To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-25
Ogłoszenie nr 510053403-N-2020 z dnia 25-03-2020 r.
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie: Dostosowanie pomieszczeń Pracowni Inwentaryzacji i Digitalizacji Zabytków na cele realizacji projektu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Cyfrowe archiwum Archidiecezji Krakowskiej", realizowanego w ramach Działania 2.3 "Cyfrowa dostępność i użyteczność sektora publicznego", Poddziałania 2.3.1 "Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki" (typ II projektu: cyfrowe udostępnienie zasobów nauki)" Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 nr umowy o dofinansowanie projektu POPC.02.03.01-00-0078/19-00.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503245-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540013034-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 38719130000000,
ul. ul. Kanonicza
25,
31-002
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 421 68 48 wew. 624, e-mail
zp@upjp2.edu.pl, faks
12 421 68 48 wew. 624.
Adres strony internetowej (url): www.upjp2.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie pomieszczeń Pracowni Inwentaryzacji i Digitalizacji Zabytków na cele realizacji projektu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.PN.240.20- 02
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń (zgodnie z rys. A i B do SIWZ) w przyziemiu budynku Uniwersytetu Papieskiego przy ul. Bernardyńskiej 3 w Krakowie na cele Pracowni Inwentaryzacji i Digitalizacji Zabytków. Niezbędny zakres prac obejmuje: a) wykonanie niezbędnych instalacji elektrycznych w pomieszczeniach remontowanych wraz z wykonaniem projektu instalacji elektrycznej w tym : - instalacji sieci komputerowej - instalacji pod urządzenia klimatyzacyjne - instalacji systemu sygnalizacji pożaru w pracowniach - instalacji do systemu kontroli dostępu b) wymiana oświetlenia c) remont pomieszczenia skanerów oraz remont pomieszczeń archiwistów m.in. : - rozbiórka ścian działowych, zerwanie i wykonanie nowych posadzek wraz z ułożeniem antyelektrostatycznych wykładzin linoleum, cyklinowanie posadzek i lakierowanie parkietu, zakup i zamontowanie specjalistycznych drzwi, malowanie pomieszczeń, d) zakup wraz z montażem urządzenia do sygnalizacji pożaru e) zakup wraz z dostawą i instalacją urządzeń klimatyzacyjno - wentylacyjnych w pomieszczeniach przeznaczonych dla pracowni. System wentylacji mechanicznej i klimatyzacji musi zabezpieczyć odpowiednią temperaturę w pomieszczeniach z przeznaczeniem na pracownię digitalizacji, w której umieszczone będą wysokiej klasy skanery do reprodukowania materiałów archiwalnych metodą fotograficzną oraz w pomieszczeniach biurowych. W pomieszczeniu skanerów Zamawiający posiada System wentylacji ONYX 800 SKY (Frapol), i klimatyzacji AR18KSPDBWKN (Samsung), który należy zmodernizować do aktualnie planowanych zmian (zmiana lokalizacji klimatyzatora). f) zakup wraz z montażem kontrolerów oraz czytników do systemu kontroli dostępu. Zamawiający wymaga aby urządzenia kontroli dostępu były kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego systemem kontroli dostępu PCSC serii IQ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45432100-5, 45421131-1, 45442100-8, 45331210-1, 45331220-4, 45331200-8, 45450000-6, 39717200-3, 44190000-1, 44482000-2, 51900000-1, 35120000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
224166.59
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELEKTRO-MAX Moroński Sp. zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
375343.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
- Zakup i dostawa produktów farmaceutycznych (programy lekowe, substancje czynne w chemioterapii, pozostałe leki)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.