eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg bitumicznych na terenie miasta Szczecinek w 2019 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-15

Ogłoszenie nr 510029885-N-2019 z dnia 15-02-2019 r.

Miasto Szczecinek: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg bitumicznych na terenie miasta Szczecinek w 2019 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506792-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Szczecinek, Krajowy numer identyfikacyjny 33092089000000, ul. Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 714 126, e-mail urzad@um.szczecinek.pl, faks 943 740 254.
Adres strony internetowej (url): www.szczecinek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg bitumicznych na terenie miasta Szczecinek w 2019 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

I.271.3.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz zasadami bezpieczeństwa dla korzystających z drogi, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta Szczecinek w okresie do 31.01.2020 roku, który będzie mógł samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną w zakresie określonym w: 1.1. wykonania remontu cząstkowego ulic o nawierzchni asfaltowej masą bitumiczną "na gorąco" z recyklera w ilości ok. 950 m2 w tym o gr. > 4 cm ok. 550 m2, polegający na: ? obcięciu krawędzi uszkodzenia na głębokość najgłębszego uszkodzenia umożliwiającą wyrównanie jego dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej o pionowych ściankach, ? usunięciu (wykucie lub wyfrezowanie) uszkodzonych fragmentów nawierzchni, ? usunięciu wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno-suchego, ? dokładnym oczyszczeniu dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu, ? spryskaniu dna i boków naprawianego miejsca szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową w ilości 0,5 l/m2 (boki można obkleić samoprzylepną taśmą kauczukowo-asfaltową), ? rozłożeniu, przetworzonej w recyklerze, mieszanki mineralno-asfaltowej złożonej z odpowiednio przygotowanego materiału odzyskanego z nawierzchni bitumicznej oraz dodatku nowych materiałów: kruszywa, wypełniacza i asfaltu, a w razie potrzeby środka odnawiającego, przy pomocy łopat i listwowych ściągaczek oraz listew profilowych, ? dokładnym zagęszczeniu wbudowanego materiału walcem lub zagęszczarką płytową, ? uprzątnięciu remontowanego miejsca z rumoszu oraz innych nieczystości; 1.2 wykonania remontu cząstkowego ulic o nawierzchni asfaltowej masą bitumiczną "na gorąco" z otaczarki w ilości ok. 100 m2 w tym o grubości > 4 cm ok. 50 m2 ( 2 x 1 cm na 100 m2) polegający na: ? obcięciu krawędzi uszkodzenia na głębokość najgłębszego uszkodzenia umożliwiającą wyrównanie jego dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej o pionowych ściankach, ? usunięciu (wykucie lub wyfrezowanie) uszkodzonych fragmentów nawierzchni, ? usunięciu wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno-suchego, ? dokładnym oczyszczeniu dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu, ? spryskaniu dna i boków naprawianego miejsca szybkorozpadową kationowa emulsją asfaltową w ilości 0,5 l/m2 (boki można obkleić samoprzylepną taśmą kauczukowo-asfaltową), ? rozłożeniu mieszanki mineralno-asfaltowej przy pomocy łopat i listwowych ściągaczek oraz listew profilowych, ? dokładnym zagęszczeniu wbudowanego materiału walcem lub zagęszczarką płytową, ? uprzątnięciu remontowanego miejsca z niewykorzystanego rumoszu oraz innych nieczystości; 1.3 wykonania remontu cząstkowego ulic o nawierzchni asfaltowej grysami "na sucho" w ilości ok. 70 m2 w tym o grubości > 1,5 cm, ok. 50 m2, polegający na : ? obcięciu krawędzi wyboju nawierzchni na głębokość najgłębszego uszkodzenia umożliwiającą wyrównanie jego dna, nadając regularne kształty o pionowych ściankach, ? usunięciu (wykucie lub wyfrezowanie) uszkodzonych fragmentów nawierzchni, ? usunięciu wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno-suchego, ? dokładnym oczyszczeniu dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu, ? spryskaniu krawędzi oraz dna wyboju emulsją asfaltową lub gorącym asfaltem, ? wypełnieniu mieszanką grysowo emulsyjną wykonaną na miejscu (odpowiedni sprzęt) z nadmiarem 10-15%, ? dokładnym zagęszczeniem wbudowanego materiału walcem lub zagęszczarką płytową, ? uprzątnięciu remontowanego miejsca z rumoszu oraz innych nieczystości. 2. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach ogólnej ilości wszystkich robót, możliwość przesunięcia ilości robót pomiędzy poszczególnymi rodzajami robót. 3. Zamawiający każdorazowo uzgodni z Wykonawcą i dostarczy na piśmie zakres robót remontowych wraz z terminem wykonania uzgodnionego zakresu. 4. Zakres robót zleconych Wykonawcy wyniesie minimum 70% zakresu robót określonych w pkt. 1. 5. Zamówienie robót w ilości nie powodującej osiągnięcie wynagrodzenia za cały przedmiot zamówienia nie uprawnia Wykonawcy do żądania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, dodatkowych lub innych, a także roszczeń o wypłacenie w całości wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście zlecone i wykonane roboty. 6. Zabezpieczenie i oznakowanie miejsc prowadzonych robót należy do obowiązków Wykonawcy. 7. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 8. Szczegółowy zakres robót określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45233252-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 137276.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PP-U "WRZ" s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pilska 30/7
Kod pocztowy: 78-400
Miejscowość: Szczecinek
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 168850.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.