Ogłoszenie z dnia 2020-02-13
Ogłoszenie nr 510026988-N-2020 z dnia 13-02-2020 r.
Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ: zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia ochronnego dla pracowników Szpitala
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630801
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540265546, 540272954
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 85005274000000,
ul. Lwowska
1,
33-100
Tarnów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 315 460, e-mail
ania@lukasz.med.pl, faks
014 6315460, 6212581.
Adres strony internetowej (url): www.lukasz.med.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia ochronnego dla pracowników Szpitala
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):119/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAKRES NAZWA 1 BLUZA DAMSKA I MĘSKA-PERSONEL MEDYCZNY LEKARZ 2 BLUZA DAMSKA I MĘSKA-PERSONEL MEDYCZNY- PIELĘGNIARKA, POŁOŻNA, REHABILITANT, MASAŻYŚCI, DIETETYCZKA, LABORANT, TECHNIK, FIZYK MEDYCZNY, FIZJOTERAPEUTA 3 BLUZA DAMSKA I MĘSKA- SEKRETARKA MEDYCZNA, REJESTRATORKA 4 FARTUCH (MĘSKI I DAMSKI) 5 ODZIEŻ ROBOCZA I DRELICHOWA 6. ODZIEŻ DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO 7. ODZIEŻ DLA DHS, TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO (kobiety), CENTRALNEJ STERYLIZACJI (STERYLIZATOR, pomoc sterylizatora), SALOWYCH, POZOSTAŁYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH SZPITALA 8. UBRANIE ROBOCZE (BLUZA I SPODNIE) DLA KIEROWCÓW, transportu wewnętrznego (mężczyźni) , portierów, polary dla rejestratorek, podkoszulki dla masażystów, bezrękawniki dla transportu wewnętrznego 9. OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE 10. OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE MĘSKIE 11. OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE - DHS 12. OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE MĘSKIE - DHS 13. DREWNIAKI SKÓRZANE BIAŁE 14. KURTKA WIELOSEZONOWA DLA PORTIERÓW, KIEROWCÓW, KONSERWATORÓW, PRACOWNIKÓW SOR-U (RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH, SALOWYCH, SANITARIUSZY) 15. BUTY ROBOCZE SKÓRZANE MĘSKIE DLA PORTIERÓW, KIEROWCÓW KONSERWATORÓW, PROCOWNIKÓW SOR-U (RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH, SALOWYCH, SANITARIUSZY)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 35113470-4
Dodatkowe kody CPV: 18830000-6, 18812000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: BLUZA DAMSKA I MĘSKA-PERSONEL MEDYCZNY LEKARZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43450
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELDAN Sp.zo.o. Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42736.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin rozpoczęcia realizacji umowy w zakresie nr 1 - 01.03.2020r. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: BLUZA DAMSKA I MĘSKA-PERSONEL MEDYCZNY- PIELĘGNIARKA, POŁOŻNA, REHABILITANT, MASAŻYŚCI, DIETETYCZKA, LABORANT, TECHNIK, FIZYK MEDYCZNY, FIZJOTERAPEUTA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
239400
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELDAN Sp.zo.o. Spółka Komandytowa ,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
248934.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: BLUZA DAMSKA I MĘSKA- SEKRETARKA MEDYCZNA, REJESTRATORKA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41600
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELDAN Sp.zo.o. Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45603.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin rozpoczęcia realizacji umowy - 01.03.2020r. |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: FARTUCH (MĘSKI I DAMSKI) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważnione postępowanie zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 9.594,00 zł. Brutto. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: ODZIEŻ ROBOCZA I DRELICHOWA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13170
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Produkcyjna Świat Dziecka Janusz Kowalski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Promedyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15768.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: ODZIEŻ DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważniono zgodnie z art. 93 ust.1 pkt. 1 "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (...)" |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: ODZIEŻ DLA DHS, TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO (kobiety), CENTRALNEJ STERYLIZACJI (STERYLIZATOR, pomoc sterylizatora), SALOWYCH, POZOSTAŁYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH SZPITALA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
78400
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELDAN Sp.zo.o. Spółka Komandytowa,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
85042.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin rozpoczęcia realizacji umowy - 01.03.2020r. |
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: UBRANIE ROBOCZE (BLUZA I SPODNIE) DLA KIEROWCÓW, transportu wewnętrznego (mężczyźni) , portierów, polary dla rejestratorek, podkoszulki dla masażystów, bezrękawniki dla transportu wewnętrznego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważniono zgodnie z art. 93 ust.1 pkt. 1 "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (...)" |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
161000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Julex & Spółka Ewa, Marcin i Maciej Pichur Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
173430
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin rozpoczęcia realizacji umowy - 08.02.2020r. |
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE MĘSKIE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25080
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Produkcyjna Świat Dziecka Janusz Kowalski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Promedyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25977.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin rozpoczęcia realizacji umowy - 08.02.2020r. |
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE - DHS |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Julex & Spółka Ewa, Marcin i Maciej Pichur Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32472
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin rozpoczęcia realizacji umowy - 31.03.2020r. |
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE MĘSKIE - DHS |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważniono zgodnie z art. 93 ust.1 pkt. 1 "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (...)" |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: DREWNIAKI SKÓRZANE BIAŁE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1200
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Julex & Spółka Ewa, Marcin i Maciej Pichur Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1955.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin rozpoczęcia realizacji umowy - 08.02.2020r. |
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: KURTKA WIELOSEZONOWA DLA PORTIERÓW, KIEROWCÓW, KONSERWATORÓW, PRACOWNIKÓW SOR-U (RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH, SALOWYCH, SANITARIUSZY) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - unieważniono zgodnie z art. 93 ust.1 pkt. 1 "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (...)" |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: BUTY ROBOCZE SKÓRZANE MĘSKIE DLA PORTIERÓW, KIEROWCÓW KONSERWATORÓW, PROCOWNIKÓW SOR-U (RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH, SALOWYCH, SANITARIUSZY) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18050
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Produkcyjna Świat Dziecka Janusz Kowalski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Promedyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12306.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin rozpoczęcia realizacji umowy - 08.02.2020r. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zakup samochodu osobowego do egzaminowania w zakresie kategorii "B+E" prawa jazdy
- Przebudowa i remont pomieszczeń Oddziału Kardiologii oraz remont kominów na dachach budynku B, C i H Szpitala Wojewódzkiego w Tarnowie
- Modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej w Żłobku 2
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Tarnowskiej
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miasta Tarnowa
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz Rejonów
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla turystów i przewodników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odzieży oraz obuwia profilaktycznego i operacyjnego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.