To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-02-24
Ogłoszenie nr 510033115-N-2020 z dnia 24-02-2020 r.
Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu: Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego - umowa uzupełniająca na roboty w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach stanowiących zasób Gminy Opole - Rejon I, II i III.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550012463-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 16155521000000,
ul. ul. Ozimska
19,
45-057
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 443 57 36, 77 446 61 65, e-mail
beata.klopotowska@um.opole.pl, faks
77 443 57 39.
Adres strony internetowej (url): http://mzlk-opole.bip.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego - umowa uzupełniająca na roboty w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach stanowiących zasób Gminy Opole - Rejon I, II i III.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MZLK.2420.04.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Na zakres robót objętych niniejszą umową składają się roboty konserwacyjne i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych, a w szczególności: a) wymiana lub naprawa instalacji domofonowej, b) wymiana lub naprawa lamp, włączników, łączników oświetleniowych w pomieszczeniach wspólnego użytkowania, c) wymiana bezpieczników, główek bezpiecznikowych, śrub stykowych w obwodzie administracyjnym danego budynku, d) wymiana gniazd bezpiecznikowych, zabezpieczeń nadmiarowo-prądowych zabezpieczeń różnicowo - prądowych i zabezpieczeń przeciwprzepięciowych, e) wymiana i regulacja automatów elektrycznych sterujących na klatkach schodowych, f) częściowa wymiana przepalonych przewodów w obwodach administracyjnych, w tablicach oświetleniowych administracyjnych i w tablicach rozdzielczych głównych instalacji WLZ, g) wymiana tablic licznikowych administracyjnych i do mieszkań, wraz z zaplombowaniem licznika, h) naprawa lub wymiana instalacji elektrycznej w lokalach gminnych, i) Inne czynności w zakresie instalacji elektrycznych wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji lub usuwaniu awarii.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
98378.54
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KEJ Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Janusz Gumul
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
113716.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienia należy zakwalifikować jako zamówienia z wolnej ręki. Spełnione zostały bowiem wszystkie warunki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
Zamówienie podstawowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w zakresie instalacji elektrycznych realizowanych w 2019 roku w budynkach stanowiących zasób Gminy Opole nr sprawy: MZLK.2420.72.2018.BK zostało wszczęte w dniu 26.11.2019r. poprzez publikację ogłoszenia o zamówieniu do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ogłoszenie to zostało opublikowane w BZP pod numerem 627227-N-2019.
Niniejsze zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniami podstawowymi. Zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu (pkt. II.7), jak i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pkt. 6 przewidziano udzielenie dotychczasowemu wykonawcy robót zamówień stanowiących nie więcej niż 80% wartości zamówienia podstawowego.
Zamówienia podstawowego udzielono Wykonawcy:
KEJ Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Janusz Gumul, ul. Jagiełły 17B, 45-920 Opole
w dniu 31.12.2019r. - umowa nr 138/2019 (na zadanie 2);
Wartość zamówienia podstawowego na zadanie 2 wynosiła netto 130 526,36 zł, natomiast wartość niniejszego zamówienia oszacowano na kwotę 98 378,54 zł netto czyli stanowi ono nie więcej niż 80% zamówienia podstawowego, jednocześnie dla wszystkich zadań wartość zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych przekracza 30 000 euro, tym samym zostały spełnione wszystkie przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sporządzenie inwentaryzacji techniczno - budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej - 4 zadania częściowe.
- Zakup sprzętu medycznego podzielonego na pakiety dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu.
- Przebudowa ulic: Zajączka, Nysy Łużyckiej, Pułaskiego i Waryńskiego
- Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych OCRM w Opolu
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Termomodernizacja i przebudowa Hali Sportowej
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.