To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-01
Ogłoszenie nr 510057512-N-2020 z dnia 01-04-2020 r.
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych: Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2 oraz ul. Grzegorza Piramowicza 32
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516208-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540033754-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000,
ul. ul. Piramowicza
32,
47-200
Kędzierzyn-Koźle, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 40 34 451, e-mail
zp@kedzierzynkozle.pl, faks
77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http//przetargi.kedzierzynkozle.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2 oraz ul. Grzegorza Piramowicza 32
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.18.2020.AW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli, krzeseł i foteli biurowych oraz wykonanie mebli niestandardowych we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach biurowych do budynków Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2 oraz ul. Grzegorza Piramowicza 32. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę biurek, kontenerów dostawnych, szaf biurowych, nadstawek na szafy biurowe, szafy metalowej, szaf ubraniowych, foteli obrotowych, krzeseł, foteli biurowych, foteli obrotowych, fotela biurowego o podwyższonych parametrach wytrzymałościowych, odbojnic ściennych, blend do biurek, stolika kwadratowego oraz wykonanie zabudowy: kuchnia szafa gospodarcza, zlew jednokomorowy z ociekaczem, blat roboczy + szafa ubraniowa, odbojnica ścienna szczegółowo określonych w Opisie przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia: musi być nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie jest przedmiotem praw osób trzecich. 4. Wykonawca zapewnia, że zamawiane meble i fotele obrotowe zawierają materiały, które spełniają wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa przepisów polskich i Unii Europejskiej. 1. Biurka i stoły winny spełniać wymagania określone w: 1) rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe ( Dz.U. Nr 148 poz. 973 z późn. zmianami), 2) PN-EN 527-1 "Meble biurowe. Stoły robocze i biurka", 3) PN-EN 527-2 "Meble biurowe. Stoły robocze i biurka. Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa". 2. Szafy i komody winny spełniać wymagania określone w PN-EN 14073-2 "Meble biurowe. Meble do przechowywania. Wymagania bezpieczeństwa". 3. Krzesła i fotele obrotowe winny spełniać wymagania określone w: 1) rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe ( Dz.U. Nr 148 poz. 973 z późn. zmianami), 2) PN-EN 1335-1. Meble biurowe. Krzesło biurowe do pracy. oraz PN-EN 1335-2 Meble biurowe. Krzesło biurowe do pracy. Wymagania bezpieczeństwa 5. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne oraz wszelkie atesty i certyfikaty. 6. Wykonawca po podpisaniu umowy dokona pomiaru pomieszczeń, do których dostarczone i zamontowane będą meble niestandardowe - zabudowa : kuchnia szafa gospodarcza, zlew jednokomorowy z ociekaczem, blat roboczy + szafa ubraniowa, odbojnica ścienna. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, II Istotne postanowienia umowy, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl stanowiące integralną częścią SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.13.00.00 - Meble biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39524.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KJMKMeble Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42475.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Świadczenie usługi najmu długoterminowego jednego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym dla potrzeb Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle - w okresie 36 miesięcy
- Przebudowa ul. Mikołaja z Koźla, os. Koźle Zachód w Kędzierzynie-Koźlu.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w II półroczu 2024 roku
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Budowa ul. Modrzewiowej - budowa drogi oraz ciągu pieszo-rowerowego
- Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2024
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli obrotowych na potrzeby pracowników PUW w Rzeszowie, w tym Delegatur oraz krzeseł konferencyjnych
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
- Wyposażenie pomieszczeń Centrum Dojrzałego Człowieka w miejscowości Borzęcin Duży
- D/22/2024/A Zakup i dostawa mebli biurowych dla Biura Rachunkowości Uniwersytetu Opolskiego
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu kazimierskiego
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.