To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-19
Ogłoszenie nr 510052352-N-2019 z dnia 19-03-2019 r.
Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: " Sukcesywna regeneracja i legalizacja wodomierzy będących w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512091-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 00100817900000,
ul. Rynek
4,
48-317
Korfantów, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 4343859, e-mail
zgkim@poczta.fm, faks
77 4343860.
Adres strony internetowej (url): zgkimkorfantow.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: gminna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - zakład budżetowy Gminy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
" Sukcesywna regeneracja i legalizacja wodomierzy będących w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):3/WWK/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na sukcesywnej regeneracji oraz ponownej legalizacji posiadanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie wodomierzy, w szczególności: 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: * wodomierz DN 25 dł. 165 mm (O = 3,5) 20 szt. * wodomierz DN 20 dł. 130 mm (O = 2,5) 150 szt. * wodomierz DN 20 dł. 130 mm (O = 1,5) 480 szt. * wodomierz DN 15 dł. 110 mm (O = 1,5) 150 szt. 3. Podstawy prawne obowiązujące przy realizacji zamówienia: 1) ustawa z dnia 11 maja 2001 r. - Prawo o miarach 2) rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 7 stycznia 2008 r. w sprawie prawnej kontroli przyrządów pomiarowych 4. Realizacja zamówienia będzie następowała wyłącznie na zlecenie Zamawiającego w zależności od jego potrzeb na podstawie sporządzonego protokołu zawierającego datę wydania, ilość oraz typ wodomierza. 5. Wykonawca zobowiązany jest odebrać przygotowane wodomierze w ciągu maksymalnie 7 dni od momentu pisemnego (e - mail) lub telefonicznego zgłoszenia. 6. Wykonawca wykona złożone przez Zamawiającego zamówienia cząstkowe na regenerację oraz ponowną legalizację wodomierzy w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty odbioru. 7. Odbiór wodomierzy z siedziby Zamawiającego do regeneracji i ponownej legalizacji oraz ich zwrot odbywał się będzie środkiem transportu, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8. Wykonawca po dokonaniu regeneracji i ponownej legalizacji wodomierzy przekaże je Zamawiającemu na podstawie protokołu zawierającego datę przekazania, ilość oraz typ wodomierza wraz z pisemnym dokumentem gwarancji. 9. Wykonawca każdorazowo dostarczy Zamawiającemu wodomierze i w tej samej ilości, w jakiej zostały mu przekazane. 10. Usługa regeneracji i ponownej legalizacji wodomierzy będzie odbywać się bezgotówkowo. 11. Płatności za usługę regeneracji i ponownej legalizacji wodomierzy dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury VAT, wystawionej za dostawę w terminie nie krótszym niż 14 dni i nie dłuższym niż 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu usługi regeneracji i ponownej legalizacji wodomierzy w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości wodomierzy podlegających regeneracji i ponownej legalizacji o nie więcej niż 25 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego w realizacji przedmiotowego zadania. 13. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwiać Zamawiającemu wykonanie usługi regeneracji i ponownej legalizacji wodomierzy dodatkowych ilości na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 15. Zamawiający zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy Pzp ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215) może powierzyć realizację zamówienia innemu Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert w przypadku uchylenia się od zawarcia umowy przez wykonawcę najkorzystniejszego, wybranego w drodze niniejszego postepowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.41.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wodomierzy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14790.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo - Handlowy "REM KĘPNO" Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18191.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.