To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-05
Ogłoszenie nr 510040502-N-2020 z dnia 05-03-2020 r.
Gmina Wieleń: Budowa oświetlenia ulicznego w obrębie osiedla Zatorze i Międzylesie w Wieleniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502899-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wieleń, Krajowy numer identyfikacyjny 57079115800000,
ul. ul. Kościuszki
34,
64-730
Wieleń, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
(067) 2561170 w. 47, e-mail
Wielen_UM@wokiss.pl, faks
(067) 2561021.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wielen.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia ulicznego w obrębie osiedla Zatorze i Międzylesie w Wieleniu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KTI.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w obrębie osiedla Zatorze i osiedla Międzylesie w Wieleniu w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia dotyczy budowy oświetlenia zgodnie z zakresem przedstawionym w Programach funkcjonalno-użytkowych (dalej PFU) stanowiącymi załącznik do SIWZ i obejmuje: Część I: Budowa oświetlenia ulicznego w obrębie osiedla Zatorze w Wieleniu w systemie zaprojektuj i wybuduj. 1.1. wykonanie dokumentacji budowlanej w oparciu o PFU zgodnie z przepisami wykonawczymi do art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 1.2. wykonanie robót budowlanych związanych z budową infrastruktury, w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę na podstawie PFU dokumentację budowlaną, o której mowa w pkt 1.1. 1.3. W ramach zakresu określonego w pkt 1.1., tj. wykonania dokumentacji budowlanej Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niżej wymienionych usług i opracowań: a) pozyskania mapy sytuacyjno-wysokościowej z pieczątką ośrodka geodezyjnego dla celów sporządzenia projektu zagospodarowania terenu, b) opracowania projektu budowlanego- 4 egz. + wersja cyfrowa, c) opracowanie projektu wykonawczego- 2 egz. + wersja cyfrowa, d) projekt czasowej organizacji ruchu- 3 egz., e) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- 1 egz. + wersja cyfrowa, f) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego- 2 egz., g) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego- 2 egz., h) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę. Ponadto Wykonawca sporządzi taką ilość opracowań, jaka jest niezbędna do uzyskania wymaganych opinii, decyzji, pozwoleń oraz dla potrzeb wykonawstwa robót. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione Zamawiającemu do uzgodnienia. W/w opracowania należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej, w trwale oprawionych egzemplarzach oraz zarchiwizowane na płytach CD lub DVD w plikach o formatach źródłowych (.doc, .xls, .dgn, .dwg) oraz w formacie .pdf. 1.4. W ramach zakresu określonego w pkt. 1.2., tj. wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do: a) budowy sieci oświetleniowej kablem YAKY 4 x25 mm2 o długości ok. 2640 m, b) słupy oświetleniowe stalowe 9 m typu SW-921/60-B lub równoważne 62 kpl., c) oprawy oświetleniowe typu Corona LED 80 lub równoważne- 62 kpl., d) budowy szafki oświetleniowej SO (zasilanie + sterowanie)- 1 kpl. e) wykonania dokumentacji powykonawczej, f) opracowania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. 1.5. Roboty budowlano - montażowe należy wykonać w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację techniczną sieci kablowej oświetlenia drogowego osiedla Zatorze w Wieleniu, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót STWiOR. 1.6. Podstawowy zakres robót do wykonania: budowa linii kablowej oświetlenia drogowego; montaż kompletnych stanowisk słupowych oświetlenia drogowego; montaż szafy SO - sterowania oświetleniem wraz z budową zasilania z sieci Enea Operator Sp. z o.o. ; pomiary kontrolne powykonawcze : badania linii kablowej, skuteczność ochrony od porażeń prądem elektrycznym, rezystancja uziemienia stanowisk słupowych oraz szafy SO. 1.7. Podstawowe obowiązki Wykonawcy: Realizacja robót budowlano-montażowych może nastąpić w oparciu o zatwierdzony przez Zamawiającego projekt techniczny; Wytyczenie przez uprawnione służby geodezyjne wraz z dokonaniem wpisu do dziennika budowy lokalizacji projektowanych urządzeń; Prowadzenie dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zamawianych robót; Przygotowanie rozliczenia końcowego wykonanych robót; Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami; Przekazanie wykonanych robót Zamawiającemu; Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 1.8. Realizacja powyższego zakresu robót winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności Prawa Budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi. 1.9. Roboty budowlano-montażowe winny być prowadzone przez specjalistyczną firmę, uprawnioną do wykonywania projektowanych robót, kierowane przez uprawnionego kierownika robót, pod nadzorem pracowników ENEA Operator Sp. z o.o. Pogotowia Energetycznego w Krzyżu Wlkp. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane w zakresie budowy sieci i instalacji elektrycznych. 1.10. Wykonanie i oddanie do użytku musi być również zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami technicznobudowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 1.11. