eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na potrzeby utworzenia żłobka w miejscowości Kolonia Pliszczyn w gminie Wólka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-02

Ogłoszenie nr 510058047-N-2020 z dnia 02-04-2020 r.

Gmina Wólka: Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na potrzeby utworzenia żłobka w miejscowości Kolonia Pliszczyn w gminie Wólka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512316-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wólka, Krajowy numer identyfikacyjny 43102015000000, ul. Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200, e-mail gmina@wolka.pl, tomasz.misiura@wolka.pl, faks +48(81) 7465001.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wolka.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na potrzeby utworzenia żłobka w miejscowości Kolonia Pliszczyn w gminie Wólka

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na potrzeby utworzenia żłobka w miejscowości Kolonia Pliszczyn w gminie Wólka z przebudową przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i budową szamba oraz zagospodarowaniem terenu. Poniżej wymienione zostały główne elementy robót i orientacyjne ilości. 1.1. Wymiary budynku; - powierzchnia zabudowy 154,2m2 - kubatura budynku 1140,0m3 - wysokość budynku 7,84m - długość budynku 14,77m - szerokość budynku 10,43m - liczba kondygnacji: parter + poddasze, - powierzchnia całkowita działki 677m2. 1.2. Roboty branży budowlanej: - rozebranie schodów wewnętrznych, - rozebranie części stropu, - rozebranie części ścian, - rozebranie posadzek, - rozebranie części ścianek działowych - demontaż instalacji i armatury, - wykonanie fundamentów pod ściany osłonowe, - wykonanie ścian osłonowych, - wykonanie nowego wejścia, - wykonanie podciągów i nadproży, - wykonanie podłogi oraz warstw na nowym stropie, - przemurowanie otworów okiennych i drzwiowych, - wstawienie okien, - montaż parapetów i podokienników, - wstawienie drzwi, - wykonanie nowych tynków na ścianach i sufitach, - montaż ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych, - wykonanie gładzi na tynkach, - malowanie ścian i sufitów. 1.3. Roboty dekarskie na niższej części dachu: - rozebranie pokrycia, - rozebranie konstrukcji dachu, - demontaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, - montaż nowej więźby dachowej, - montaż klapy dymowej, - wykonanie pokrycia, - montaż obróbek blacharskich i orynnowania, - montaż folii i izolacji termicznej poddasza, - montaż ław kominiarskich. 1.4. Roboty dekarskie na głównym korpusie dachu: - montaż folii i izolacji termicznej poddasza 1.5. Elewacja elewacyjne: - rozebranie balkonów i tarasu, - docieplenie ścian osłonowych metodą lekką mokrą, - montaż podokienników, - montaż zadaszenia nad wejściem. 1.6. Roboty w zakresie instalacji: - demontaż istniejących instalacji, - wykonanie instalacji wodociągowej, - wykonanie instalacji ppoż., - wykonanie instalacji kanalizacyjnej, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, - wykonanie instalacji gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji alarmowej, - wykonanie instalacji teletechnicznej, - wykonanie instalacji komputerowej. 1.7. Przyłącza zewnętrzne: - Wykonanie nowego przyłącza wodociągowego DN 50 długości ok. 17m. - Wykonanie nowego szamba (likwidacja przydomowej oczyszczalni) i przyłącza kanalizacyjnego długości ok. 14m. - Skrócenie przyłącza gazowego i przeniesienie skrzynki gazowej na nową ścianę budynku zostanie wykonane przez zakład gazowniczy na koszt zamawiającego. Wykonawca przebudowuje instalację gazową wewnętrzną i wyprowadza ją na ścianę zewnętrzną budynku. Ze strony wykonawcy wymagana jest koordynacja działań z zakładem gazowniczym w celu sprawnej realizacji inwestycji. 1.8. Zagospodarowanie terenu - demontaż istniejącego utwardzenia terenu, - ukształtowanie terenu przy budynku, - wykonanie nowego utwardzenia, - wykonanie schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie opaski odwadniającej wokół budynku - wykonanie nowego ogrodzenia od frontu (ogrodzenie z siatki ocynkowanej powlekanej tworzywem sztucznym, na słupkach stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo, długości około 17m, brama dwuskrzydłowa stalowa ocynkowana malowana proszkowo, szerokości 4m. - Niniejsze zamówienie nie obejmuje dostawy i montażu placu zabaw. Po zakończeniu budowy na działce zostaną zamontowane urządzenia placu zabaw w ramach odrębnego zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporządzenia wykazu zmian gruntowych. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie. 3. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert). 4. Szczegółowy zakres robót opisany jest dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) oraz we wzorze umowy. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i pozwalają jedynie na wstępną analizę i wycenę zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy. Udostępnienie przez zamawiającego przedmiaru robót nie zwalnia wykonawcy od obowiązku skalkulowania oferty w oparciu o projekt, specyfikacje, umowę jak również uwzględnienie wszystkich robót i kosztów nie przewidzianych w przedmiarze. 5. Wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy "lub równoważne." W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia przypadkowo wystąpiły określenia zawierające w nazwie znaki towarowe lub pochodzenie od konkretnych producentów, to są one tylko przykładami i w każdym takim przypadku Wykonawca, może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) innych producentów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45215221-2


Dodatkowe kody CPV: 45214100-1, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 738223.17
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "ADABUD" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@adabud.eu
Adres pocztowy: ul. Inżynierska 8
Kod pocztowy: 20-484
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 666601.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 666601.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 994194.82
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.