eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa worków na odpady

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-25

Ogłoszenie nr 510035681-N-2019 z dnia 25-02-2019 r.

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o.: Dostawa worków na odpady

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507677-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 67057488300000, ul. ul. Witosa 76, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 3802000, e-mail zaopatrzenie@radkom.com.pl, faks 48 3802033 wew. 17, 48 3847607.
Adres strony internetowej (url): http://radkom.com.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa worków na odpady

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków na odpady: 1. Worki czarne wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 60 mikronów, o pojemności 120 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie - nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis "Odpady zmieszane" -powierzchnia nadruku 1500cm 2 , kolor biały) w ilości 212 280 sztuk. 2. Worki czarne wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 60 mikronów, o pojemności 80 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie -nazwa, adres," dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis "Odpady zmieszane -powierzchnia nadruku 1500cm 2 , kolor czarny ) w ilości 10 000 sztuk. 3. Worki żółte wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 60 mikronów, o pojemności 120 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie -nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis "Metale i tworzywa sztuczne" - powierzchnia nadruku 1500cm 2 , kolor czarny ) w ilości 118 200 sztuk. 4. Worki zielone wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 60 mikronów, o pojemności 120 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie -nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis "Szkło" - powierzchnia nadruku 1500cm 2 , kolor czarny ) w ilości 61 000 sztuk. 5. Worki niebieskie wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 60 mikronów, o pojemności 120l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie -nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis "Papier " - powierzchnia nadruku 1500cm 2 , kolor czarny ) w ilości 61 000 sztuk. 6. Worki brązowe wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 60 mikronów, o pojemności 120 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie -nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis "BIO" - powierzchnia nadruku 1500cm 2 , kolor czarny ) w ilości 59 000 sztuk. 7. Worki czerwone wykonane z surowca LDPE, o wymiarach 700 mm (szer.) x 700 mm (dł.), o grubości 60 mikronów z nadrukiem "Odpady medyczne" i logo firmy (wymiar nadruku 25cm x 25cm, kolor czarny ) w ilości 5 000 sztuk. 8. Worki niebieskie wykonane z surowca LDPE o wymiarach 1400 mm (dł.) x 900mm (szer.), o grubości 60 mikronów w ilości 100 sztuk. 9. Worki czarne wykonane z surowca LPDE, o grubości co najmniej 60 mikronów, o pojemności 120 l w ilości 700 sztuk. Worki muszą posiadać mocny i trwały zgrzew. Wysokość palety nie powinna przekroczyć 1,50m oraz muszą być cięte pakowane w pakiety.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18930000-7


Dodatkowe kody CPV: 19520000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 166665.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RESACO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hipolita Cegielskiego 5
Kod pocztowy: 75-202
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 172353.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 172353.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 212474.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.