eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Dostawa maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży w ramach projektu"Nowoczesne pomoce dydaktyczne w kształceniu zawodowym" - etap II



Ogłoszenie z dnia 2019-02-11

Ogłoszenie nr 510026759-N-2019 z dnia 11-02-2019 r.

Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5: Dostawa maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży w ramach projektu: "Nowoczesne pomoce dydaktyczne w kształceniu zawodowym" - etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowoczesne pomoce dydaktyczne w kształceniu zawodowym"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 650808-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5, Krajowy numer identyfikacyjny 18273900000000, ul. ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0-86 2186239, e-mail jkocon@poczta.onet.pl, faks 0-86 2186239.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zsmio.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży w ramach projektu: "Nowoczesne pomoce dydaktyczne w kształceniu zawodowym" - etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSMIO.26.1.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży w ramach projektu: "Nowoczesne pomoce dydaktyczne w kształceniu zawodowym" - etap II z podziałem na części: Część nr 1- Sprzęt komputerowy 1. Zestawy komputerowe dla uczniów do pracowni 120 - 16 sztuk 2. Zestawy komputerowe dla uczniów do pracowni 216- 16 sztuk 3. Zestawy komputerowe dla uczniów do pracowni 134 - 15 sztuk 4. Komputery przenośne dla nauczycieli do pracowni 134, 214, 216 - 3 sztuki 5. Komputery przenośne dla uczniów do pracowni 234 - 7 sztuki 6. Urządzenie wielofunkcyjne A3 (drukarka laserowa ze skanerem) do pracowni 134 - 1 szt. 7. Urządzenie wielofunkcyjne A4 (drukarka laserowa ze skanerem) do pracowni 120 - 1 szt. 8. Projektory multimedialne do pracowni 134 i 234 - 2 szt. 9. Ekran projekcyjny do pracowni 134 i 234 - 2 szt. Część nr 2 - Frezarka CNC 3 osiowa z odciągiem trocin 1. Wyposażenie pracowni szkolnej nr P1 we frezarkę sterowaną numerycznie CNC 3-osiową do obróbki drewna z osprzętem i odciągiem trocin - szt.1 Część nr 3 - Narzędzia do pracowni elektrycznej 1. Komplet narzędzi - 7 szt. 2. Wkrętarka walizkowa, 2 baterie Li-Ion z ładowarką i zestaw bitów - 7 szt. Część nr 4 - Mierniki instalacji elektrycznej 1. Wielofunkcyjny miernik parametrów instalacji elektrycznych - 2 szt. Część nr 5 - Urządzenia kontrolno pomiarowe układów elektrycznych 1. Oscyloskop z sondami pomiarowymi, cyfrowy - 3 szt. 2. Zasilacz stabilizowany napięcia stałego 30V / 10A - 6 szt. 3. Falownik, 400V wektorowy -3 szt. 4. Zasilacz stabilizowany 2 kanałowy napięcia stałego 30V / 10A - 1 szt. 5. Oscyloskop 2 kanałowy cyfrowy - 1 szt. Część nr 6 - Zestaw do badania napędów elektrycznych - 1 szt. Zestaw składać ma się minimalnie z następujących maszyn i urządzeń: 1. Silnik asynchroniczny klatkowy 3- fazowy 2. Prądnica synchroniczna 3-fazowa z magnesami trwałymi 3. Sterownik silnika- przemiennik częstotliwości 4. Obciążenie prądnicy 5. Dokumentacja techniczna do zestawu wraz z instrukcjami ćwiczeń możliwych do wykonania na zestawie Część nr 7 - Stanowiska demonstracyjne do pracowni pojazdów samochodowych 1. Stanowisko demonstracyjne: System sterowania silnikiem ZS typu "CommonRail - 1 szt. 2. Stanowisko demonstracyjne: "System Climatronic" - 1 szt. 3. Stanowisko do badania alternatorów z falownikiem 12/24V z modułem do rozruszników-1 szt. Część nr 8 - System (komputer) diagnostyczny do badania pojazdów samochodowych - 1 szt. Część nr 9 - Urządzenie do obsługi i serwisu klimatyzacji 1. Urządzenie do obsługi i serwisu układów klimatyzacji (gaz R134a i R1234yf w jednym) - 1 szt. 2. Zestaw do odgrzybiania klimatyzacji - 1 szt. Część nr 10 - Zestaw do badania kół dwumasowych - 1szt. Część nr 11 - Testery elementów pojazdu samochodowego 1. Elektroniczny (mikroprocesorowy) tester akumulatorów z drukarką raportów - 1 szt. 2. Zestaw do kontroli temperatury wrzenia płynu hamulcowego - 1 szt. Część nr 12 - Urządzenie do programowania czujników TPMS - 1 szt. Część nr 13 - Uniwersalny komputer sterujący pracą silnika o zapłonie iskrowym - 1 szt. Część nr 14 - Diagnoskop silnikowy wraz z osprzętem i oprogramowaniem - 1 szt. Część nr 15 - Zestawy demonstracyjne energii odnawialnych 1. Zestawu demonstracyjnego "Energia wiatru"- 1 szt. 2. Zestawu demonstracyjnego "Słoneczna energia cieplna - Kolektory słoneczne" - 1 szt. 3. Zestawu demonstracyjnego "Energia słoneczna - ogniwa fotowoltaiczne" - 1 szt. Część nr 16 - Destylator elektryczny - 1 szt. Część nr 17 - Spektrofotometr - 1 szt. Część nr 18 - Testery i analizatory sieci LAN 1. Testera kabli i sieci - 1 szt. 2. Reflektometr TDR - 1 szt. 3. Analizator sieci LAN - 1 szt. Część nr 19 - Reflektometr OTDR z akcesoriami- 1 szt. Część nr 20 - Spawarka światłowodowa z akcesoriami dla spawacza - 1 szt. Część nr 21 - Centrala telefoniczna wraz z osprzętem 1. Centrala telefoniczna z kartami rozszerzeń - 1 szt. 2. Telefon analogowy - 10 szt. 3. Telefon cyfrowy ISDN - 3 szt. 4. Telefon systemowy CTS - 2 szt. Część nr 22 - Urządzenia sieciowe - 1 komplet 1. Router Switch - 1 szt. 2. Zarządzalny przełącznik wielowarstwowy - 1 szt. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) dostawy, uruchomienia wraz ze szkoleniem z obsługi przedmiotu zamówienia (dotyczy części nr 2, 6, 7, 8, 9, 14, 17, 19, 20) w budynku Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży ul. Przykoszarowa 22; 2) w części nr 2, 6, 7, 8, 9, 17 zamówienia, przeprowadzenia instruktażu w ilości minimum 4 godzin dla min. 4 nauczycieli z zakresu użytkowania i obsługi dostarczonych maszyn i urządzeń wkalkulowane w cenę zamówienia, a dla części nr 14, 19, 20 zamówienia, przeprowadzenia instruktażu w ilości minimum 8 godzin dla min. 4 nauczycieli z zakresu użytkowania i obsługi dostarczonych maszyn i urządzeń wkalkulowane w cenę zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 42600000-2, 42623000-9, 44510000-8, 38552000-9, 38540000-2, 38342020-0, 31155000-7, 38552000-9, 31100000-7, 38900000-4, 31700000-3, 38000000-5, 33124100-6, 31000000-6, 48151000-1, 09331200-0, 09331100-9, 42910000-8, 38433000-9, 38296000-6, 42662100-5, 38621000-4, 32561000-3, 32000000-3, 32420000-3, 32551200-2, 32550000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sprzęt komputerowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 245723.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Komputronik Biznes Sp. z o.o.
Email wykonawcy: Karol.Dziezyc@komputronik-biznes
Adres pocztowy: ul. Wołczyńska 37
Kod pocztowy: 60-003
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 278595.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 278595.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 278595.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Frezarka CNC 3 osiowa z odciągiem trocin

