eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Manowo › "Przebudowa i remont dróg powiatowych w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego - przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej nr 3525Z w m. Stare Bielice"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-27

Ogłoszenie nr 510035559-N-2020 z dnia 27-02-2020 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie: "Przebudowa i remont dróg powiatowych w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego - przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej nr 3525Z w m. Stare Bielice"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504408-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 33096057500000, ul. Cisowa 21, 76-015 Manowo, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 340 72 76, e-mail pzd@powiat.koszalin.pl, faks 94 342 44 26.
Adres strony internetowej (url): http://pzd.powiat.koszalin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa i remont dróg powiatowych w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego - przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej nr 3525Z w m. Stare Bielice"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZD 261.1.2020.IKP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 3525Z w miejscowości Stare Bielice, gmina Biesiekierz na odcinku o długości 342,33 m. i szerokości 1,5m. Prace przeprowadzone będą w granicach pasa drogowego na dz. nr 21/2. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego: a) roboty przygotowawcze; b) roboty ziemne; c) roboty rozbiórkowe; d) roboty remontowe; e) wykonanie podbudowy; f) roboty nawierzchniowe; g) roboty wykończeniowe. Roboty prowadzone będą zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę projektem tymczasowej organizacji ruchu. Projekt winien zawierać wymagane przepisami uzgodnienia z zainteresowanymi stronami. Koszty opracowania projektu ponosi Wykonawca. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące odpowiednio załączniki nr 10, 2 i 11 do SIWZ. 3) Od Wykonawców oczekuje się starannego zapoznania się z dokumentacją przedmiotu zamówienia oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. 4) Roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 5) Wszelkie materiały oraz urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. 6) Wybrany Wykonawca będzie odpowiedzialny za prawidłową i terminową realizacje przedmiotu zamówienia, za zgodność wykonanego przedmiotu z przepisami prawa, warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 7) Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem (znak CE lub B), aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r.- Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm). 8) Wszelkie materiały, siłę roboczą, sprzęt, urządzenia itp. niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia dostarcza/zapewnia Wykonawca. 9) W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazw własnych materiałów / urządzeń / technologii / norm itp. należy je traktować jako wzorcowe. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza zastosowanie materiałów / urządzeń /technologii / norm równoważnych. Wszelkie wskazane materiały / urządzenia / technologie pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego pod względem technicznym / funkcjonalnym / użytkowym i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Ewentualne operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty (materiały/urządzenia/technologie) równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego towaru, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały/urządzenia/technologie. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej i jego aprobaty oraz aprobaty inspektora nadzoru. 10) Zapłata należności za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę faktury płatnikowi. 11) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 168916.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "DROKON Kazimierz Jasik" Sp. J.
Email wykonawcy: handel@drokon.pl
Adres pocztowy: ul. Drawska 62A
Kod pocztowy: 78-300
Miejscowość: Świdwin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184138.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184138.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 310399.87
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.