eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej na Ponidziu w m. Umianowice gm. Kije



Ogłoszenie z dnia 2020-03-23

Ogłoszenie nr 510052095-N-2020 z dnia 23-03-2020 r.

Zespół Świętokrzyskich i Nadnidziańskich Parków Krajobrazowych: Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej na Ponidziu w m. Umianowice gm. Kije

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4 "Dziedzictwo naturalne i kulturowe", Działanie 4.5 "Ochrona i wykorzystanie obszarów cennych przyrodniczo", zgodnie z zawartą decyzją o dofinansowanie nr RPSW.04.05.00-26-0007/15-00 z dnia 14.03.2018 r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 624105-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540273432-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Świętokrzyskich i Nadnidziańskich Parków Krajobrazowych, Krajowy numer identyfikacyjny 13900840000000, ul. ul. Łódzka 244, 25-655 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 0-41 345 58 80, e-mail sekretariat@pk.kielce.pl, faks 0-41 345 51 91.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pk.kielce.pl/zamowienia-publiczne/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej na Ponidziu w m. Umianowice gm. Kije

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPK.I.384.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej na Ponidziu w m. Umianowice gm. Kije". 2. Zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) rozbiórkę istniejących obiektów budowlanych i urządzeń, naziemnych i podziemnych, kolidujących z nowoprojektowaną inwestycją (m. in. wiaty, toaleta drewniana, stoły, ławki, pozostałości napowietrznej linii energetycznej, słupy energetyczne, studnia, itp.); 2) wycinkę drzew/krzewów kolidujących z przedmiotową inwestycją; 3) budowę budynku Ośrodka Edukacji Przyrodniczej, składającego się ze stref funkcjonalnych tj. noclegowogastronomiczna, ogólnodostępna z Nidarium, edukacyjno-konferencyjna, projektowo-badawcza z częścią dla naukowców, biurowo-magazynowa, zaplecza technicznego, wyposażonego w instalacje tj.: - wod.-kan. (w tym w szczególności: instalacją wody do celów ppoż., instalacją wody zimnej wraz z zestawem podnoszenia ciśnienia na potrzeby socjalno-bytowe, wody ciepłej i cyrkulacyjnej, instalacją kanalizacji sanitarnej i technologicznej), - grzewcza (w skład której wchodzą m.in.: wysokotemperaturowe pompy ciepła typu solanka-woda z dolnym źródłem ciepła dla projektowanych urządzeń - ok. 34 sondy o głębokości 100 m każda, instalacje centralnego ogrzewania, instalacje ciepła technologicznego), - wentylacji mechanicznej (w tym m.in.: wentylacja mechaniczna pracująca w oparciu o centrale wentylacyjne z krzyżowymi oraz glikolowymi wymiennikami ciepła, instalacja chłodnicza, kurtyny powietrzne), - elektryczna (w tym m.in.: instalacja gniazd i oświetlenia, telewizja dozorowa, kontrola dostępu, sieć strukturalna (telefon, internet, sieci komputerowe), instalacja sygnalizacji włamaniowej, instalacja paneli fotowoltaicznych, instalacja odgromowa, instalacja oddymiania, kanalizacji teletechnicznej, instalacja oświetlenia terenu, instalacja zasilania i sterowania szlabanami); 4) budowę wielkogabarytowego akwarium - Nidarium wraz z zapleczem technicznym (zlokalizowanego w budynku Ośrodka Edukacji Przyrodniczej) w pełni wyposażonego w instalacje, wystrój i dekoracje oraz gatunki roślin i ryb; 5) budowę budynków gospodarczych i obiektów w formie zagrody w skład której wchodzi m.in.: a) budynek socjalno-gospodarczy z częścią noclegową,b) budynek garażowo-gospodarczy, c) budynek inwentarsko-gospodarczy, d) wiata (ozn. w projekcie W1), e) zagroda i wybieg dla kur, f) domki i wybieg dla królików, wyposażonego w instalacje tj.: wod.-kan. (w tym w szczególności: instalacją wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, instalacją kanalizacji sanitarnej), grzewcza (w skład której wchodzą m.in.: pompa ciepła typu powietrze-woda, instalacje centralnego ogrzewania), wentylacji mechanicznej (w tym m.in.: wentylacja grawitacyjna wspomagana wentylatorami, nawiewnikami oraz wywietrznikami dachowymi, instalacja chłodnicza), elektryczna (w tym m.in.: instalacja gniazd i oświetlenia, telewizja dozorowa, sieć strukturalna (telefon, internet, sieci komputerowe), instalacja sygnalizacji włamaniowej, instalacja kontroli dostępu, instalacja paneli fotowoltaicznych, instalacja odgromowa, instalacja oddymiania, kanalizacji teletechnicznej, instalacja oświetlenia terenu); 6) roboty budowlane polegające na "translokacji" istniejącego zabytkowego dworca kolei wąskotorowej z funkcją wystawienniczą-gastronomiczną wyposażonego w instalacje tj.: wod.