To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-09
Ogłoszenie nr 510042628-N-2020 z dnia 09-03-2020 r.
Miasto Ełk: Remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2020r
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510281-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. M. J. Piłsudskiego
4,
19-300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
087 73 26 200, e-mail
zium@um.elk.pl, faks
087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2020r
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O-ZP.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres remontu : a) nawierzchnia z trylinki, kostki lub płytki betonowej (nowej lubrozbiórkowej) - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przezwykonawcę materiałów na teren robót, przygotowanie podbudowy z zagęszczeniem mechanicznymposzczególnych warstw, ułożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr.5 cm z zachowaniem niwelety jezdni zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoinpiaskiem b) przełożenie istniejącej nawierzchni z trylinki, kostki lub płytki betonowej - robotyprzygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, rozbiórka istniejącej nawierzchni, wyrównanie warstwy podbudowy, ułożenie nawierzchni zkostki lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety jezdni,zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem. c) Ustawienie krawężnika betonowego -roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałówna teren robót, wykonanie koryta pod krawężnik, wykonanie ławy betonowej, ustawienie krawężnikana ławie betonowej z zachowaniem niwelety jezdni. d) Ustawienie obrzeża betonowego - robotyprzygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, wykonaniekoryta pod obrzeże, ustawienie obrzeża betonowego na podsypce cementowo-piaskowej zzachowaniem niwelety jezdni. e) Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego - robotyprzygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, rozbiórka istniejącego krawężnika wraz z ławąbetonową , przygotowanie koryta pod krawężnik, ustawienie krawężnika na ławie betonowej zzachowaniem niwelety jezdni. f) Przestawienie istniejącego obrzeża betonowego - robotyprzygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na terenrobót, rozebranie istniejącego obrzeża, wykonanie koryta pod obrzeże, ustawienie obrzeża betonowegona podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety jezdni. g) Podbudowa z kruszywa lubgruntobetonu - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przezwykonawcę materiałów na teren robót, roboty ziemne wykonanie koryta , wykonanie podbudowy zmechanicznym zagęszczeniem warstwami z zachowaniem niwelety jezdni. Przy prowadzeniuremontów należy uwzględnić wywóz i utylizację gruzu we własnym zakresie ! Szacunkowy zakresilościowy przedstawia się następująco: Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm (szaracegiełka dostarczona przez oferenta) na podsypce cementowo -piaskowej gr.5cm - 200 m2. Wykonanienawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm (szara cegiełka dostarczona przez oferenta) na podsypcecementowo -piaskowej gr. 5 cm - 200 m2 . Wykonanie nawierzchni z trylinki (dostarczona przezoferenta) na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm - 50 m2. Wykonanie nawierzchni z kostkibetonowej lub płytki (materiał inwestora) na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm - 100,00 m2.Wykonanie nawierzchni z trylinki (materiał inwestora) na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm -50 m2. Wykonanie nawierzchni drogowych płyt betonowych (materiał inwestora) na podsypcepiaskowej gr. 5 cm - 30 m2. Przełożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej na podsypcecementowo -piaskowej gr. 5 - 290 m2. Przełożenie nawierzchni z trylinki na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5- 290 m2. Ustawienie krawężnika betonowego 20x30 cm na ławie betonowej - 80 mb.Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej - 80 mb. Ustawienie krawężnikakamiennego gr. 15cm na ławie betonowej - 40 mb. Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego20x30 cm na ławie betonowej - 50 mb. Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego 15x30 cmna ławie betonowej - 50 mb. Ustawienie obrzeża betonowego 6x20cm na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 - 50 mb. Ustawienie obrzeża betonowego 6x20cm (materiał inwestora) na podsypcecementowo -piaskowej gr. 5 - 150 mb. Przestawienie istniejącego obrzeża betonowego 6x20cm napodsypce cementowo -piaskowej - 60 mb. Wykonanie koryta gł. 10cm w gruncie kat III z wywozemurobku sam. samowył. na odl. do 5 km - 100 m2. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (gr.10cm) - 100 m2. Wykonanie podbudowy z gruntobetonu (gr. 10 cm) - 200 m2. Rozebranie krawężnikabet. 20x30cm z ławą betonową i wywóz gruzu na odl. do 5 km - 60 mb. Rozebranie krawężnika bet.15x30cm z ławą betonową i wywóz gruzu na odl. do 5 km - 60 mb. Rozebranie obrzeży bet. 6x20cm iwywóz gruzu na odl. do 5 km - 100 mb. Rozebranie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej iwywóz gruzu na odl. do 5 km - 200 m2. Rozebranie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej iwywóz gruzu na odl. do 5 km - 40 m2. Regulacja studni kanalizacyjnych - 10 szt. Regulacjastudzienek telekomunikacyjnych - 5 szt. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 10 szt.Podane zakresy ilościowe są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. 2. Zalecasię, aby wykonawca (oferent) zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne doprzygotowania oferty i podpisania umowy. 3. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowyzobowiązany będzie do dostarczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii polisy OC. 4.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie zustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. Dz. U. z 2019 r. poz. 1146 z późn. zm. 5. WymaganiaZamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 5.1.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawce lubPodwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)Wykonywanie robót związanych układaniem kostki betonowej, płytki i trylinki. b) Wykonywanierobót związanych z ustawianiem krawężnika betonowego. c) Wykonywanie robót związanych zustawianiem obrzeży betonowych. d) Wykonywanie związanych z wykonywaniem koryta. e)Wykonywanie robót związanych z wykonywaniem podbudowy z kruszywa łamanego. f)Wykonywanie robót związanych z wykonywaniem podbudowy z gruntobetonu. g) Wykonywanierobót przy rozbiórkach elementów betonowych. h) wykonywanie robót związanych z regulacją studnikanalizacyjnych. i) Wykonywanie robót związanych z regulacją studni telekomunikacyjnych. j)Wykonywanie robót przy regulacji zaworów wodociągowych i gazowych. k) Dowóz i wywózmateriałów na budowę i z budowy. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynnościbezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg niedotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.). 5.2.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynnościkontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymoguzatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresiepotwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadkuwątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli namiejscu wykonywania świadczenia. 5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwaniezamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemuwskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawieumowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1.czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy ozatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwaniezamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotuskładającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynnościwykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób,imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej dozłożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność zoryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osóbwykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczeniewykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli zostałsporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronędanych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych(RODO) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika niepodlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiaretatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy.Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowapowinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem odpowiednich przepisów ustawy oochronie danych osobowych) 5.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcęwymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1.czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę karyumownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) wsprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przezzamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnieniaprzez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowanebędzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawieumowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1. czynności. 5.5. W przypadkuuzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6.GWARANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji 24 pełne miesiące od daty odbiorukońcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
121814.03
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "EŁMEX" Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
149770.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Pogodnej, Reymonta, Bocznej w Zgorzelcu
- "Modernizacja (remont) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Swaty"
- Remont i modernizacja dróg dojazdowych "Średnie" i "Gorlicka" w Moszczenicy oraz "Dębowa" w Staszkówce. Zamówienie dofinansowane ze środków budżetu Województwa Małopolskiego.
- Roboty budowlane - Nadleśnictwo Śnieżka, Leśnictwo Karpacz
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych - 4 części
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.