eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Naprawa i bieżące utrzymanie oświetleniazadanie 1 w Parku Miejskim w Chrzanowie zadanie 2 w Rynku w Chrzanowie zadanie 3 na Placu 1000-lecia w Chrzanowie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-04

Ogłoszenie nr 510041444-N-2019 z dnia 04-03-2019 r.

Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie: Naprawa i bieżące utrzymanie oświetlenia: zadanie 1 w Parku Miejskim w Chrzanowie zadanie 2 w Rynku w Chrzanowie zadanie 3 na Placu 1000-lecia w Chrzanowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00052546400000, ul. Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 327585101, e-mail zp@chrzanow.pl, faks 0326233786.
Adres strony internetowej (url): www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / Zamówienia Publiczne)

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawa i bieżące utrzymanie oświetlenia: zadanie 1 w Parku Miejskim w Chrzanowie zadanie 2 w Rynku w Chrzanowie zadanie 3 na Placu 1000-lecia w Chrzanowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OZP.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1: Usługa polegać będzie na utrzymaniu, przeglądzie, konserwacji oraz bieżącej naprawie oświetlenia i 2 szaf oświetleniowych ,naprawie lamp poprzez sprawdzenie i wymianę przepalonych żarówek, naprawie poprzez wymianę rozbitych kloszy i opraw oświetleniowych lamp, naprawie uszkodzonych mechanicznie oraz elektrycznie opraw oświetleniowych, myciu słupów i opraw oświetleniowych lamp. Szczegółowy zakres prac został określony w zał. nr 1a Wykaz oświetlenia do przedmiotowego zadania został określony w zał. nr.1b Zadanie 2: Usługa polegać będzie na utrzymaniu, przeglądzie, konserwacji oraz bieżącej naprawie oświetlenia i szafy oświetleniowej, naprawie lamp poprzez sprawdzenie i wymianie przepalonych żarówek, naprawie uszkodzonych mechanicznie lub elektrycznie opraw oświetleniowych, wymianie rozbitych kloszy opraw lamp,myciu wszystkich słupów i opraw oświetleniowych lamp. Szczegółowy zakres prac został określony w zał. nr 2a Wykaz oświetlenia do przedmiotowego zadania został określony w zał. nr.2b Zadanie 3: Usługa polegać będzie na utrzymaniu, przeglądzie, konserwacji oraz bieżącej naprawie oświetlenia i 7 szaf oświetleniowych, naprawa lamp poprzez sprawdzenie i wymianę przepalonych żarówek, naprawie uszkodzonych mechanicznie oraz elektrycznie opraw oświetleniowych, wymianie rozbitych kloszy opraw lamp, , myciu wszystkich słupów i opraw oświetleniowych lamp. Szczegółowy zakres prac został określony w zał. nr 3a Wykaz oświetlenia do przedmiotowego zadania został określony w zał. nr.3b Zamawiający wymaga, by Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.) pracowników wykonujących czynności na stanowisku eksploatacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Naprawę i bieżące utrzymanie oświetlenia w Parku Miejskim w Chrzanowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2162.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marcin Cudak PHU "ELEMAR"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piaski 28
Kod pocztowy: 32-555
Miejscowość: Zagórze
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Naprawę i bieżące utrzymanie oświetlenia Rynku w Chrzanowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2162.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marcin Cudak PHU "ELEMAR"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piaski 28
Kod pocztowy: 32-555
Miejscowość: Zagórze
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Naprawę i bieżące utrzymanie oświetlenia na Placu 1000-lecia w Chrzanowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3451.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marcin Cudak PHU "ELEMAR"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piaski 28
Kod pocztowy: 32-555
Miejscowość: Zagórze
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4150.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4150.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie przeprowadzono w trybie z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz.1986 ze zm.) Zamówienie to obejmuje usługi, które stanowią nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i zostały udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług, było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie podstawowe zostało udzielone 15.03.2018 r. (umowa nr ZP.272.10.2018, ZP.272.11.2018 oraz ZP.272.12.2018)

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.