eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Przeprowadzenie kursów (SEP, wózki, Audatex) dla uczestników projektu pn."Kształcimy umiejętności praktyczne"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-02

Ogłoszenie nr 510037918-N-2020 z dnia 02-03-2020 r.

Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5: Przeprowadzenie kursów (SEP, wózki, Audatex) dla uczestników projektu pn.: "Kształcimy umiejętności praktyczne"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Kształcimy umiejętności praktyczne" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501197-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5, Krajowy numer identyfikacyjny 18273900000000, ul. ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0-86 2186239, e-mail jkocon@poczta.onet.pl, faks 0-86 2186239.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zsmio.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie kursów (SEP, wózki, Audatex) dla uczestników projektu pn.: "Kształcimy umiejętności praktyczne"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSMIO.26.1.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pn.: "Kształcimy umiejętności praktyczne" realizowanego przez Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży przy ul. Przykoszarowej 22. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 (słownie: trzy) części: Część nr 1 - Uprawnienia SEP w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do napięcia do 1kV W szkoleniu uczestniczyć będzie 24 uczniów. Osoby te przygotowywać się będą do zdobycia uprawnień SEP w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do napięcia 1kV. Szkolenie zakończone egzaminem umożliwiającym uzyskanie tych uprawnień - koszt egzaminu ponosi Wykonawca. Minimalna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia to 30 godzin dydaktycznych. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach Zamawiającego. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca. Część nr 2 - Kurs operatorów wózków jezdniowych W szkoleniu uczestniczyć będzie 30 uczniów. Osoby te przygotowywać się będą do zdobycia uprawnień na operatora wózków jezdniowych. Szkolenie zakończone egzaminem umożliwiającym uzyskanie tych uprawnień - koszt egzaminu ponosi Wykonawca. Ilość godzin szkolenia na jednego uczestnika - minimum: 48 godzin dydaktycznych w tym minimum 20 godzin zajęć praktycznych. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach i na placu Zamawiającego. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca. Część nr 3 - Obsługa systemu Audatex W szkoleniu uczestniczyć będzie 2 nauczycieli Zamawiającego. Osoby te zdobędą umiejętności z zakresu obsługi systemu Audatex oraz użytkowania tego systemu. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności służące wspieraniu procesu likwidacji szkód oraz wykorzystaniu tego narzędzia w warsztacie samochodowym. Minimalna liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika to 16 godzin dydaktycznych. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach Wykonawcy. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8


Dodatkowe kody CPV: 80533100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Uprawnienia SEP w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do napięcia do 1kV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21160.08
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "INFO-BIZ" Profesjonalna Edukacja
Email wykonawcy: biuro@info-biz.edu.pl
Adres pocztowy: ul. Chełmińska106A/36
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13248.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11880.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Kurs operatorów wózków jezdniowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22929.30
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ośrodek Szkolenia Kierowców Classic
Email wykonawcy: kursy@osk-classic.pl
Adres pocztowy: ul. Kilińskiego 9A
Kod pocztowy: 02-250
Miejscowość: Radzymin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37470.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Obsługa systemu Audatex

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez zamawiającego, to jest do godz. 10.00 dnia 17.01.2020 r. nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.