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Narzędzia do pracowni elektrycznej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy - kwota najwyżej ocenionej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części postępowania.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Mierniki instalacji elektrycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10237.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
Email wykonawcy: puzniak.marcin@gmail.com
Adres pocztowy: Gorzeszów 19
Kod pocztowy: 58-405
Miejscowość: Krzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15926.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15926.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19680.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Urządzenia kontrolno-pomiarowe układów elektrycznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp -w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zestaw do badania napędów elektrycznych - 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Stanowiska demonstracyjne do pracowni pojazdów samochodowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 83131.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mechatronika Wyposażenie Dydaktyczne Sp. z o.o.
Email wykonawcy: mt@mechatronika.pl
Adres pocztowy: ul. Ustrzycka 1
Kod pocztowy: 61-324
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102252.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102252.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102252.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: System (komputer) diagnostyczny do badania pojazdów samochodowych 1szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 -kwota jedynej złożonej w postępowaniu oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Urządzenia do obsługi i serwisu klimatyzacji

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Zestaw do badania kół dwumasowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1853.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
Email wykonawcy: biuro@eszydlowski.pl
Adres pocztowy: ul. Towarowa 10 mag. 7
Kod pocztowy: 49-300
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2460.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2460.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4920.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Testery elementów pojazdu samochodowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4- oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Urządzenie do programowania czujników TPMS - 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4- oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Uniwersalny komputer sterujący pracą silnika o zapłonie iskrowym -1szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 - oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Diagnoskop silnikowy wraz z osprzętem i oprogramowaniem - 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 -nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Zestawy demonstracyjne energii odnawialnych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Destylator elektryczny - 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 -kwota jedynej złożonej w postępowaniu oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Spektrofotometr -1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10109.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VWR International Sp. z o.o.
Email wykonawcy: adriana.kijko@vwr.com
Adres pocztowy: ul. Limbowa 5
Kod pocztowy: 80-175
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9309.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9309.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22939.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Testery i analizatory sieci LAN

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Reflektometr OTDR z akcesoriami - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45810.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TELEOPTICS Sp. z o.o.
Email wykonawcy: ws@teleoptocs.com.pl
Adres pocztowy: ul Sokratesa 5/57
Kod pocztowy: 01-909
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54120.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54120.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54120.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Spawarka światłowodowa z akcesoriami dla spawacza - 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Centrala telefoniczna wraz z osprzętem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6664.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Unitechnik Sp. z o.o.
Email wykonawcy: unitechnik@unitechnik.pl
Adres pocztowy: ul. Pusta 4,
Kod pocztowy: 15-139
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8327.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8327.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10024.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: Urządzenia sieciowe - 1 komplet

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.