eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Kielce w 2019 roku."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-22

Ogłoszenie nr 510055913-N-2019 z dnia 22-03-2019 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce: "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Kielce w 2019 roku."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514287-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce, Krajowy numer identyfikacyjny 29002005800000, ul. ul. Hubalczyków 15, 25-668 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 0-41 335-63-60, e-mail nadlesnictwo.kielce@radom.lasy.gov.pl, faks 0-41 345-24-08.
Adres strony internetowej (url): www.kielce.radom.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Kielce w 2019 roku."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Kielce w 2019 roku." Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego w 2019 roku sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, środków ochrony osobistej. Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego według poniższego zestawienia: a) sorty mundurowe I Mundur wyjściowy męski 1 Marynarka gabardyna 7 2 Spodnie 15 II Mundur wyjściowy damski 3 Marynarka gabardyna lub tropik 8 4 Spódnica 9 5 Spodnie 3 III Mundur wyjściowy 7 Koszula biała męska z długim rękawem 20 8 Bluzka biała damska z długim rękawem 9 9 Koszula męska - 100% bawełna 18 10 Koszula damska - 100% bawełna 5 11 Krawat 10 12 Płaszcz męski 4 13 Płaszcz damski 4 14 Kapelusz męski 0 15 Kapelusz damski 3 16 Kurtka damska 8 17 Kurtka męska 15 18 Czapka mundurowa 6 19 Szalik 6 20 Rękawice damskie 2 21 Rękawice męskie 9 22 Skarpety letnie termoaktywne 36 23 Skarpety przejściowe termoaktywne 29 24 Skarpety zimowe termoaktywne 26 25 Półbuty męskie 12 26 Półbuty damskie 10 IV Mundur codzienny leśnika 27 Koszula męska z długim rękawem 19 28 Koszula męska z krótkim rękawem 18 29 Bluzka damska z długim rękawem 3 30 Bluzka damska z krótkim rękawem 2 31 Koszula męska z długim rękawem - 100% bawełna 21 32 Koszula męska z krótkim rękawem - 100% bawełna 14 33 Koszula damska z długim rękawem - 100% bawełna 3 34 Bluzka damska z krótkim rękawem - 100% bawełna 1 35 Sweter 28 36 Kamizelka 17 37 Bluza z polaru typu windstoper 22 38 Kurtka wierzchnia 5 39 Czapka zimowa 1 40 Peleryna 4 41 Półbuty typu "Sympatex" 22 42 Półbuty typu 'Goretex" 16 V Mundur terenowy leśnika 43 Bluza z kamizelką letnią 12 44 Spodnie letnie 25 45 Kurtka zimowa 2 46 Spodnie zimowe 6 47 Czapka letnia 6 48 Czapka zimowa 3 49 Trzewiki typu "Sympatex" 5 50 Trzewiki typu "Goretex" niskie 13 51 Trzewiki typu "Goretex" wysokie 9 52 Trzewiki typu "Sympatex" z ociepleniem typu "Thinsulate" 5 53 Buty "Goretex" niskie z ociepleniem typu "Thinsulate" 5 54 Buty "Goretex" wysokie z ociepleniem typu "Thinsulate" 6 VI Oznaki uzupełniające 55 Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 3 1. W stosunku do przedmiotu zamawiania Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawę analogicznego asortymentu, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia lub ograniczyć ilość zamawianego asortymentu (dalej: "Opcja"). Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub niektóre asortymenty opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone lub ograniczone do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 2 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie wykonane dostawy w okresie obowiązywania umowy, a Wykonawca zrzeka się roszczenia o realizację umowy i zapłaty wynagrodzenia w części niewykonanej. Uwaga: - w związku brakiem aktualnej dokumentacji techniczno-technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów i ich elementów w niniejszym przetargu dopuszcza się dostawę sortów mundurowych wg wzorów obowiązujących przed wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. b) sorty BHP: I Odzież ochronna bhp 1 Ubranie letnie (w tym po 2 p. spodni) 30 2 Koszula robocza, długi rękaw 33 3 Koszula krótki rękaw, t-shirt 31 4 Buty terenowe z mem. oddychającą 34 5 Skarpety letnie (2 pary) 70 6 Skarpety zimowe (2 pary) 70 7 Czapka letnia 30 8 Koszula termoaktywna, krótki rękaw 31 9 Koszula termoaktywna, długi rękaw 30 10 Kalesony 31 11 Buty gumowe wodochronne i ciepłochronne 40 12 Kurtka i spodnie p. deszczowe 10 13 Ubranie całoroczne, tkanina z m. oddych. 3 14 Trzewiki 1 Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6a i 6b do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9


Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 18110000-3, 18211000-1, 18223200-0, 18232000-4, 18234000-8, 18235300-8, 18332000-5, 18422300-0, 18424000-7, 18440000-5, 18800000-7, 18220000-7, 18222000-3, 18140000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 186662.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługi Leśnictwa H. Skrodzka-Bałata, P. Bałata Sp. jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mieszka I 4
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 194226.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 194226.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 194226.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.