To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-19
Ogłoszenie nr 510050004-N-2020 z dnia 19-03-2020 r.
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne: Dostawa odczynników do automatycznego systemu do barwienia hematologicznych preparatów mikroskopowych wraz z dzierżawą tego systemu dla UCK
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512175-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, Krajowy numer identyfikacyjny 28864000000000,
ul. ul. Dębinki
7,
80-952
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 491 248, e-mail
ajarocka@uck.gda.pl, faks
58 3492074, 3461178.
Adres strony internetowej (url): uck.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników do automatycznego systemu do barwienia hematologicznych preparatów mikroskopowych wraz z dzierżawą tego systemu dla UCK
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):30/PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: a. Dostawa odczynników do automatycznego systemu do barwienia hematologicznych preparatów mikroskopowych w asortymencie, szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 4 do SIWZ. b. Dzierżawa automatycznego systemu do barwienia hematologicznych preparatów mikroskopowych zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. Dostawa odczynników będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy: 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt. 3. Wymienione w pkt. 1a odczynniki muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 4. Wymieniony w pkt. 1b system musi spełniać parametry określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 5. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - dokonanie instalacji dostarczonego systemu u bezpośredniego użytkownika w terminie 14 dni od daty podpisania umowy; - przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi systemu; - dostarczenie instrukcji obsługi i karty charakterystyki w języku polskim: w formie wydrukowanej i w wersji elektronicznej na nośniku danych (płyta CD lub pendrive) (dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu najmu); - dostarczenie z pierwszą dostawą przedmiotu najmu kopii certyfikatów i deklaracji zgodności; - uwzględnienie w cenie najmu kosztu pełnej obsługi serwisowej (z częstotliwością zalecaną przez producenta) w okresie gwarancji obejmującej: naprawy, przeglądy, aktualizacje oprogramowania wraz z materiałami/częściami wymiennymi podczas serwisu; - Obsługa serwisowa świadczona przez podmiot, z siedzibą na terenie Polski, posiadający aktualną autoryzację producenta aparatu na świadczenie serwisu. - udzielenie gwarancji na oferowany system na cały okres najmu; - usunięcie awarii lub wstawienie urządzenia zastępczego przez serwis Wynajmującego w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego; - możliwość zgłoszenia awarii przez 24 godziny na dobę w ciągu 365 dni w roku; - aktualizacja oprogramowania w trakcie trwania umowy; Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia na swój koszt przedmiotu dzierżawy od wszelkiego ryzyka związanego z: kradzieżą, ogniem, zalaniem, wybuchem, zniszczeniem, utratą przedmiotu dzierżawy oraz do utrzymywania takiego ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV: 38000000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
118000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BestMI - Best Medical Innovations sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
116065.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie czynności eksploatacyjnych, konserwacyjnych i prowadzenia ruchu urządzeń oświetlenia drogowego zlokalizowanego w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Gdańsk Rejon w Gdańsku
- "Koszenie roślinności zielnej i tarniny oraz wywóz i utylizacja biomasy w rezerwacie przyrody "Miłachowo".
- Bezpłatne leczenia wolno bytujących kotów w mieście Gdańsku dzielnica Nowy Port objętych projektem Budżetu Obywatelskiego.
- Wykonanie nasadzeń drzew w ciągu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części
- Przeniesienie fragmentu bramy wjazdowej do parku w Dolinie Królewskiej w Gdańsku wraz z jego zabezpieczeniem na czas przeniesienia i odtworzenie nieistniejącej części bramy
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby WIOŚ w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę odczynników do immunochemii II wraz z dzierżawą analizatora
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do wykonywania badań z zakresu hemostazy do analizatorów ACLTOP 350 CTS na okres 12 miesięcy
- zakup zestawu do pomiarów spektrometrycznych w zakresie optycznym z oprzyrządowaniem
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- NA SUKCESYWNĄ SPRZEDAŻ ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DOPOSAŻENIEM DO KLASYFIKACJI GRUP KRWI METODĄ KOLUMNOWO - ŻELOWĄ DO WIRÓWKI ID CENTRIFUGE 6S
- Dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do obróbki tkanek i barwienia preparatów.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.