eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › Wykonanie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJBudowy rekreacyjnego obiektu małej architektury - toru rowerowego typu `pumptrack´ w Łęczycy w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa pumptracku".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-11

Ogłoszenie nr 510044918-N-2020 z dnia 11-03-2020 r.

Miasto Łęczyca: Wykonanie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ: Budowy rekreacyjnego obiektu małej architektury - toru rowerowego typu `pumptrack´ w Łęczycy w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa pumptracku".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503804-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Łęczyca, Krajowy numer identyfikacyjny 61101547700000, ul. ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (024) 721 03 00, e-mail okubas@leczyca.info.pl, faks (024) 721 03 01.
Adres strony internetowej (url): www.leczyca.info.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ: Budowy rekreacyjnego obiektu małej architektury - toru rowerowego typu `pumptrack´ w Łęczycy w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa pumptracku".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.2.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a następnie budowa toru rowerowego typu "Pumptrack". Tor rowerowy, złożony będzie z przeszkód (muld/nasypów) i zakrętów specjalnie wyprofilowanych tworzących zamkniętą pętlę, ułożonych w sekwencje, które umożliwiają rozpędzanie się i utrzymywanie prędkości bez konieczności pedałowania. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Sporządzenie aktualnej mapy do celów projektowych obejmującej swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia; 2) Pozyskanie Warunków zabudowy - jeśli dotyczy; 3) Sporządzenie opinii geotechnicznej; 4) opracowanie kompletnego projektu budowlanego obejmującego: a) projekt budowlany, b) przygotowanie wniosku do zgłoszenia robót zgłoszenie/pozwolenia na budowę; c) projekt wykonawczy, d) specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru robót, e) koncepcję wizualizacyjną w formie elektronicznej i papierowej wydrukowanej minimum w formacie A3, f) wszelkie niezbędne uzgodnienia, ekspertyzy i badania techniczne g) wykonanie dokumentacji powykonawczej 5) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i zapisami SIWZ: a) wykonanie rekreacyjnego toru rowerowego typu "pumptrack", b) parametry techniczne: - Powierzchnia całkowita toru (pasma jezdne wraz ze skarpami) - 1100-1300 m2 - Powierzachnia pasm jezdnych (powierzchnia nawierzchni bitumicznej) - ok. 430 m2 - Długość pasm jezdnych toru (potocznie rozumiana jako dł. toru) - 200-220 mb - Szerokość użytkowa pasm jezdnych - min. 180 cm - Wysokość typowych przeszkód (muld napędzających) - ok 35-75cm - Wysokość zakrętów (band) i przeszkód (wybicia/lądowania) - ok 80-100cm - Ilość zakrętów profilowanych (band) - min. 3 szt. c) Wycinka drzew (ok. 30 szt), plantowanie terenu i założenie trawnika, montaż obiektów małej architektury, d) opracowanie regulaminu sposobu korzystania z trasy rowerowej, e) wykonanie i montaż tablic informacyjnych oraz tablic z regulaminem, f) wszystkie przeszkody powinny być tak wyprofilowane, by umożliwić płynną jazdę, g) powierzchnia asfaltowa powinna mieć możliwie jednorodną teksturę i gładkość by umożliwić komfortową jazdę użytkownikom na rowerze, rolkach, deskorolce i hulajnodze i skierowany do wszystkich grup wiekowych, h) powierzchnia toru musi być tak zaprojektowana by w żadnym z miejsc na torze nie powstawały zastoiny wody, w miejscach gdzie to jest niemożliwe należy zastosować odpowiedni system odwodnienia, i) kształt, konstrukcja i wykończenie toru powinny zapewniać możliwość bezpiecznego opuszczania pasma ruchu, j) w najwyższych punktach zakrętów zaleca się zastosowanie specjalnego oznakowania wizualnego, informującego o zbliżaniu się do krawędzi pasma jezdnego. 3. Dokumentacja projektowa powinna zawierać: a) wymaga się złożenia pięciu kompletnych egzemplarzy projektów w wersji papierowej u Zamawiającego, b) każdy projekt powinien zawierać: niezbędne pozwolenie/zgłoszenie, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski i przedmiar robót, c) projekty powinny być skompletowane, spięte w segregatorach i złożone na potrzeby Zamawiającego w pięciu egz., d) wszelkie dokumenty powinny być złożone również na płycie CD w formacie pdf oraz DWG i przekazane Zamawiającemu w dwóch egz. 4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w Programie funkcjonalno-użytkowym, opisie przedmiotu zamówienia a także z postanowieniami SIWZ oraz załącznikami do SIWZ, tj.: a) Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 8. 