eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korfantów › " Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych - kostka betonowa na potrzeby zadań realizowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie - 2/WWK/2019"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-19

Ogłoszenie nr 510052305-N-2019 z dnia 19-03-2019 r.

Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: " Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych - kostka betonowa na potrzeby zadań realizowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie - 2/WWK/2019"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512065-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 00100817900000, ul. Rynek 4, 48-317 Korfantów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4343859, e-mail zgkim@poczta.fm, faks 77 4343860.
Adres strony internetowej (url): zgkimkorfantow.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: gminna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - zakład budżetowy Gminy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

" Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych - kostka betonowa na potrzeby zadań realizowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie - 2/WWK/2019"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/WWK/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych - kostki betonowej na potrzeby zadań realizowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie w 2019 r. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. Kostka betonowa - grubość 8 cm, prostokątna 10 cm x 20 cm, fazowana, szara - 130 m2 2. Kostka betonowa - grubość 8 cm, prostokątna 10 cm x 20 cm, fazowana, czerwona - 80 m2 3. Kostka betonowa - grubość 8 cm, prostokątna 10 cm x 20 cm, bez faz, szara - 75 m2 4. Kostka betonowa - grubość 8 cm, szara, 20 cm x 16 cm, niefazowana w kształcie podwójnej litery " T" - 1545 m2 5. Kostka betonowa - grubość 8 cm, czerwona, 20 cm x 16 cm, niefazowana w kształcie podwójnej litery " T" - 185 m2 6. Kostka betonowa - grubość 8 cm, szara, 10 cm x 16 cm, niefazowana w kształcie litery " T" ( kostka połówka) - 45 m2 7. Kostka betonowa - grubość 8 cm, szara, 20 cm x 16 cm, niefazowana w kształcie litery " T" (brzegowa) - 9 m2 8. Krawężniki najazdowe szare 15 cm x 22 cm x 100 cm - 816 szt. 9. Wpusty uliczne - kręgi betonowe Ø 500 h - 200 - 7 szt. 10. Wpusty uliczne - kręgi betonowe Ø 500 h - 400 + dno - 4 szt. 11. Wpusty uliczne - kręgi betonowe Ø 500 h - 400 + jeden otwór( przejście szczelne Ø 160) - 4 szt. 3. Przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności, aprobaty techniczne, oznakowanie CE oraz spełniać wymagania obowiązującej normy dla poszczególnych materiałów: PN - EN 1338:2005 - dla kostki betonowej o grubości 8 cm PN - EN 1340:2004 - dla krawężników i obrzeży PN - EN 1917:2004 - dla wpustów ulicznych lub normom równoważnym opisanym. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku sprzedaży Zamawiającemu materiałów budowlanych złej jakości. 4. Dostarczone materiały budowlane muszą spełniać wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 5. Zakup materiałów budowlanych będzie odbywał się bezgotówkowo. 6. Płatności za zakupione materiały budowlane dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury VAT, wystawionej za dostawę w terminie 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w materiałów budowlanych w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości każdego rodzaju zamówionego materiału budowlanego o nie więcej niż 25 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego w realizacji przedmiotowego zadania. 8. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwiać Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości materiałów budowlanych na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy Pzp ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215) może powierzyć realizację zamówienia innemu Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert w przypadku uchylenia się od zawarcia umowy przez wykonawcę najkorzystniejszego, wybranego w drodze niniejszego postepowania. 12. Palety zwracane będą Wykonawcy przy kolejnej dostawie, w przypadku dostawy końcowej partii materiałów Wykonawca odbierze dostarczone palety w terminie nie krótszym niż 30 dni od daty dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44113000-5


Dodatkowe kody CPV: 44113100-6, 44114200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 84542.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. " MERKURY" Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców Śl. 2 - 4
Kod pocztowy: 48-200
Miejscowość: Prudnik
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 103986.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103986.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 103986.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.