Ogłoszenie z dnia 2019-02-25
Ogłoszenie nr 510035922-N-2019 z dnia 25-02-2019 r.
Zarząd Powiatu Gryfickiego: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu: Rozwój kompetencji kluczowych - gwarancją sukcesu edukacji w Powiecie Gryfickim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt: "Rozwój kompetencji kluczowych - gwarancją sukcesu edukacji w Powiecie Gryfickim", współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 8.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 662667-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Gryfickiego, Krajowy numer identyfikacyjny 81169961800000,
ul. Pl. Zwycięstwa
37,
72-300
Gryfice, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
913 846 450, e-mail
zp@gryfice.pl, faks
913 842 731.
Adres strony internetowej (url): spow.gryfice.ibip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu: Rozwój kompetencji kluczowych - gwarancją sukcesu edukacji w Powiecie Gryfickim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):446/XII/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu: "Rozwój kompetencji kluczowych - gwarancją sukcesu edukacji w Powiecie Gryfickim" współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. 2.Postępowanie zostało podzielone na 7 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty można składać na dowolne części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - ROZDZIAŁ XX (Opis przedmiotu zamówienia) SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 39162110-9, 39290000-1, 39162000-5, 32322000-6, 38652100-1, 30195000-2, 30141200-1, 30213100-6, 38650000-6, 38510000-3, 42923110-6, 42923110-6, 33100000-1, 30232100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni matematycznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Czesława Miłosza w Gryficach |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986) Zamawiający informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 1 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1. Uzasadnienie: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni matematycznej Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Bolesława Chrobrego w Gryficach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9625.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wilanka Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13047.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni geograficznej w Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Bolesława Chrobrego w Gryficach |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 t.j.) Uzasadnienie: Zgodnie z treścią art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 t.j.) "Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1." W dniu 22 lutego 2019 r. firma KLADREW Urszula Muża-Klamann (ul. 3-go Maja 17/6, 83-300 Kartuzy) poinformowała Zamawiającego, iż rezygnuje z podpisania umowy na część 3, 4, 5 zamówienia. W związku z tym, iż w danych częściach zamówienia nie zostały złożone inne oferty i Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 Ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 t.j.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni biologicznej w Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Zbigniewa Herberta w Trzebiatowie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 t.j.) Uzasadnienie: Zgodnie z treścią art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 t.j.) "Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1." W dniu 22 lutego 2019 r. firma KLADREW Urszula Muża-Klamann (ul. 3-go Maja 17/6, 83-300 Kartuzy) poinformowała Zamawiającego, iż rezygnuje z podpisania umowy na część 3, 4, 5 zamówienia. W związku z tym, iż w danych częściach zamówienia nie zostały złożone inne oferty i Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 Ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 t.j.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni chemicznej w Szkole Podstawowej Specjalnej w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Waniorowie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 t.j.) Uzasadnienie: Zgodnie z treścią art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 t.j.) "Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1." W dniu 22 lutego 2019 r. firma KLADREW Urszula Muża-Klamann (ul. 3-go Maja 17/6, 83-300 Kartuzy) poinformowała Zamawiającego, iż rezygnuje z podpisania umowy na część 3, 4, 5 zamówienia. W związku z tym, iż w danych częściach zamówienia nie zostały złożone inne oferty i Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 Ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 t.j.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu do diagnozy i treningu uwagi słuchowej opartej na założeniach metody Tomatisa - UWAGA SŁUCHOWA PRO |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38423.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IXION Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zakup i dostawa narzędzi TIK dla 4 szkół zlokalizowanych na terenie Powiatu Gryfickiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
104720.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOMBIT PLUS Sp. z o.o. Sp. k.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
135893.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- Modernizacja dróg na nowym osiedlu ul. Bursztynowej i ulic przyległych - III etap
- "Dostawa produktów suchych, konserwowych kawy i herbaty do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w 2024 roku" - II postępowanie
- Dostawa produktów suchych oraz pieczywa dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa nabiału oraz wody butelkowanej dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa owoców, warzyw oraz przetworów i mrożonek dla SPZZOZ w Gryficach
- Wymiana nawierzchni placu rekreacyjnego wraz z dojściami przy Warsztacie Terapii Zajęciowej w Mechowie
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- Zaprojektowanie, wykonanie, aranżacja, dostawa, montaż oraz uruchomienie wyposażenia przestrzeni przeznaczonej do przystosowania na "Hol Księżycowy" w projekcie "Pierwszy krok w Kosmos"
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz mebli dla przedszkoli z terenu gminy Rozprza w ramach Projektu "Gmina Rozprza stawia na przedszkolaków"
- DOSTAWA AMBULANSU RATUNKOWEGO TYPU C powyżej 3,5 tony wraz z wyposażeniem
- Wynajem konstrukcji scenicznych i sprzętu oświetleniowego na potrzeby wydarzenia Wianki 2024, organizowanego przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
- "Dostawa wyrobów medycznych jednorazowych do zabiegów endoskopowych, staplerów, nici chirurgicznych i hemostatyków."
więcej: Kalkulatory biurkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.