eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno Przedszkolnym Nr 3 przy ul. Ludwikowskiej 113/115 w Tomaszowie Mazowieckim - ETAP II realizowane w ramach "SPORTOWA POLSKA - PROGRAM ROZWOJU LOKALNEJ INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-20

Ogłoszenie nr 510053717-N-2019 z dnia 20-03-2019 r.

Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno Przedszkolnym Nr 3 przy ul. Ludwikowskiej 113/115 w Tomaszowie Mazowieckim - ETAP II realizowane w ramach "SPORTOWA POLSKA - PROGRAM ROZWOJU LOKALNEJ INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510200

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 59064831000000, ul. ul. POW 42659, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 724 23 11, e-mail admin@tomaszow-maz.pl, faks 44 724 43 59.
Adres strony internetowej (url): http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno Przedszkolnym Nr 3 przy ul. Ludwikowskiej 113/115 w Tomaszowie Mazowieckim - ETAP II realizowane w ramach "SPORTOWA POLSKA - PROGRAM ROZWOJU LOKALNEJ INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WI.271.1.1.2019.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ 1: WYKONANIE PRAC BUDOWLANYCH Inwestycja obejmuje budowę: 1) Boiska wielofunkcyjnego (do piłki ręcznej, koszykówki oraz siatkówki i tenisa) o wymiarach 30,16m x 44,16m (o pow. 1 331,90 m2) o nawierzchni poliuretanowej o grubości 16 mm układanej maszynowo w technologii EPDM na podbudowie z kruszywa kamiennego oraz warstwie stabilizującej ET o grubości min. 30 mm. Konstrukcja podbudowy boiska wielofunkcyjnego: - 2 cm - miał kamienny 0-4mm - 8 cm - kruszywo łamane 0-31,5mm - 15 cm - kruszywo łamane 31,5-63mm - geowłóknina polipropylenowa F200 - min. 5 cm- pospółka - grunt rodzimy 2) Zakup dostawa i montaż wyposażenia boiska: dwie bramki do piłki ręcznej wymiarach 3m x 2m, siatki do bramek; - cztery stojaki do koszykówki z mechanizmem regulacji wysokości zamontowanym w tablicy; - zestaw do siatkówki wraz z siatką i słupkami aluminiowymi. Wszystkie urządzenia montowane w tulejach. Kolorystyka boiska zgodnie z częścią rysunkową. Na płycie boiska należy wyznaczyć pola gry dla poszczególnych dyscyplin sportowych zgodnie z częścią rysunkową dla każdej dyscypliny linie innego koloru. 3) Nawierzchnia ze sztucznej trawy o powierzchni 1 079,30 m2 Teren pomiędzy bieżnią okrężną a boiskiem wielofunkcyjnym należy wykończyć nawierzchnią z trawy syntetycznej wielofunkcyjnej o maksymalnej wysokości całkowitej 22 mm zasypanej piaskiem kwarcowym. W jednym z zakoli należy wyznaczyć pole gry do piłki siatkowej liniami w kolorze żółtym również z trawy syntetycznej oraz zamontować zestaw do siatkówki wraz z siatką i słupkami aluminiowymi montowanymi w tulejach. Konstrukcja podbudowy pod sztuczną trawę: - 2 cm - miał kamienny 0-4mm, - 8 cm - kruszywo łamane 0-31,5mm, - 15 cm - kruszywo łamane 31,5-63mm - geowłóknina polipropylenowa F200, - min. 8 cm - pospółka - grunt rodzimy," 4) Budowa instalacji monitoringu zewnętrznego wraz z niezbędnym osprzętem. CZĘŚĆ 2: PRZEKAZANIE DOKUMENTÓW ODBIOROWYCH 1) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz. 2) przygotowanie dokumentów odbiorowych według poszczególnych branż ( atesty, certyfikaty, protokoły, badania itp. - 2egz. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 4. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m. in.: 1) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót; 2) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy; 3) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy; 4) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy, 5) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 6) ewentualne koszty związane z wyłączeniami prądu i innych mediów; 7) przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, 8) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych, 9) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach. 10) wykonanie inwentaryzacji w 3 egzemplarzach. 11) opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji administracyjnych oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót. 5. Zamawiający zaleca, przed dokonaniem wyceny oferty, odbycie wizji lokalnej w terenie, którego prace wykonawcze mają dotyczyć. Dokonanie wizji lokalnej może stanowić dla wykonawcy istotną wskazówkę, umożliwiającą realne skalkulowanie ceny oferty w sposób rzetelny. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: kosztorysy nakładcze, projekt budowlano wykonawczy, specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ. 7. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z : - zaświadczeniem zna: GB.6743.443.2017 z dnia 21.04.2017 r. - projektem budowlano -wykonawczym i zawartymi w niej wytycznymi Ministerstwa Sportu i Turystyki, kosztorysem nakładczym oraz STWiORB. 8. Zamawiający informuje, że dopuszcza zaproponowanie przez wykonawców nawierzchni spełniającej wymagania zgodnie z polską normą: PN - EN 14877:2014 przy zachowaniu parametrów określonych w zapisach dokumentacji technicznej tj. pkt. 8.4 projektu budowlano wykonawczego. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił w opisie wymagane cechy materiałów, odpowiadające przeznaczeniu zamierzonemu przez zamawiającego w sposób, który w najwyższym stopniu uwzględni jego potrzeby oraz cel, jakiem służyć ma przedmiot zamówienia. Zgodnie z orzecznictwem opis przedmiotu zamówienia nie musi ściśle odpowiadać właściwej normie lub normom, a zamawiający może, ale nie musi, uwzględniać wszystkich elementów zamawianego produktu uregulowanych odpowiednią normą, jak również ma możliwość ustalenia wymagań przez normę nie przewidzianych. Powyższe uwarunkowane jest spełnieniem dwóch kryteriów: opis przedmiotu zamówienia nie może być sformułowany w sposób utrudniający uczciwą konkurencją oraz nie może być sprzeczny z właściwymi normami. 9. Dodatkowa informacja dla Wykonawców: Zamawiający informuje, że w chwili obecnej trwa realizacja I etapu robót budowlanych na terenie ZSP nr 3 - polegająca na budowie bieżni okrężnej wraz zagospodarowaniem terenu. Ponadto informujemy, ze załączona do przetargu dokumentacja techniczna zawiera I i II etap robót. Kompletna dokumentacja pozwoli uniknąć kolizji z wybudowaną już infrastrukturą techniczną z budową oświetlenia obiektu, instalacji kanalizacji deszczowej oraz z zagospodarowaniem. Wyszczególnienie robót i stan zaawansowania etapu I. - budowa bieżni okrężnej 4- torowej o długości biegu 200m wraz z 4-torową bieżnią prostą o długości biegu 60m o nawierzchni poliuretanowej typu "sandwich" o grubości min. 13mm na podbudowie z asfaltobetonu o powierzchni 1 182,20 m2, wraz z odwodnieniem liniowym- WYKONANO BEZ NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ - budowa skoczni do skoku w dal z rozbiegiem wpisanym w bieżnię prostą o nawierzchni poliuretanowej typu "sandwich" o grubości min. 13mm na podbudowie z asfaltobetonu z zeskokiem o wymiarach 2,75m x 8,0m wraz z łapaczami piasku o powierzchni 33,86 m2, - WYKONANO BEZ NAWIERZCHNI POLIURANOWEJ - budowa rzutni do pchnięcia kulą o nawierzchni sektora rzutów z mączki ceglanej o powierzchni 150,00 m2 - W TRAKCIE WYKONANIA - budowa dwóch piłkochwytów o wymiarach 30 m x 6 m, - DO WYKONANIA - budowa odwodnienia bieżni okrężnej za pomocą odwodnienia liniowego o dł. 197,36 mb do projektowanych