eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby jednostek budżetowych Gminy Miasto SzczecinSzczecińskie Centrum Świadczeń, Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie, Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Szczecinie, Dom Pomocy Społecznej w Szczecinie, Środowiskowy Dom Samopomocy w Szczecinie, Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie, Szczecińskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w Szczecinie, Zespół Żłobków Miejskich w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-14

Ogłoszenie nr 510049209-N-2019 z dnia 14-03-2019 r.

Szczecińskie Centrum Świadczeń: Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby jednostek budżetowych Gminy Miasto Szczecin: Szczecińskie Centrum Świadczeń, Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie, Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Szczecinie, Dom Pomocy Społecznej w Szczecinie, Środowiskowy Dom Samopomocy w Szczecinie, Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie, Szczecińskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w Szczecinie, Zespół Żłobków Miejskich w Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509874

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szczecińskie Centrum Świadczeń, Krajowy numer identyfikacyjny 32063936100000, ul. ul. Kadłubka 12, 71-521 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 4427122, 4427144, e-mail magdagaj@um.szczecin.pl, faks 914 427 101.
Adres strony internetowej (url): www.swiadczenia.szczecin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby jednostek budżetowych Gminy Miasto Szczecin: Szczecińskie Centrum Świadczeń, Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie, Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Szczecinie, Dom Pomocy Społecznej w Szczecinie, Środowiskowy Dom Samopomocy w Szczecinie, Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie, Szczecińskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w Szczecinie, Zespół Żłobków Miejskich w Szczecinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SCŚ-SO.331.01.2019.MG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla jednostek budżetowych Gminy Miasto Szczecin: Szczecińskie Centrum Świadczeń, Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie, Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Szczecinie, Dom Pomocy Społecznej w Szczecinie, Środowiskowy Dom Samopomocy w Szczecinie, Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie, Szczecińskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w Szczecinie, Zespół Żłobków Miejskich w Szczecinie. Szczegółowo określonego w załączniku nr 1a do siwz wraz z dostarczeniem go partiami do siedzib ww. placówek Zamawiającego na zasadach określonych we wzorze umowy i poniżej. Dostarczony towar musi być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych, w stanie nienaruszonym opakowaniu. Wymagane przez Zamawiającego rodzaj i parametry papieru ksero: - format A4, gramatura 80g/m2, kolor biały (białość 146), - papier ksero, format A3, gramatura 80g/m2, kolor biały (białość 146);

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99813.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RESPOL Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: kinga.matyja@respolpolska.pl
Adres pocztowy: ul. Szczawiowa 71, 70-010 Szczecin
Kod pocztowy: 70-010
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 122770.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122770.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 122770.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.