eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Goleniów



Ogłoszenie z dnia 2019-03-15

Ogłoszenie nr 510050545-N-2019 z dnia 15-03-2019 r.

Gmina Goleniów: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Goleniów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507552-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Goleniów, Krajowy numer identyfikacyjny 81168436700000, ul. Plac Lotników 1 , 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 698 200, e-mail zamowienia.publiczne@goleniow.pl, faks 914 698 298.
Adres strony internetowej (url): www.goleniow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Goleniów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WGG.271.4.07.2019.EJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n.: "Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Goleniów". 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje wykonanie pełnego remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Goleniów przy użyciu masy bitumicznej na gorąco z recyklera lub otaczarki w okresie od 01.03.2019 r. do 28.02.2020 r. 2.1. Wykonawca ma obowiązek raz w miesiącu (w pierwszej połowie miesiąca) wykonać objazd techniczny dróg- zgodnie z wykazem dróg, w celu sprawdzenia stanu nawierzchni i ewentualnego uzgodnienia z Zamawiającym zakresu remontów cząstkowych. 2.2. Zakres robót obejmuje: o wycięcie uszkodzonej powierzchni; o oczyszczenie uszkodzonych miejsc wraz z usunięciem i wywiezieniem rumoszu; o ogrzanie nawierzchni i skropienie emulsją asfaltową naprawianego miejsca; o rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości ubytku; o zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki; o skropienie emulsją asfaltową powierzchni górnej warstwy i zasypanie grysem; o każdą ułożoną warstwę mieszanki mineralno - bitumicznej należy skropić emulsją asfaltową przed ułożeniem następnej w celu odpowiedniego połączenia między warstwowego; dodatkowo należy skropić emulsją asfaltową połączenia pomiędzy nowo układanymi a istniejącymi warstwami nawierzchni asfaltowej; o wypełnienie ubytków nawierzchni masą na gorąco z recyklera lub otaczarki; o w przypadku gdy ubytek znajduje się w sąsiedztwie urządzeń kanalizacyjnych tj. włazów studni kanalizacji sanitarnej lub deszczowej oraz kratek ściekowych należy wyregulować je do wysokości umożliwiającej spływ wody deszczowej; 2.3. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego oznakowania ubytku znakiem- U-21a celem zabezpieczenia głębokiego uszkodzonej nawierzchni; 2.4. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia naprawy uszkodzonej nawierzchni, stanowiącej zagrożenie dla użytkowników do 8 godzin od zgłoszenia. 2.5. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie tj. podjęcie naprawy uszkodzonej nawierzchni przy sprzyjających warunkach atmosferycznych wynosi 56 godz. W przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. czas reakcji na zgłoszenie (podjęcia naprawy uszkodzonej nawierzchni) / patrz rozdział 13 pkt 13.1. SIWZ/ Wykonawca może zaoferować krótszy czas reakcji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1309353.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usług Ziemnych Okunek Dariusz
Email wykonawcy: dariusz.okunek@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Jodłowa 73
Kod pocztowy: 72-100
Miejscowość: Goleniów
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 554115.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 554115.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1349925.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 3%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.