- kan. (w tym w szczególności: instalacją wody zimnej i ciepłej zasilanej z ogrzewacza pojemnościowego elektrycznego, instalacją kanalizacji sanitarnej), grzewcza (zasilanie elektryczne, kurtyna powietrza), wentylacji mechanicznej (w tym m.in.: wentylacja grawitacyjna wspomagana wentylatorami i nawiewnikami), elektryczna (w tym m.in.: instalacja gniazd i oświetlenia, telewizja dozorowa, sieć strukturalna (telefon, internet, sieci komputerowe), instalacja sygnalizacji włamaniowej, instalacja odgromowa, instalacja oświetlenia terenu); 7) przebudowę, nadbudowę, rozbudowę, remont wodociągowej, kolejowej wieży ciśnień wraz ze zmianą sposobu użytkowania na funkcję punktu widokowego oraz obserwatorium ornitologicznego wyposażonego w instalacje elektryczną; 8) budowę obiektów małej architektury, budowli i innych tj.: woliery dla ptaków (ozn. w projekcie W5) z instalacją elektryczną i odgromową, altana (ozn. w projekcie W2) z instalacją elektryczną i odgromową, wiaty śmietnikowe (ozn. w projekcie W3 i W4), wiata na narzędzia (ozn. w projekcie W6), tablice informacyjne i pamiątkowe, ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, itp. 9) uzbrojenie techniczne terenu inwestycji i odprowadzenie wód powierzchniowych, w tym: budowę przyłącza wodociągowego o długości ok. 703 mb (włączenie w działce o nr ewid. 406) wraz z przebudową węzła włączeniowego, budową studni wodomierzowej wraz z armaturą, budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości ok. 738 mb (włączenie w działce o nr ewid. 294) wraz z systemową przepompownią ściek kanalizacją tłoczną; odtworzenie pasa drogowego związanego z budową przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej na warunkach określonych przez Zarządcę drogi (tj. Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie i Wójta Gminy Kije); budowę kanalizacji deszczowej z przepompownią systemową wyposażoną kompletnie z odprowadzeniem powierzchniowym, budowę kanalizacji teletechnicznej wraz ze studzienkami, budowę zewnętrznych instalacji: wody, wody pożarowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, kanalizacji deszczowej ciśnieniowej, linii energetycznych, oświetleniowej, budowę przejść instalacji zewnętrznych pod torami (przewierty); budowę zbiornika na wody opadowe o poj. 12 m3 z układem pompowania i poboru wody do celów podlewania, budowę zbiornika do celów przeciwpożarowych o pojemności 110 m3 wraz z układem pompowym wyposażonym kompletnie; 10) zagospodarowanie, ukształtowanie i urządzenie terenu obejmujące m.in.: wykonanie robót ziemnych, ukształtowanie ternu w obrębie inwestycji, dostosowanie istniejącego zjazdu do nowoprojektowanego układu komunikacyjnego, budowę zjazdu z drogi gminnej wraz z przepustem, zjazdów na pola, miejsc postojowych dla samochodów osobowych, miejsc postojowych dla autokarów, drogi pożarowej, ciągów i dojść pieszych, placu manewrowego, terenów utwardzonych, rampy z kostki, itp., przebudowę peronu kolejowego, budowę przejazdu przez tory i przejścia przez tory, budowę ogrodzenia wokół Ośrodka Edukacji Przyrodniczej, budowę ogrodzenia wybiegu dla zwierząt przy budynku gospodarczym, urządzenie i ukształtowanie zieleni; 11) wyposażenie (w zakresie określonym w dokumentacji projektowej); 12) wszystkie inne roboty objęte dokumentacją projektową wraz z robotami przygotowawczymi, towarzyszącymi, tymczasowymi, porządkowymi i zabezpieczającymi niezbędnymi do zrealizowani przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) zapewnienie na terenie placu budowy tzw. "pomieszczenia narad", w którym zmieści się co najmniej 15 osób i w którym będzie można przeprowadzać narady na każde żądanie Zamawiającego; 2) przekazanie Świętokrzyskiej Kolejce Dojazdowej "Ciuchcia Expres Ponidzie" materiałów z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania (tj. wiaty, stoły i ławki, słupy do koszykówki, toaleta drewniana) na warunkach określonych przez w/w zarządcę; 3) sprawy związane z rozwiązaniem umowy przyłączeniowej i odcięciem zasilania wykonanego na potrzeby Zarządcy Świętokrzyskiej Kolejki Dojazdowej; 4) zapewnienie nadzoru geologicznego nad robotami i ziemnymi fundamentowymi oraz w razie konieczności nadzoru saperskiego; 5) w ramach realizacji pionowych gruntowych wymienników ciepła: przed wykonaniem odwiertów: wykonanie przez Wykonawcę testu reakcji termalnej na odwiercie pilotażowym oraz przygotowania niezbędnych dokumentów i zgłoszenie do Starostwa Powiatowego Planu Robót Geologicznych; na etapie wykonywania odwiertów należy: przeanalizowanie przez Wykonawcę ostatecznej długości i ilości odwiertów w oparciu o występujące warunki geologiczne na podstawie testu TRT oraz przed wykonaniem wszystkich odwiertów, w oparciu o przekrój litograficzny gruntu mając na uwadze ciągłą i wysokosprawną pracę pomp ciepła, wykonanie obliczenia symulacyjnego pracy całego pionowego gruntowego wymiennika ciepła w warunkach projektowych, z których wynikać