5. Zamawiający wymaga dostosowania infrastruktury toru rowerowego do potrzeb osób niepełnosprawnych tj. odpowiednie oznakowania terenu toru, oznaczenie w postaci tabliczek umieszczonych od strony ścieżek rowerowych - 3 szt. w formacie ułatwiającym osobom niedowidzącym przeczytanie treści. 6. Zakres robót objętych obowiązkami Wykonawcy robót szczegółowo opisany jest w załączniku nr 8 do SIWZ tj. Programie funkcjonalno-użytkowym. Dokumentacja dostępna jest do wglądu na stronie internetowej bądź w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu. 7. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robót na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego. 8. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego obejmującego wszystkie koszty składające się na cenę oferty brutto. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przedłoży w terminie 7 dni od podpisania umowy harmonogram rzeczowo - finansowy do akceptacji przez Zamawiającego. Szczegółowa forma harmonogramu zostanie uzgodniona pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym niezwłocznie po podpisaniu umowy. 10. Harmonogram powinien być podzielony na pozycje w taki sposób, aby obejmował cały zakres rzeczowy robót. 11. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie się odbywało fakturą częściową i fakturą końcową tj. po podpisaniu odbioru końcowego. Podstawę do wystawienia faktury częściowej stanowi protokół odbioru dokumentacji projektowej. Rozliczenie końcowe Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury końcowej, po podpisaniu protokołu końcowego. 12. Kody CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych, 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego, 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane, 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45212140-9 Obiekty rekreacyjne 13. Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację powykonawczą, wykonaną przez uprawnione do tego osoby. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 5 (pięciu) kompletów. 14. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z analizy dokumentacji projektowej, oraz wnioski wypływające z zalecanej do przeprowadzenia wizji lokalnej. 15. Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić: 1) organizację i zabezpieczenie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami, 2) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi, 3) uwzględnienie kosztów innych czynności, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4) pokrycie kosztów poboru wody i energii elektrycznej wykorzystanych na potrzeby prowadzonego zadania. 16. Równoważność: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4) Za równoważne Zamawiający uzna oferty lub rozwiązania umożliwiające uzyskanie rezultatu założonego przez Zamawiającego; spełniające wymagania w stopniu nie gorszym, niż wynikający z opisu przedmiotu zamówienia, jak w pkt. 1 lub 2, w zakresie cech, parametrów i właściwości odnoszących się bezpośrednio do funkcji (mające na nie wpływ) jakie to zamówienie, po zrealizowaniu - winno pełnić. 5) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawców, dowodami przedstawionymi w formie pisemnej - faktu, iż zaoferowana oferta lub rozwiązanie są istotnie równoważne. 17. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia obejmujących wykonanie tj. a) wykopy ręczne b) roboty związane z nawierzchnią bitumiczną; Obowiązek ten, nie dotyczy osoby wskazanej na stanowisko nadzoru tj.: Kierownika budowy oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę lub Podwykonawcę do przedstawienia najpóźniej w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia oraz na każdym etapie realizacji zamówienia - aktualnego wykazu tych czynności i liczby podporządkowanych im etatów. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000), w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników . Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych . 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności. Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71221000-3, 71320000-7, 71220000-6, 45220000-5, 45111291-4, 45223800-4, 45200000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 395800.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Velo Projekt Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Orzechowa 22
Kod pocztowy: 15-822
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 388000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 388000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 484500.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.