zbiorników szczelnych V=9,5 m3 - WYKONANO W 90% POZOSTAWIAJĄC PRZEJAZD NA GŁÓWNĄ PŁYTĘ BOISKA - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na ciągu pieszo- jezdnym oraz wykonanie schodów terenowych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych- DO WYKONANIA - budowa ogrodzenia systemowego na podmurówce z betonu prefabrykowanego o wys. 2,20 i dł. 180 + 30 mb - W TRAKCIE WYKONANIA - wykonanie terenów zielonych humusowanie z założeniem trawnika siewem oraz wykonanie nasadzeń żywopłotowych wzdłuż ogrodzenia od strony północnej,- DO WYKONANIA - wykonanie zasilania przepompowni z montażem szafek elektrycznych WYKONANE W 90% - budowa oświetlenia obiektu sportowego - 8 szt. słupów oświetleniowych, oprawy oświetleniowe w ilości 30 szt. (projektory metal halogenowy),- WYKONANO W 90% - wykonanie przebudowy rozdzielni RG,- WYKONANO - wykonanie linii kablowej nn - 0,4 kV YAKY 5x16 mm2 z istniejące rozdzielnicy z wykonaniem prac ziemnych i odtworzeniowych,- WYKONANO W 90% - wykonanie sieci wodociągowej do punktu poboru wody z instalacji wewnętrznej budynku szkoły - WYKONANO - wykonanie punktu poboru wody - skrzynka uliczna z pokrywą i wewnętrznym zaworem czerpalnym ¾ ze złączką do węża- WYKONANO W 80% - wbudowanie elementów małej architektury, tj. zakup dostawa i montaż: ławki stalowe w ilości 10 szt. kosze na śmieci w ilości 6 szt., stojaki rowerowe w ilości 20 szt., DO WYKONANIA - Wyposażenia obiektu lekkoatletycznego, - DO WYKONANIA - Zakup dostawa i montaż wiat dla zawodników rezerwowych,- DO WYKONANIA - Zakup dostawa i montaż trybun dwurzędowych na 30 osób - DO WYKONANIA - Aby zapewnić dojazd do terenu budowy boiska wielofunkcyjnego wykonawca etapu I robót pozostawił miejsce przejazdu na bieżni asfaltowej, gdzie nie ułożono na odcinku przejazdu odwodnienia liniowego w celu uniknięcia uszkodzenia instalacji odwodnieniowej. Jednocześnie przypomina się, że wybrany wykonawca robót zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym oraz innymi wykonawcami realizującymi swój zakres robót na tym samym terenie inwestycji jak również zobowiązany jest zapewnić dostęp do obszarów położonych w pobliżu miejsca wykonywania robót, z zachowaniem porządku w miejscu realizacji robót oraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa BHP. Zamówienie nie obejmuje swoim zakresem poniższych elementów: - budowa bieżni okrężnej wraz z bieżnią prostą o nawierzchni poliuretanowej wraz z odwodnieniem-brak w przedmiarze - budowa skoczni do skoku w dal-brak w przedmiarze - budowa rzutni do pchnięcia kulą-brak w przedmiarze - budowa piłko chwytów - brak w przedmiarze - budowa ogrodzenia terenu-brak w przedmiarze - montaż trybun oraz wiat dla zawodników-brak w przedmiarze - tereny utwardzone z kostki betonowej-brak w przedmiarze - elementy małej architektury- w przedmiarze wskazane tylko wyposażenie sportowe - punktu czerpalnego wody dla utrzymania czystości nawierzchni bieżni oraz boiska wielofunkcyjnego-brak w przedmiarze

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111291-4


Dodatkowe kody CPV: 45212140-9, 45421160-3, 51300000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 506541.36
Waluta pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Giermakowska Roboty Drogowe i Brukarskie Budowa Kortów Tenisowych
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Łęgonice Małe 22
Kod pocztowy: 26-425
Miejscowość: Odrzywół
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 677616.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 677616.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 698640
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.