eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reda › Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola nr 1 i Przedszkola nr 2 w Redzie. Część 1 - Mięso, produkty mięsne, wędliny.



Ogłoszenie z dnia 2019-03-13

Ogłoszenie nr 510048506-N-2019 z dnia 13-03-2019 r.

Przedszkole nr 1 w Redzie: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola nr 1 i Przedszkola nr 2 w Redzie. Część 1 - Mięso, produkty mięsne, wędliny.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
EFS w ramach RPO WP 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Przedszkole nr 1 ul. Gniewowska 4, 588-244-16-18, Lidia Żak, tel 58 678 33 95
Przedszkole nr 2, ul Łąkowa 27, 588-244-16-01, Regina Klein, tel 58 678 31 51


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedszkole nr 1 w Redzie, Krajowy numer identyfikacyjny 38103172600000, ul. Gniewowska 4, 84-240 Reda, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +48(58)6783395, 791644371, e-mail dyrektor@przedszkole1.reda.pl, administracja@przedszkole1.reda.pl, faks +48(58)6783395.
Adres strony internetowej (url): http://bip.przedszkole1.reda.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Przedmiot zamówienia realizowany jest wspólnie przez Przedszkole nr 1 i Przedszkole nr 2 w oparciu o porozumienie zawarte na podstawie art. 16 ustawy Pzp. Przedszkole nr 1 jest zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz Przedszkola nr 1 i Przedszkola nr 2.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola nr 1 i Przedszkola nr 2 w Redzie. Część 1 - Mięso, produkty mięsne, wędliny.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3.271.P.PN.D.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostarczone mięso, podroby i wędliny powinny być wysokiej jakości, świeże, schłodzone, bez wad jakościowych, bez MOM. Dostawy 2 razy w tygodniu (poniedziałek i piątek) do godz. 9.30 Zamówienia składane drogą elektroniczną (e-mail) do godziny 15.00 minimum 1 dzień roboczy przed dniem dostawy (zamówienia na poniedziałek składane w piątek) indywidualnie przez każde z przedszkoli. Gramatury opakowań podane w ramach asortymentu mogą być wartością zmienną. Produkt lub substytut produktu składnikowo, wagowo i jakościowo identyczny zaproponowany przez wykonawcę na podstawie przykładowej nazwy artykułu podanej przez zamawiającego w załączniku cenowym w przetargu nieograniczonym na dostawę artykułów spożywczych do przedszkoli, który będzie obowiązywał przez cały okres umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15100000-9


Dodatkowe kody CPV: 15112000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 651187.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agmięs Agnieszka Kolp
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 7
Kod pocztowy: 84-100
Miejscowość: Puck
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 73406.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73406.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73406.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający unieważnił postępowanie 1.271.P.PN.D.2019 "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola nr 1 i do Przedszkola nr 2 w Redzie" dla części 1, w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1 ponieważ nie złożono żadnej oferty. w ZWIĄZKU Z TYM ZASTOSOWANO TRYB Z WOLNEJ RĘKI NA PODSTAWIE ART. 67 UST. 1 PKT.4.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.