eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › "Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi remont, przebudowę, rozbudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku magazynowego na Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-02

Ogłoszenie nr 510058799-N-2020 z dnia 02-04-2020 r.

Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej (w organizacji): "Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi remont, przebudowę, rozbudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku magazynowego na Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516924-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej (w organizacji), Krajowy numer identyfikacyjny 36814674400000, ul. Wyspiańskiego 10, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 334474084, e-mail biuro@muzeumpamieci.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiat.oswiecim.pl/ https://bip.powiat.oswiecim.pl/index.php/documents/document/6912

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zamawiający jest wpisany do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonym przez Powiat Oświęcimski - pod nr 1, data wpisu do rejestru 01.09.2017r.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi remont, przebudowę, rozbudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku magazynowego na Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.1.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi remont, przebudowę, rozbudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku magazynowego na Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 3.1. Przedmiot inwestycji Przedmiotem opracowania jest usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi remont, przebudowę, rozbudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku magazynowego na Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ew.: 2884/3 i 2884/1 1688/3, 1903/2, 1691/4, 1895/41, 1895/23, 1895/37, 1688/12, 1895/35 położone w Oświęcimiu przy ul. Św. Maksymiliana Marii Kolbego 2A (jednostka ewidencyjna 121301_1, Oświęcim-miasto, obręb ewidencyjny Nr 0001, Oświęcim). 3.2. Charakterystyka inwestycji : Inwestycja polega na przebudowie, rozbudowie danego budynku magazynowego "Lagerhouse" (częściowo podpiwniczonego, trzykondygnacyjnego, wykonanego w technologii murowanej) wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej obejmuje roboty polegające w szczególności na: wykonaniu przebić w ścianach konstrukcyjnych dla nowych otworów drzwiowych i przejść kanałów instalacyjnych, rozbiórkę stropu nad piętrem oraz więźby dachowej nad wyższą częścią budynku, wykonanie fundamentów pod część rozbudowywaną (szyb windowy, schody zewnętrzne, taras) podbicie istniejących fundamentów , wykonanie nowych ścian działowych, wykonanie kominów na potrzeby wentylacji grawitacyjnej, wykonanie izolacji przeciwwodnej budynku, wymiana istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie instalacji wewnętrznych: wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania (w tym budowę węzła ciepłowniczego PEC), wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z budowa terenowej czerpni i wyrzutni powietrza, kanałów i agregatu wody lodowej, hydrantowej, elektrycznej i słaboprądowej, instalacji sygnalizacji pożaru i oświetlenia awaryjnego, odgromowej, instalacji oświetlenia terenu wraz z lampami oświetlenia terenu i oświetleniem dekoracyjnym terenu, kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym wód opadowych i przepompownią wód opadowych. W związku z nowo projektowanymi odcinkami instalacji wewnętrznych terenowych rozbiórce podlegać będą odcinki sieci zastępowane nowymi. Zagospodarowani terenu wokół budynku obejmuje również: budowę układu komunikacyjnego wraz z parkingami i drogami wewnętrznymi, budowę i przebudowę zjazdów z ul. Leszczyńskiej i ul. Kolbego, budowę budynku gospodarczego (murowanego wyposażonego w instalację elektryczną o powierzchni zabudowy: 11,35 m2, kubaturze: 31,50 m3, budowę wiaty śmietnikowej, budowę fundamentów pod wolnostojącą rzeźbę i zagospodarowanie terenów zielonych (w tym wycinkę i nasadzenia drzew) ogrodzenie terenu wraz z bramami przesuwnymi przy zjazdach, budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej. Przyłącze do PEC - nie objęte wnioskiem - wykonane będzie zgodnie z art. 29 a Prawa budowlanego. Parametry techniczne budynku Muzeum: Istniejące: o Powierzchnia zabudowy - 552,00 m2 o Powierzchnia użytkowa - 1220,96 m2 o Kubatura - 6592,41 m3 Projektowane: o Powierzchnia zabudowy - 56,00 m2 o Powierzchnia użytkowa - 226,06 m2 o Kubatura - 610,00 m3 Łącznie po wykonaniu inwestycji: o Powierzchnia zabudowy - 608 m2 o Powierzchnia użytkowa - 1447,02 m2 o Kubatura - 7202,41 m3 Szczegółowy zakres przedmiotu umowy oraz warunki jego wykonania określają postanowienia niniejszej umowy oraz projekt budowlany, projekty wykonawcze oraz STWiOR. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO znajduje się w roz. I pkt. 3.3 siwz. 3.4. Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się między innymi do: 1) Zamawiający przewiduje maksymalnie do 3 wizyt w ciągu jednego tygodnia na terenie objętym nadzorem przez cały okres realizacji robót budowalnych, 2) Uczestniczenia w spotkaniach, naradach itp. organizowanych przez Zmawiającego, a dotyczących m.in. bieżącego postępu prac, zamykania etapów realizacji prac, innych okoliczności związanych z realizacja umowy. Spotkania ww. mogą odbywać się według potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż 1 x w tygodniu. Termin spotkania wyznacza Zamawiający lub jego upoważniony przedstawiciel powiadamiając Wykonawcę usługi nadzoru nie później niż 24 h przed planowanym spotkaniem. 3) W okresie trwania robót budowlanych i w okresie gwarancji konieczność odbycia wizyty związanej z pełnieniem nadzoru będzie każdorazowo uzgadniana z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego lub/i Wykonawcy robot budowalnych. 4) Sporządzania zestawień i rozliczeń, które będą wymagane przez Ministerstwo w związku z rozliczeniem dotacji na realizację przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest znać wszelkie przepisy wydane przez organa administracji państwowej i lokalnej oraz inne przepisy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z nadzorowanymi robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót. 2) Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: - Ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2067 ze zm.), - Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 799 ze zm.), 3) Wykonawca w trakcie realizacji usługi jest obowiązany przestrzegać przepisów Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. 2010 nr 109 poz. 719), Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2003 nr 169 poz. 1650 ze zm.). 4) Wykonawca nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. Jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone pisemnie przez Zamawiającego. Wyjątkiem od tej zasady są przypadki, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z Wykonawcą robót budowlanych mogłoby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofę budowlaną. 5) Inspektorzy nadzoru, w trakcie wykonywania swoich czynności (kontrolnych, pomiarowych itp.) mają obowiązek posługiwania się własnym sprzętem. 6) W związku z faktem, że teren i obiekty należące do Zamawiającego podlegają ochronie konserwatorskiej, realizując przedmiot umowy Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym oraz uprawnionymi przedstawicielami Zamawiającego. 7) Zamawiający zwraca uwagę na konsekwencje (odpowiedzialność karną za niszczenie lub uszkodzenie zabytku) wynikające z art. 108 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 2067 ze zm.). Branże i.nadzoru: konstrukcyjno - budowlana, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych oraz spec. w zakresie inżynieryjnej drogowej. 6. Szczegółowe warunki realizacji: 1) Spełnienie wymagań Zamawiającego określonych w siwz. 2) Sporządzenie i obustronne podpisanie protokołu odbioru usług obowiązującego u Zamawiającego. 3) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r., poz. 1186 ze zm.) oraz zgodnie z przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019, poz. 1145 ze zm.), ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)., umowie z Wykonawcą usługi pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru oraz umowie na roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 71520000-9, 71521000-6, 71540000-5, 71541000-2, 71631300-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 500000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sweco Consulting Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Franklina Roosevelta 22
Kod pocztowy: 60-829
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 473550.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 179580.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 473550.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.