będzie, że temperatura cieczy niskokrzepnącej (nośnika ciepła) na powrocie do wymiennika gruntowego w okresie 50 lat eksploatacji nie osiągnie wartości niższej niż -3°C"; w przypadku niższej niż zakładana 35 W/mb (określona przez test reakcji termicznej TRT) wydajności gruntu Wykonawca winien dostosować ilość sond pionowych do projektowanego zapotrzebowania zgodnie z dokumentacją projektową; Wykonawca winien również wziąć pod uwagę specyfikę wykonywania odwiertów, gdzie dochodzi do sytuacji, że w danym miejscu wiertnica nie dojdzie do zakładanych 100 metrów, w tym wypadku wydajność takiego odwiertu będzie odpowiednio mniejsza niż uzyskana w pierwszym odwiercie, w którym wykonywano TRT; w przypadku wykonania kilku odwiertów o mniejszym zagłębieniu należy odpowiednio ilość odwiertów zwiększyć; po wykonaniu odwiertów: Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do przekazania organowi administracji geologicznej wyników wiercenia oraz parametrów technicznych zamontowanej gruntowej pompy ciepła w formie powykonawczej dokumentacji geologicznej; 6) zapewnienie badań archeologicznych w formie nadzoru archeologicznego towarzyszącym robotom ziemnym przedmiotowej inwestycji, zgodnie z Decyzją Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 393A/2018 z dnia 23.10.2018 r.; 7) Wykonawca przy robotach związanych z translokacją zabytkowej stacyjki winien uwzględnić: wykonanie inwentaryzacji elementów demontowanych; wykonanie oceny stanu technicznego wszystkich elementów pod kątem ich ponownego wbudowania; wykonanie ekspertyzy mykologicznej dla elementów przewidzianych do ponownego wbudowania (określającej m.in. stopień zawilgocenia, zasolenia, zagrzybienia, przydatność elementu oraz rodzaj zabiegów eliminujących w/w zagrożenia); renowację elementów drewnianych; zabezpieczenie elementów nadających się do ponownego wbudowania; ponowne wbudowanie; 8) sprawy związane z zapewnieniem łączności internetowej dla projektowanych obiektów tj. przyłączenie do przyłącza światłowodowego (w tym m.in. uzyskanie stosownych uzgodnień, wykonanie włączenia do istniejącego światłowodu na warunkach określonych przez Operatora i Urząd Marszałkowski w Kielcach, itp.); 9) przeprowadzenie, w imieniu Zamawiającego, procedury związanej z przyłączeniem instalacji fotowoltaicznej do sieci energetycznej, w tym m.in. przygotowanie wszystkich wymaganych dokumentów i zgłoszenie do operatora sieci dystrybucyjnej gotowości do przyłączenia (nie później niż w terminie 30 dni przed dniem planowanego przyłączenia); 10) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla obiektów, dla których jest ono wymagane; 11) zgłoszenie do Urzędu Dozoru Technicznego wszystkich urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu - zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz.U. z 2012, poz.1468) i uzyskanie wymaganych decyzji w tym zakresie; 12) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji na użytkowanie obiektów zgodnie z wydanymi decyzjami pozwolenia na budowę, w tym w szczególności: zgłoszenie budowy do właściwej Inspekcji Sanitarnej, Straży Pożarnej, Inspekcji Weterynaryjnej i innych niezbędnych jednostek w przedmiotowym zakresie oraz przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenia na użytkowanie do właściwego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego wraz z wymaganymi dokumentami w szczególności tj. dziennik budowy, protokoły badań i sprawozdań, dokumentacja geodezyjna, odbiory przyłączy, wymagane oświadczenia, zaświadczenia, audyty, pomiary, itp. wymagane dokumenty. 4. Szczegółowy zakres przewidzianych do realizacji prac oraz warunki ich realizacji zawierają: 1) Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 10 do SIWZ wraz z załącznikiem wprowadzającym zmiany do dokumentacji projektowej stanowiącym Załącznik nr 10 a. 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 11 do SIWZ. 4) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie celem pozyskania informacji, które będą niezbędne do przygotowania i złożenia oferty oraz zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i opracowaniem oferty ponosi Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214000-0


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 45453000-7, 39150000-8, 39150000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16037524.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 6) KOMPLEXBUD Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: biuro@komplexbud.info
Adres pocztowy: ul. Szczecińska 34
Kod pocztowy: 25-345
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19700000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19700000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25598779.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.