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót dla potrzeb sporządzenia oferty należy kierować się wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych, wynikami opracowań własnych oraz zapisami niniejszego programu funkcjonalno- użytkowego. 1.12. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje i ilość robót określone w PFU mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. 1.13. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Część II: Budowa oświetlenia ulicznego w obrębie osiedla Międzylesie w Wieleniu w systemie zaprojektuj i wybuduj. 1.1. wykonanie dokumentacji budowlanej w oparciu o PFU zgodnie z przepisami wykonawczymi do art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 1.2. wykonanie robót budowlanych związanych z budową infrastruktury, w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę na podstawie PFU dokumentację budowlaną, o której mowa w pkt 1.1. 1.3. W ramach zakresu określonego w pkt 1.1., tj. wykonania dokumentacji budowlanej Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niżej wymienionych usług i opracowań: a) pozyskania mapy sytuacyjno- wysokościowej z pieczątką ośrodka geodezyjnego dla celów sporządzenia projektu zagospodarowania terenu, b) opracowania projektu budowlanego- 4 egz. + wersja cyfrowa, c) opracowanie projektu wykonawczego- 2 egz. + wersja cyfrowa, d) projekt czasowej organizacji ruchu- 3 egz., e) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- 1 egz. + wersja cyfrowa, f) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego- 2 egz., g) opracowanie harmonogramu rzeczowo- finansowego- 2 egz., h) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę. Ponadto Wykonawca sporządzi taką ilość opracowań, jaka jest niezbędna do uzyskania wymaganych opinii, decyzji, pozwoleń oraz dla potrzeb wykonawstwa robót. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione Zamawiającemu do uzgodnienia. W/w opracowania należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej, w trwale oprawionych egzemplarzach oraz zarchiwizowane na płytach CD lub DVD w plikach o formatach źródłowych (.doc, .xls, .dgn, .dwg) oraz w formacie .pdf. 1.4. W ramach zakresu określonego w pkt. 1.2., tj. wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do: a) budowy sieci oświetleniowej kablem YAKY 4 x25 mm2 o długości ok. 1630 m, b) słupy oświetleniowe stalowe 9 m typu SW-921/60-B lub równoważne 34 kpl., c) oprawy oświetleniowe typu Corona LED 80 lub równoważne- 34 kpl., d) budowy szafki oświetleniowej SO (zasilanie + sterowanie)- 1 kpl. e) wykonania dokumentacji powykonawczej, f) opracowania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. 1.5. Roboty budowlano - montażowe należy wykonać w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację techniczną sieci kablowej oświetlenia drogowego osiedla Międzylesie w Wieleniu, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót STWiOR. 1.6. Podstawowy zakres robót do wykonania: budowa linii kablowej oświetlenia drogowego; montaż kompletnych stanowisk słupowych oświetlenia drogowego; montaż szafy SO - sterowania oświetleniem wraz z budową zasilania z sieci Enea Operator Sp. z o.o.; pomiary kontrolne powykonawcze : badania linii kablowej, skuteczność ochrony od porażeń prądem elektrycznym, rezystancja uziemienia stanowisk słupowych oraz szafy SO; przeprowadzenie rozruchu zamontowanych urządzeń. 1.7. Podstawowe obowiązki Wykonawcy: Realizacja robót budowlano-montażowych może nastąpić w oparciu o zatwierdzony przez Zamawiającego projekt techniczny; Wytyczenie przez uprawnione służby geodezyjne wraz z dokonaniem wpisu do dziennika budowy lokalizacji projektowanych urządzeń; Przestrzeganie warunków BHP prowadzenia robót; Prowadzenie dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zamawianych robót; Przygotowanie rozliczenia końcowego wykonanych robót; Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami; Przekazanie wykonanych robót Zamawiającemu; Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 1.8. Realizacja powyższego zakresu robót winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności Prawa Budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi. 1.9. Roboty budowlano-montażowe winny być prowadzone przez specjalistyczną firmę, uprawnioną do wykonywania projektowanych robót, kierowane przez uprawnionego kierownika robót, pod nadzorem pracowników ENEA Operator Sp. z o.o. Pogotowia Energetycznego w Krzyżu Wlkp. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane w zakresie budowy sieci i instalacji elektrycznych. 1.10. Wykonanie i oddanie do użytku musi być również zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno- budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 1.11. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót dla potrzeb sporządzenia oferty należy kierować się wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych, wynikami opracowań własnych oraz zapisami niniejszego programu funkcjonalno- użytkowego. 1.12. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje i ilość robót określone w PFU mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. 1.13. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Uwagi ogólne do obu części zamówienia: 2. Przedstawione w PFU rozwiązania należy traktować jako wyjściowe, które mogą podlegać korekcie. 3. Wykonując dokumentację budowlaną Wykonawca musi zastosować rozwiązania umożliwiające bezpieczną komunikację pieszą i samochodową w rejonie prowadzonych robót. 4. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości podane w PFU są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zwiększeniu na etapie opracowywania dokumentacji budowlanej. Dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia (dokumentacja projektowo-kosztorysowa) winna zostać opracowane zgodnie z przepisami art. 29-31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. Dokumentację będącą przedmiotem zamówienia należy uzgodnić z właściwym zarządcą dróg oraz właścicielem nieruchomości, na których będą prowadzone zaprojektowane roboty budowlane. 6. Pozostałe wytyczne do sporządzenia dokumentacji budowlanej zawarte są w PFU. 7. Prace należy wykonać według warunków technicznych wydanych przez ENEA Operator (załącznik do SIWZ). 8. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wszelkie roboty, dostawy i usługi towarzyszące, niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustaleniami zawartymi w PFU. 9. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego. 10. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące prace w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 11.1. roboty ziemne, 11.2. budowa sieci oświetleniowej, 11.3. ustawienie latarni i montaż opraw latarni ulicznych, 11.4. budowa szafki oświetleniowo-pomiarowej. Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 12. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku do SIWZ - wzorze umowy. 13. Informacje dodatkowe: 13.1. Wykonawca zobowiązany będzie zaplanować roboty w taki sposób, aby ich realizacja dostosowana była do występujących warunków komunikacji pieszej i samochodowej, aby nie stwarzała zagrożenia bezpieczeństwa. 13.2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż przewidziane w PFU, z zachowaniem tych samych parametrów oraz właściwości technicznych i jakościowych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za spełnienie wymagań jakościowych materiałów; 13.3. Zastosowane materiały przy realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe (nie używane), pochodzące z bieżącej produkcji, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w opakowaniach pozwalające na bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta; 13.4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych bezpośrednio lub pośrednio w opisie przedmiotu zamówienia; 13.5. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu lub usługi równoważnej w stosunku do opisanych przedmiocie zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługę dostarczane przez konkretnego Wykonawcę; 13.6. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt: a) sporządzi kompletną dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach oraz przygotuje wszelkie dokumenty niezbędne do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych/budowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy - Prawo budowlane; b) zabezpieczy obsługę geodezyjną, c) wykona wszystkie pomiary potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; d) opracuje geodezyjną inwentaryzację powykonawczą całości przedmiotu zamówienia. 13.7. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa, wskazanej przez Wykonawcę osobie, do reprezentowania Zamawiającego: a) przed wszystkimi osobami i instytucjami opiniującymi, uzgadniającymi oraz wydającymi decyzje w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania dokumentacji projektowej, b) przed organami celem dokonania stosownych zgłoszeń rozpoczęcia robót budowlanych/budowy oraz uzyskania zaświadczenia o braku sprzeciwu rozpoczęcia robót objętych przedmiotem zamówienia, c) przed organami i instytucjami celem realizacji robót zgodnie z warunkami i uzgodnieniami zawartymi w PFU, uzyskanymi przez Wykonawcę na etapie realizacji umowy oraz zawartymi w dokumentacji budowlanej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV: 71323100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego w obrębie osiedla Zatorze w Wieleniu w systemie zaprojektuj i wybuduj |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
370000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAGELEKTRO KAŹMIERCZAK Sp.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
364572
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego w obrębie osiedla Międzylesie w Wieleniu w systemie zaprojektuj i wybuduj |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
231707.31
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAGELEKTRO KAŹMIERCZAK Sp.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
196554
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WIELEŃ
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we Wrzeszczynie z włączeniem do oczyszczalni ścieków w Wieleniu- opracowanie dokumentacji projektowej
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Al. Zamkowa i ul. Pilska w Wieleniu- II etap (II przetarg)
więcej: przetargi WIELEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Stopnica w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego w msc. Promnik ul. Wolna i Strawczynek ul. Nowowiejska
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Strachocina
- Poprawa brd na DK8 w m. Ząbkowice Śląskie
- Zaprojektowanie oraz przebudowa ulicy Jasia i Małgosi w Toruniu
- "Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Żołynia"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.