eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostosowanie pomieszczeń Pracowni Inwentaryzacji i Digitalizacji Zabytków na cele realizacji projektu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-25

Ogłoszenie nr 510053403-N-2020 z dnia 25-03-2020 r.

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie: Dostosowanie pomieszczeń Pracowni Inwentaryzacji i Digitalizacji Zabytków na cele realizacji projektu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Cyfrowe archiwum Archidiecezji Krakowskiej", realizowanego w ramach Działania 2.3 "Cyfrowa dostępność i użyteczność sektora publicznego", Poddziałania 2.3.1 "Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki" (typ II projektu: cyfrowe udostępnienie zasobów nauki)" Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 nr umowy o dofinansowanie projektu POPC.02.03.01-00-0078/19-00.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503245-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540013034-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 38719130000000, ul. ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 421 68 48 wew. 624, e-mail zp@upjp2.edu.pl, faks 12 421 68 48 wew. 624.
Adres strony internetowej (url): www.upjp2.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie pomieszczeń Pracowni Inwentaryzacji i Digitalizacji Zabytków na cele realizacji projektu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.PN.240.20- 02

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń (zgodnie z rys. A i B do SIWZ) w przyziemiu budynku Uniwersytetu Papieskiego przy ul. Bernardyńskiej 3 w Krakowie na cele Pracowni Inwentaryzacji i Digitalizacji Zabytków. Niezbędny zakres prac obejmuje: a) wykonanie niezbędnych instalacji elektrycznych w pomieszczeniach remontowanych wraz z wykonaniem projektu instalacji elektrycznej w tym : - instalacji sieci komputerowej - instalacji pod urządzenia klimatyzacyjne - instalacji systemu sygnalizacji pożaru w pracowniach - instalacji do systemu kontroli dostępu b) wymiana oświetlenia c) remont pomieszczenia skanerów oraz remont pomieszczeń archiwistów m.in. : - rozbiórka ścian działowych, zerwanie i wykonanie nowych posadzek wraz z ułożeniem antyelektrostatycznych wykładzin linoleum, cyklinowanie posadzek i lakierowanie parkietu, zakup i zamontowanie specjalistycznych drzwi, malowanie pomieszczeń, d) zakup wraz z montażem urządzenia do sygnalizacji pożaru e) zakup wraz z dostawą i instalacją urządzeń klimatyzacyjno - wentylacyjnych w pomieszczeniach przeznaczonych dla pracowni. System wentylacji mechanicznej i klimatyzacji musi zabezpieczyć odpowiednią temperaturę w pomieszczeniach z przeznaczeniem na pracownię digitalizacji, w której umieszczone będą wysokiej klasy skanery do reprodukowania materiałów archiwalnych metodą fotograficzną oraz w pomieszczeniach biurowych. W pomieszczeniu skanerów Zamawiający posiada System wentylacji ONYX 800 SKY (Frapol), i klimatyzacji AR18KSPDBWKN (Samsung), który należy zmodernizować do aktualnie planowanych zmian (zmiana lokalizacji klimatyzatora). f) zakup wraz z montażem kontrolerów oraz czytników do systemu kontroli dostępu. Zamawiający wymaga aby urządzenia kontroli dostępu były kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego systemem kontroli dostępu PCSC serii IQ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45432100-5, 45421131-1, 45442100-8, 45331210-1, 45331220-4, 45331200-8, 45450000-6, 39717200-3, 44190000-1, 44482000-2, 51900000-1, 35120000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 224166.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKTRO-MAX Moroński Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Friedleina 4/6
Kod pocztowy: 30-009
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 375343.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 275520
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 535103.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.