawa stanu zabytkowego budynku byłego sądu służącego za siedzibę gminy Drawno".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-27

Ogłoszenie nr 510059800-N-2019 z dnia 27-03-2019 r.

Gmina Drawno z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Drawnie: Remont Urzędu Miejskiego w Drawnie w ramach projektu pn. "Poprawa stanu zabytkowego budynku byłego sądu służącego za siedzibę gminy Drawno".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, umowa o przyznaniu pomocy nr 00002-65160-UM1600001/18

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550051161-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540051039-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Drawno z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Drawnie, Krajowy numer identyfikacyjny 21096700100000, ul. ul. Kościelna 3, 73-220 Drawno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 682 031, e-mail gwisniowski@drawno.pl, faks 957 682 031.
Adres strony internetowej (url): www.drawno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont Urzędu Miejskiego w Drawnie w ramach projektu pn. "Poprawa stanu zabytkowego budynku byłego sądu służącego za siedzibę gminy Drawno".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PIOŚ.271.10.2019.MP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem niniejszego zamierzenia inwestycyjnego jest: Remont budynku Urzędu Miejskiego w Drawnie, położonego przy ul. Kościelnej 3 w Drawnie. Budynek Urzędu Miejskiego, dawniej siedziba sądu jest wpisany do rejestru zabytków województwa zachodniopomorskiego (po obrysie zewnętrznych ścian obwodowych) pod numerem rejestru A-1612 decyzją nr 1774/2016 z dnia 16 grudnia 2016 r. Dane obiektu: - powierzchnia zabudowy budynku: 350 m2; - powierzchnia netto (piwnica, parter, I piętro, strych nieużytkowy): 889,54 m2; - powierzchnia komunikacji: 127,44 m2; - kubatura: 4 445 m3; - długość budynku: 22,83 m; - szerokość budynku: 15,09 m; - wysokość: ok. 12,8 - 13,60 m (różnice w poziomie terenu). Komunikacja (korytarze, klatki schodowe) i sala posiedzeń udostępnione są na cele edukacyjne, kulturalne i promocyjne regionu, powierzchnia ich wynosi 32%. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty obejmują w szczególności: o remont pomieszczeń i korytarza na parterze i I piętrze; o przebudowa toalet; o przeszklenia antywłamaniowe na parterze budynku; o renowacja drzwi 2 szt. o docieplenie stropu strychowego, ściany piwnicy od strony sąsiadującego budynku oraz ścian szczytowych od wewnątrz budynku; o zmiana lokalizacji serwerowni; o wymiana pieca gazowego; o wymiana instalacji elektrycznej; o wymiana instalacji c.o., wod. kan.; o schowanie kabli internetowych w bruzdy w ścianach oraz częściowe uzupełnienie w instalację internetową piętra budynku. 3. Szczegółowy zakres robót określają: - dokumentacja projektowa (załącznik nr 1), - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB (załącznik nr 2) - przedmiar robót (załącznik nr 3).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45111300-1, 45452000-0, 45440000-3, 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 666839.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane "ARAS" Arkadiusz Głowacki
Email wykonawcy: glowackiaras@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 17, 73-220 Drawno
Kod pocztowy: 73-220
Miejscowość: Drawno
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 820232.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 820232.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 820232.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej reki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Pzp ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art.89 ust.1 pkt2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający przeprowadził 2 postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wskazany przedmiot zamówienia. W pierwszym postępowaniu ogłoszonym w dniu 15.01.2019r.- nie wpłynęły żadne oferty. Zamawiający ogłosił kolejny, drugi przetarg w dniu 19.02.2019r., gdzie również nie wpłynęły żadne oferty, a pierwotne warunki nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z faktem, iż w dwóch postępowaniach prowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynęły żadne oferty, wyczerpane zostały przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 4 i uzasadnionym jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.