eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Przetarg nieograniczony na termomodernizację budynków Słubickiego Centrum Organizacji Pozarządowych oraz Szkoły Podstawowej nr 2 w Słubicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-02

Ogłoszenie nr 510037625-N-2020 z dnia 02-03-2020 r.

Gmina Słubice: Przetarg nieograniczony na termomodernizację budynków Słubickiego Centrum Organizacji Pozarządowych oraz Szkoły Podstawowej nr 2 w Słubicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500829

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540011313-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Słubice, Krajowy numer identyfikacyjny 21096679200000, ul. ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 372 000, e-mail przetargi@slubice.pl, faks 957 582 880.
Adres strony internetowej (url): www.slubice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony na termomodernizację budynków Słubickiego Centrum Organizacji Pozarządowych oraz Szkoły Podstawowej nr 2 w Słubicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2020.PG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie podzielone jest na 2 części. Wykonawcy mogą złożyć oferty na wszystkie części lub wybraną część. CZĘŚĆ I - termomodernizacja budynku Słubickiego Centrum Organizacji Pozarządowych przy ul. Piłsudskiego 3 i 4 Zakres prac przedmiotowego zamówienia obejmuje w szczególności: a) docieplenie ścian zewnętrznych budynków od strony dziedzińca b) renowację i częściową rekonstrukcję elewacji frontowej budynków przy ul. Piłsudskiego 3 i 4 c) docieplenie dachu nad poddaszem d) remont systemu grzewczego e) remont stolarki okiennej f) demontaż istniejących szyldów i tablic oraz montaż nowych tablic informacyjnych Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz szczegółowego kosztorysu ofertowego przed rozpoczęciem robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji projektowej budowlanej- wykonawczej oraz w opracowaniach branżowych projektu stanowiących załącznik do SIWZ. CZĘŚĆ II - termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Słubicach przy ul. Wojska Polskiego 38 Zakres projektowanych prac przedmiotowego zamówienia obejmuje w szczególności: a) modernizację systemu grzewczego b) modernizację stolarki okiennej c) docieplenie stropodachu d) docieplenie ścian zewnętrznych nadzienia e) docieplenie ścian zewnętrznych przyziemia f) docieplenie ścian w gruncie Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz szczegółowego kosztorysu ofertowego przed rozpoczęciem robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji projektowej budowlanej- wykonawczej oraz w opracowaniach branżowych projektu stanowiących załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: termomodernizacja budynku Słubickiego Centrum Organizacji Pozarządowych przy ul. Piłsudskiego 3 i 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 445618.54
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STRZAŁ-TRANS Piotr Strzałkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 19, Mleczków
Kod pocztowy: 26-652
Miejscowość: Zakrzew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 832710
Oferta z najniższą ceną/kosztem 560932.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 560932.82
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 95

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Słubicach przy ul. Wojska Polskiego 38

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp. Uzasadnienie: Zgodnie z wyżej wymienioną przesłanką Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W części II zamówienia oferta z najniższą ceną została złożona na kwotę 1 377 498,60 zł. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia 1 170 000 zł. W związku z tym, że kwoty wszystkich złożonych ofert przekraczają kwotę zabezpieczoną na realizację zamówienia postępowanie zostało unieważnione.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.