eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Adaptacja pomieszczeń Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kostrzyn na potrzeby sali multimedialnej w ramach projektu"Małe kino społecznościowe szansą na rozwój zasobów kulturalnych województwa wielkopolskiego".



Ogłoszenie z dnia 2020-03-18

Ogłoszenie nr 510049329-N-2020 z dnia 18-03-2020 r.

Gmina Kostrzyn: Adaptacja pomieszczeń Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kostrzyn na potrzeby sali multimedialnej w ramach projektu: "Małe kino społecznościowe szansą na rozwój zasobów kulturalnych województwa wielkopolskiego".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Małe kino społecznościowe szansą na rozwój zasobów kulturalnych województwa wielkopolskiego" realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 , Oś Priorytetowa 4: Środowisko, Działanie 4.4: Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego, Poddziałanie 4.4.1: Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631484-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kostrzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 63125955400000, ul. ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618178565, e-mail przetargi@kostrzyn.wlkp.pl, faks 618178191.
Adres strony internetowej (url): www.kostrzyn.wlkp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja pomieszczeń Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kostrzyn na potrzeby sali multimedialnej w ramach projektu: "Małe kino społecznościowe szansą na rozwój zasobów kulturalnych województwa wielkopolskiego".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ.271.1.23.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy w Kostrzynie ul. Poznańska 20, na potrzeby sali multimedialnej dla 21 osób. 2. W skład inwestycji wchodzą m. in. następujące elementy: - prace ogólnobudowlane (roboty remontowe na poziomie piwnicy i parteru, roboty rozbiórkowe, prace adaptacyjne w sali multimedialnej), - prace elektryczne (instalacja elektryczna), - prace instalacyjne (instalacja wentylacyjne, instalacja chłodzenia). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ: 1) projekt budowlany architektoniczno - konstrukcyjny, 2) projekt elektryczny, 3) projekt wentylacji i klimatyzacji, 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga: Niniejsze zamówienie nie dotyczy wyposażenia pomieszczenia sali multimedialnej o którym mowa w Projekcie Budowlano - Architektonicznym (str. 28 - 33), a które jest przedmiotem odrębnego postępowania. 4. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do określenia przedmiotu zamówienia, a stanowią jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. Kody CPV: 45111100-9 Roboty rozbiórkowe 45410000-4 Tynkowanie 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45442100-8 Roboty malarskie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg 8) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 9) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które przy realizacji przedmiotowego zadania będą wykonywać następujące czynności: a) prace ogólnobudowlane, b) roboty sanitarne, c) roboty elektryczne, z wyjątkiem: osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi tj. kierownikiem robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz robót branżowych - sanitarnych i elektrycznych. 10) W celu realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć materiały, maszyny i urządzenia niezbędne do jego wykonania, oraz wykonać wszystkie towarzyszące roboty, prace i czynności niezbędne do realizacji zamówienia. Dostarczone materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać obowiązującym normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo lub certyfikat zgodności. 11) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót na cały okres ich realizacji, aż do odbioru końcowego robót. 12) Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Inspektorem Nadzoru i wykonawcą zadania polegającego na dostawie, montażu i kalibracji wyposażenia małego kina społecznościowego w ramach projektu: "Małe kino społecznościowe szansą na rozwój zasobów kulturalnych województwa wielkopolskiego" w celu koordynacji dostaw, uzgadniania i koordynacji przy pracach adaptacyjnych w sali multimedialnej celem zapewnienia kompatybilności sprzętu z założeniami adaptacyjnymi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111100-9


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45262500-6, 45442100-8, 45421000-4, 45432100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 250590
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane WAGNER Rafał Wagner
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dworcowa 12
Kod pocztowy: 62-025
Miejscowość: Kostrzyn
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 298907.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 298907.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 549105.83
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.